Bekijk volle/desktop versie : Breaking News : Mustafa Hadji gaat naar Strasbourg en neemt zijn broertje mee



31-05-2005, 10:30
Mustafa Hadi en Youssef Hadji zullen komend seizoen voor Strasbourg spelen

31-05-2005, 10:38



Citaat door mocro_souhaila:
bron?
NEW===>Moustapha HADJI revient pour la saison prochaine dans un club français de ligue 1.(source d'info Moustapha HADJI lui-meme)

31-05-2005, 10:39

Citaat door LaasteGeruchten:
NEW===>Moustapha HADJI revient pour la saison prochaine dans un club français de ligue 1.(source d'info Moustapha HADJI lui-meme)
en als ik om een andere bron vraag, krijg ik het in het spaans of engels?


31-05-2005, 10:40
http://moshrote.skyblog.com/

druk daar

bij de tweede foto staat mijn primeur te lezen

31-05-2005, 10:46



Citaat door moes_moeilijk:
De sites van skyblog.com zijn niet echt betrouwbaar..................Maar goed, ik hoop van harte dat ze gelijk hebben
Hij zegt dat hij direct met Mustafa Hadji gesproken heeft en dat hij dat gezegd heeft

als hij dat doet dan is de kans zeer groot dat Zaki hem naar wk meeneemt

31-05-2005, 12:57

Citaat door LaasteGeruchten:
Hij zegt dat hij direct met Mustafa Hadji gesproken heeft en dat hij dat gezegd heeft

als hij dat doet dan is de kans zeer groot dat Zaki hem naar wk meeneemt
Jij moet eens goed lezen wat er staat. Er staat namelijk dat hij naar strasbourg- bastia gegaan is om de wedstrijd van zijn broertje te zien. ( joussef hadji)

Er staat nergens dat hij naar strassbourg gaat, dus de informatie is verkeert vertaalt, Wel wil hij graag naar de franse eerste divisie.

31-05-2005, 13:04

Citaat door HaagseMoCro:
Jij moet eens goed lezen wat er staat. Er staat namelijk dat hij naar strasbourg- bastia gegaan is om de wedstrijd van zijn broertje te zien. ( joussef hadji)

Er staat nergens dat hij naar strassbourg gaat, dus de informatie is verkeert vertaalt, Wel wil hij graag naar de franse eerste divisie.
als je goed leest dan staat er ook iets in het rood

lees dat maar eens goed

31-05-2005, 13:06
Le grand frere Moustapha HADJI est venu voir son peteit frere Youssouf HADJI,pour le

match STRASBOURG-BASTIA.
2 - 0

...........

het gaat mij om de dit berichtje

NEW===>Moustapha HADJI revient pour la saison prochaine dans un club français de ligue 1.(source d'info Moustapha HADJI lui-meme)

31-05-2005, 13:19
Ja dat beweert de beheerder van die site. Maar dat is geen officiële bron en zolang het niet officieel is, blijft het maar een geruchtje.

31-05-2005, 13:34

Citaat door Atlasleeuw:
Ja dat beweert de beheerder van die site. Maar dat is geen officiële bron en zolang het niet officieel is, blijft het maar een geruchtje.
dat zou mooi zijn Mustafa weer terug te zien op voetbalvelden

31-05-2005, 17:47

Citaat door LaasteGeruchten:
http://moshrote.skyblog.com/

druk daar

bij de tweede foto staat mijn primeur te lezen

wel een relaxe site...staan veel filmpjes op..

31-05-2005, 18:09
er staat gewoon bij dat hij bij een Franse ploeg gaat spelen en niet bij Strassbourg zelf

01-06-2005, 01:11


leuk geprobeert maar moustafa hadji voetbalt allang niet meer op de hoogste klasse al helemaal niet in de eerste divisie in frankrijk die man is te oud er voor zijn broertje(wel goede voetballer toppie)kan wel om dat hij weg gaat bij bastia

but keepon dreaming

01-06-2005, 14:09
bron

Laaste geruchten ???

01-06-2005, 14:14
nou nou ik denk dat hadji nog steeds het niveau van strassbourg aan kan hoor