Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Benen scheren..



30-05-2005, 21:33

Citaat door Wonderfull_Star:
Salaam oealikoem..

Ik scheer al heel lang mijn benen.. Al een jaar of 4!

Maar mijn probleem is altijd al geweest dat ik altijd echt van die snelle haargroei heb! Ik ben iemand die echt elke dag haar benen moet scheren! Het groeii heel snel. Kan je daar wat aan doen? Iets wat de snelle haargroei vertraagt ofzo?
Ik gebruik zelf gewoon venusmesje en verder veet scheergel. Ik gebruik geen hars want dat helpt niet bij mij...!

Bij mijn moeder duurt het minstens een week voordat de dunste haartjes terug komen! Bij mij zijn ze de volgende dag al gegroeid.
.

30-05-2005, 21:43


http://www.stophaargroei.nl

Verder zou ik denken, veet gebruiken of epileren ipv scheren, dan komen de haartjes ook minder terug.

30-05-2005, 21:48
Waarom moet je je benen elke dag scheren?? Laat je ze elke dag zien dan?

Juist daardoor groeit het sneller, hoe vaker je scheert hoe sneller het groeit.
Ik probeer juist zo min mogelijk te scheren, 1 keer in de 2 weken ofzo en soms gewoon tussendoor als het echt nodig is als ik naar het strand ga, en bij mij groeit het dus echt langzaam...na een week zijn ze nog steeds ongeveer glad

30-05-2005, 22:03
Bij mij meid..
Kga binnekort epileren misschien dat dat helpt

30-05-2005, 22:05


Sommige mensen zijn gewoon geluksvogels!
Ik zou mijn benen ook wel elke dag kunnen scheren!
Daar heb ik alleen helemaal geen zin in, dus doe ik het ongeveer eens per week en verder als het prettig is om netjes en pas geschoren benen te hebben, bij erg zonnig en warm weer ofzo.

En een haargroeistopmiddel! Liever vandaag dan morgen en de uitvinder ervan verdient de Nobelprijs!
Ik heb kort haar (zie avatar) en naar de kapper gaan daar heb ik ook al nooit zo'n zin in.

Je gaat naar de kapper voor coupe perfect, scheert/harst op die dag ook elk ongewenst haartje weg en neemt het haargroeistopmiddel in. Ideaal!

30-05-2005, 22:12

Citaat door Wonderfull_Star:
Nee schat..

Walakien ik voel me zo vies als ik dat niet doe..

Als ik me benen niet scheer dan groeit er haar en dan voelt het zo vies..!
Ik zal wel proberen nu mijn benen voortaan 1 x per week te scheren.. misschien dat dat helpt!
Ey Wonderfull,

Ik weet precies wat jij bedoelt. Maar waarom is harsen voor jou geen optie dan? Ik vind het eGt ideaal! (afgezien van de pijn dan )


30-05-2005, 22:22
Ohhww vandaar dat myn beenhaar dus langzaam groeit.

Geloof het of niet..

K scheer myn benen alleen als k rokken draag en dat is dus meestal in de zomer.
Echt niet dat k myn benen elke dag moet gaan scheren.. Pfff.. !


Dara heb k de zin en de tijd niet voor.

31-05-2005, 12:16
stop met scheren > laat de haren een paar mm groeien en laat ze dan ergens harsen. (turkse vrouwen kunnen dit goed)
Hierna nooit meer scheren maar harsen of epilady gebruiken. Mochten je haren nog stug en snel terug komen kun je ze altijd nog laten lazeren!