Bekijk volle/desktop versie : Eerste Liefde.?!



Pagina's : [1] 2

30-05-2005, 18:59
Je eerste liefde vergeet je nooit. Die zal altijd een speciaal plekje in je hart hebben. Klopt dat of juist weer niet. Al ben je getrouwd, maar die ene eerste liefde op wie je een oogje had zal je nooit vergeten.

Wie is het hiermee eens? En wie niet, waarom niet?
Je eerste liefde zal altijd een plekje in je geheugen hebben of juist helemaal niet? Kom tevoorschijn en laat je mening hierover horen.

30-05-2005, 19:06


denk dat de meeste zaken die impact maken op een mens en voor het eerst geschieden, niet worden vergeten.. echter denk niet er voor altijd gevoelens zullen zijn voor je eerste liefde.. maar zo iemand vergeten, nee denk het niet..
maar je iemand herinneren en er ook tevens wat bij voelen zijn twee totaal verschillende zaken..

30-05-2005, 19:08

Citaat door SoeSje:
Je eerste liefde vergeet je nooit. Die zal altijd een speciaal plekje in je hart hebben. Klopt dat of juist weer niet. Al ben je getrouwd, maar die ene eerste liefde op wie je een oogje had zal je nooit vergeten.

Wie is het hiermee eens? En wie niet, waarom niet?
Je eerste liefde zal altijd een plekje in je geheugen hebben of juist helemaal niet? Kom tevoorschijn en laat je mening hierover horen.
Eerste liefde was ooit -> toen ik nog blind was

Nu ik "wakker" ben hmdl -> haat ik hem en is de waarheid ook nog hoor haha

30-05-2005, 19:08
Ben ik mee eens. Eerste liefde blijft een speciale plek in je hart houden. En die persoon vergeet je ook nooit. Maar mijn eerste liefde is ook gelijk mijn laatste liefde.

30-05-2005, 19:09


Herinneren misschien wel maar der wat bij voelen nee echt niet!

30-05-2005, 19:11

Citaat door thement_return:
Ben ik mee eens. Eerste liefde blijft een speciale plek in je hart houden. En die persoon vergeet je ook nooit. Maar mijn eerste liefde is ook gelijk mijn laatste liefde.
Hoop het voor je.

30-05-2005, 19:11

Citaat door miss_saliha:
Hoop het voor je.
Ik ook

30-05-2005, 19:12
Als Het Goed Is Zal Je Eerste Liefde Insha'Allah Ook Wel Je Man Worden Hè..

30-05-2005, 19:13

Citaat door Miss_Wafae:
Als Het Goed Is Zal Je Eerste Liefde Insha'Allah Ook Wel Je Man Worden Hè..
das werkelijk zeer zelden het geval.. maar het is een mooie hoop voor degenen die een dergelijke hoop koesteren..

30-05-2005, 19:19

Citaat door La_Cosa_Nostra:
das werkelijk zeer zelden het geval.. maar het is een mooie hoop voor degenen die een dergelijke hoop koesteren..

30-05-2005, 19:20
K wou zijn moeder altijd als schoon-mamma
Zo lief vrouwtje:Ilove:

Ze was geen marokkaanse...
En het was niet zozeer eerste liefde maar toen als 4 jarige samen spelen ect..

Maar nu zie k hem vaak maar we negeren elkaar

30-05-2005, 19:35
mee eens..althans bij mij is dat wel het geval...eerste liefde heeft een speciaal plaatsje in mn hart..denk niet dat er ooit iemand komt die zijn plaats kan vervangen...maar dat wil niet zeggen dat er nooit meer iemand in aanmerking komt om in de buurt van zijn plekje te verblijven..

30-05-2005, 20:31



Citaat door SoeSje:
Je eerste liefde vergeet je nooit. Die zal altijd een speciaal plekje in je hart hebben. Klopt dat of juist weer niet. Al ben je getrouwd, maar die ene eerste liefde op wie je een oogje had zal je nooit vergeten.

Wie is het hiermee eens? En wie niet, waarom niet?
Je eerste liefde zal altijd een plekje in je geheugen hebben of juist helemaal niet? Kom tevoorschijn en laat je mening hierover horen.

Niet mee eens, zoveel indruk heeft ie niet achtergelaten

mvG,
Blue

30-05-2005, 20:53
wel mee eens.

30-05-2005, 20:56
Te koop: eerste liefde! Ik wil niet dat hij nog in mijn hoofd of hartje zit dus vandaar dat ik hem weg doe. Wie er een mooi prijsje voor geeft mag hem hebben, hij was namenlijk wel speciaal voor mij.

Moeskiela

Pagina's : [1] 2