Bekijk volle/desktop versie : Chamakh Liefhebbers : Chamakh heeft al gekozen



30-05-2005, 16:46
hij wil het nog niet zeggen maar de franse pers weet het al ze zeggen dat hij al getekend heeft voor Lyon

30-05-2005, 17:16



Citaat door MR_player:
bron..????
http://www.lequipe.fr/Football/20050530_115744_01.html

30-05-2005, 20:31
Marouane Chamakh wil naar eigen zeggen komende zomer vertrekken bij Girondins Bordeaux. De Marokkaanse aanvaller meldde tegen SkySports dat hij zou graag de overstap maken naar Olympique Lyon.

'Ik wil gewoon vertrekken en zal volgend seizoen niet meer voor Girondins Bordeaux spelen. Als ik de kans krijg om elders in Frankrijk aan de slag te gaan zal ik die kans grijpen. Olympique Lyon is een grote club waar ik graag zou spelen.'

De uitspraken van Chamakh betekenen slechts nieuws voor Ajax. De Amsterdamse club heeft al geruime tijd belangstelling voor de aanvaller. Ook Internazionale FC zou Chamakh graag contracteren.


http://www.voetbalzone.nl

30-05-2005, 20:46
is wel een mooi keus aangezien ze volgend jaar champions league spelen......Ze hebben natuurlijk ookal die malouda, wiltord en die govou.....Maar ja, daar weet je ook niet van hoe lang ze daar nog gaan blijven....

30-05-2005, 20:52


ik weet zeker dat het weer gaat om een gerucht ik heb het ook al gezien maar ik geloof het niet zo makelijk omdat er al een tijd geleden gezegd werd dattie naar ajax gaat maar dat bleek niet waar te zijn ...................allemaal gruchten..................pas geloven als de club of hij zelf dat bevestigt

ps.ik word moe van die vaage geruchten

30-05-2005, 20:56

Citaat door alhoceima1986:
ik weet zeker dat het weer gaat om een gerucht ik heb het ook al gezien maar ik geloof het niet zo makelijk omdat er al een tijd geleden gezegd werd dattie naar ajax gaat maar dat bleek niet waar te zijn ...................allemaal gruchten..................pas geloven als de club of hij zelf dat bevestigt

ps.ik word moe van die vaage geruchten
nee er is altijd gezegt dat Ajax interesse had in hem......verder niet hoor

30-05-2005, 23:51
Govou gaat weg bij lyon, mogelijk naar juventus maar is niet zeker.Als chamakh naar lyon gaat heeft ie ook concurrentie met Piere-allain frau die is ook goed die heeft bij sochaux gespeeld , en natuurlijk met karim benzema 17 jarige marokkaanse talent

31-05-2005, 04:50
De zomers is nog lang niet afgelopen.

De komende weken gaat de voetbal wereld op zijn kop wat betreft transfermarkt.

De clubs gaan naar souk voor al hun inkopen komende seizoen.

De bal is rond en dus komt heel veel nieuws

Een zomer met veel verrassingen