Bekijk volle/desktop versie : kleding voor de zomer, echt een probleem!!!



Pagina's : [1] 2

30-05-2005, 09:51
De zomer komt er aan en je gaat je wat luchtiger kleden.maar wat ????alles is kort of te strak, ik bedoel ik draag geen hijab of zo ,maar ik wil wel een beetje me achterwerk bedekken en zo !!!.en ik houd niet zo van rokjes met broek eronder.Niet dat ik dik ben want ik heb maatje 36/38

ik zie vaak meiden getouwd en niet getrouwd .met hoofdoeken en wel alles bedekt maar heel strak om de heupen en van die strakke tuniekjes over een strak tshirt. persoonlijk vind ik dat niet mooi!!
en het klopt niet met de hoofdoek

een pantalon is leuk maar dan moet je toch weer een jasje overheen ,en dat jasje bedekt toch niet je hele (kont) en de hele zomer met van die linnen blousjes is ook niks.
en vaak ben je ook echt meer geld kwijt ,wanner je zo net en bedekt mogelijk wil bij lopen


dus mijn vraag is waar en welke zaken zal ik het meest slagen????
en hebben jullie dat probleem ook?

30-05-2005, 09:56


Ik vind mijn kleding zeer makkelijk bij H&M, Esprit en Mexx

Lange nette kledij heb je er en het zijn tuniekjes die niet iedereen heeft. Van die linnen bloesjes draagt iedereen... Ik draag graag kledij die niet iedereen heeft.

Incha allah zal je snel zomerkledij vinden

30-05-2005, 10:03

Citaat door zohour:
De zomer komt er aan en je gaat je wat luchtiger kleden.maar wat ????alles is kort of te strak, ik bedoel ik draag geen hijab of zo ,maar ik wil wel een beetje me achterwerk bedekken en zo !!!.en ik houd niet zo van rokjes met broek eronder.Niet dat ik dik ben want ik heb maatje 36/38

ik zie vaak meiden getouwd en niet getrouwd .met hoofdoeken en wel alles bedekt maar heel strak om de heupen en van die strakke tuniekjes over een strak tshirt. persoonlijk vind ik dat niet mooi!!
en het klopt niet met de hoofdoek

een pantalon is leuk maar dan moet je toch weer een jasje overheen ,en dat jasje bedekt toch niet je hele (kont) en de hele zomer met van die linnen blousjes is ook niks.
en vaak ben je ook echt meer geld kwijt ,wanner je zo net en bedekt mogelijk wil bij lopen


dus mijn vraag is waar en welke zaken zal ik het meest slagen????
en hebben jullie dat probleem ook?
lieve meissie...

wallah ik heb ook precies dezelfde probleem.... ik ben vaak in stad om wat voor zomer te gaan kopen.... strake kleiding wil ik Absoluut niet... want ik voel me zelf niet zo lekker in.... ik ben ook niet zo dik.. maar dat heeft nix mee te maken want je voelt dat mensen naar je kijken als je strake kleren aan heb....

dus ik zou maar zeggen naar vrijdage markt gaan want daar heb je ook leuke kleiding... en of zelf laten maken want dat heb je precies hoe je het wilt... tog..?

en trouwens jullie marokkanen hebben zulke mooie kleiding... ik ben zelf van plan om voor zomervakantie marokkaanse kleiding gaan maken... die zijn zo mooi man.....

30-05-2005, 10:09
Jah ik vind mooi en apparte jellaba's ook mooi om te dragen.
maar niet elke dag. en om kleding te laten maken, nee niet echt iets voor mij.

ik houd wel van zara en h&m soms , en inderdaad ook esprit .
het is alllemaal mooi enzo maar toch weer of mouwloos of boven je reet. of net te kort

30-05-2005, 10:23


lange rokken zijn ook erg leuk ( al la zigeuners) en die vallen niet strak om je kont....

capribroeken.....echt ideaal ik heb ze in alle soorten en kleuren...

aan de bovenstuk kan ik je niet helpen, ik draag geen kledingstukken over mijn kont.

30-05-2005, 10:46
Weten jullie toevallig iemand die kleren kan maken?? Het liefst in zuid holland

30-05-2005, 11:34

Citaat door Nysha:
lange rokken zijn ook erg leuk ( al la zigeuners) en die vallen niet strak om je kont....

capribroeken.....echt ideaal ik heb ze in alle soorten en kleuren...

aan de bovenstuk kan ik je niet helpen, ik draag geen kledingstukken over mijn kont.
Wat zijn capribroeken???

30-05-2005, 11:39
driekwartsbroeken, net over de knie

30-05-2005, 11:54

Citaat door Nysha:
lange rokken zijn ook erg leuk ( al la zigeuners) en die vallen niet strak om je kont....

capribroeken.....echt ideaal ik heb ze in alle soorten en kleuren...

aan de bovenstuk kan ik je niet helpen, ik draag geen kledingstukken over mijn kont.
Wat zijn capribroeken???

30-05-2005, 12:15
zie hierboven staan

30-05-2005, 12:17
rokken of jurken, dan hoef je niks over je achterwerk te dragen!

30-05-2005, 12:20

Citaat door serenity:
rokken of jurken, dan hoef je niks over je achterwerk te dragen!
Weet jij toevallig waar je mooie jurken kan kopen?

Lange rokken zitten inderdaad heerlijk met het warme weer, veel beter dan broeken!

30-05-2005, 12:24



Citaat door salamaa:
Wat rokken betreft wel
meestal heb je dan die rokken die dan precies passen en bij je kont te strak is echt geen gezicht en als je een maatje groter neemt past ie niet bij je middel en is ie heel wijd!
ja dat bedoel ik dan,wel mooi getailleerd maar dan zie je echt die vrouwelijke vormen.

30-05-2005, 12:26
en zoals de meeste getrouwde vrouwen weten, zijn de meeste mannen erg jaloers !!!!!

30-05-2005, 12:36
Bij de H&M hebben ze vaak geschikte rokken hoor, die niet strak zitten. Of de C&A.
Je kunt ook eens op de markt kijken, hebben ze ook wel eens leuke dingen.

Pagina's : [1] 2