Bekijk volle/desktop versie : hahaha loontje komt om z'n boontje



Pagina's : [1] 2

29-05-2005, 21:29
hahaha wolah vandaag is (buiten het lekker weertje) één van mijn beste dagen!!
Ik zal eens tot the point komen he; Ik had een (knap) vriendje waar ik stapelverliefd op was. en natuurlijk meneer wist dat heel goed hoe hij met mijn gevoelens kon spelen en wat deed hij? Hij belde me al nooit want ik was degene die hem altijd opbelde als een hopeloos hondje en soms praatte ik heel mijn kaart leeg en toen iedere keer ik hem belde wist ik heel goed dat hij ook gevoelens moest hebben voor mij want we praatten lang aan de telefoon en hij deed alsof hij me doodgraag zag maar tenslotte als ik zei dus zie ik je morgen ofzo dan zegt hij ja oke ik kom er zeker maar... zo heeft hij me al duizend keer voor niks laten wachten!!
Ik ben in die tijd dat hij me zo aan het lijntje hield iedere keer wolah echt GEK van gaan worden, ik begon me vanalles te verwijten aleen....ik zag geen ene reden in waarom hij me zo kwetst. Ik ben aardig en zie er ook aardig uit dus ik begreep die jongen langs geen kanten!!
Na een tijd dat hij me zoveel had gekwetst en uiteindelijk heb ik daardoor mezelf ook gekwetst spijtig genoeg (wat ik NOOIT meer zou doen) heb ik met heel veel moeite uiteindelijk de knoop doorgehakt want ik zag die jongen doodgraag en die ezel besefte echt niet hoe erg hij me wel niet kwetste iedere keer
De laatste tijd moet ik niet veel meer van hem door wat ie me allemaal aandeed en het strafste van al hij heeft het hiervoor nog geen een keer goedgemaakt of sorry gezegd alsof hij er plezier in heeft!! In elk geval toen ik dat merktte zei ik bijmezelf, deze jongen is erg met mijn voeten aan het rammelen terwijl ik dat helemaal niet verdien dus toen dacht ik IK HEB GEEN PROBLEEM MAAR HIJ HEEFT VOLGENS MIJ EEN ZWAAR PROBLEEM WAARONDER IK LIJD!!!
Toen ik eindelijk tot dat besef kwam, heb ik hem nu al een maand met rust gelaten en niet gebeld. maar haha ik moet er nog steeds om lachen en natuurlijk zoals gewoonlijk heeft God alles gezien en laat HIJ hem nu tot het besef komen wat voor een wondermooie meid deze kerel heeft gemist.
Die gast zit al de hele dag en nacht te bellen en ik pak niet op, ik lach me gewoon kapot ahhahaahhahaa wolah ik krijg er geen genoeg van en ik heb mij nog nooit zo goed gevoeld als vandaag wieli en ik die dacht dat hij onbreekbaar was haha. Ik dank God want zoals een dag van vandaag heb ik altijd van gedroomd en gehoopt dat die er zou komen.
dus meisjes kijk niet naar uiterlijk want de meeste knappe jongens zijn echte hartebrekers, ik heb al zeker mijn lesje geleerd

29-05-2005, 21:29


Guys sucks anyway

Knap of niet knap


29-05-2005, 21:32
het is boontje komt om zijn loontje meid

29-05-2005, 21:33
Pas als het er niet meer is, dan pas weten we hoeveel we van dat gene houden. Zoals onze ouders.
Groetjes Soum.

29-05-2005, 21:35



Citaat door marocina:
het is boontje komt om zijn loontje meid
Idd

29-05-2005, 21:42

Citaat door marocina:
het is boontje komt om zijn loontje meid
ewa ja je weet wel wat ik bedoel

in elk geval hij heeft ze zeker gevoeld en dat is wa telt voor mij

29-05-2005, 21:45

Citaat door login:
ewa ja je weet wel wat ik bedoel

in elk geval hij heeft ze zeker gevoeld en dat is wa telt voor mij
Een ezelsbruggetje; De 'b' komt eerder dan de 'l' voor in het alfabet, dus eerst boontje en daarna loontje

29-05-2005, 21:48
salaam 3aleikoem oegti

Ik hoop dat je ervan geleerd hebt, en niet meer aan relaties doet die Allah swt verboden heeft.
El gair Insha Allah

wa3aleikoem salaam

29-05-2005, 21:49

Citaat door Flippameid:
Een ezelsbruggetje; De 'b' komt eerder dan de 'l' voor in het alfabet, dus eerst boontje en daarna loontje
hey girl ik heb je niet gevraagd om m'n nederlands te verbeteren he
ik heb alles maar rap rap rap getikt om da lekker gevoeltje eve hier te plaatse en jullie reactie graag zonder naar mijn spelling te kijken dank u


pfff tis te zien da gij een nederlander bent amai

29-05-2005, 21:51
Gewoon nooit een jongen opbellen. Laat hem achter jou aan lopen.

29-05-2005, 21:52

Citaat door login:
hey girl ik heb je niet gevraagd om m'n nederlands te verbeteren he
ik heb alles maar rap rap rap getikt om da lekker gevoeltje eve hier te plaatse en jullie reactie graag zonder naar mijn spelling te kijken dank u
pfff tis te zien da gij een nederlander bent amai
Het zit in me om mensen te verbeteren. Mijn 8ergrond heeft daarmee te maken (juffie in sp&eacute Het was niet om je te beledigen of wat dan ook. Mijn excuses.

Geniet van dat lekkere gevoel dat je nu hebt



29-05-2005, 21:56

Citaat door MiSsAgadir17:
salaam 3aleikoem oegti

Ik hoop dat je ervan geleerd hebt, en niet meer aan relaties doet die Allah swt verboden heeft.
El gair Insha Allah

wa3aleikoem salaam
alaikoem salaam oegti

Ik heb zeker mijn lesje geleerd en zal zeker niet zo makkelijk nog iemand leuk vinden maar... nu moet je eerlijk zijn, een gedwongen relatie lijkt me ook niet zo gezond om eerlijk te zijn (het komt daar een beetje op neer)

29-05-2005, 21:58



Citaat door login:
alaikoem salaam oegti

Ik heb zeker mijn lesje geleerd en zal zeker niet zo makkelijk nog iemand leuk vinden maar... nu moet je eerlijk zijn, een gedwongen relatie lijkt me ook niet zo gezond om eerlijk te zijn (het komt daar een beetje op neer)
Niemand heeft het over gedwongen.
De islam dwingt ons nergens in.
De Islam verbiedt gewoon contacten voor het huwelijk.
En mogen we hoog en laag springen, Er is geen KOMMA waar ALLAH swt een punt heeft gezet.


El gair insha Allah

29-05-2005, 22:01

Citaat door Flippameid:
Het zit in me om mensen te verbeteren. Mijn 8ergrond heeft daarmee te maken (juffie in sp&eacute Het was niet om je te beledigen of wat dan ook. Mijn excuses.

Geniet van dat lekkere gevoel dat je nu hebt


hey flippameid was maar met je aan het sollen hoor, of beter gezegd je hebt geluk dat mijn dag niet stuk kan haha
dank je, ik ben echt aan het genieten vandaag geloof het of niet wolah ik heb lang op dit onwaarschijnlijk moment gewacht....misschien omdat ik stapelverliefd was en nooit had gedacht dat hij ooit zo zou spingen voor mij??
In elk geval ik heb hem lekker teruggepakt en heel de wereld mag het weten voor mijn part

29-05-2005, 22:02
lieve lieve lieve meid

ik vind het erg dat je zo hebt moeten lijden, en ik zeg je eerlijk dit wat je nu zegt daar herken ik me ook in, een paar jaar geleden, maar ik ben nu wijzer en sterker geworden, dus ik bel niemand meer, en niemand belt mij, slecht alleen over ieddien als het nodig is!

wat betreft jouw raad ik je aan, niet jongens bezig te zijn,it's a waste of time, en zoals je zei what goes around comes around!
dus doe niet wat hij doet, want dan ben je niet beter als hem, laat hem maar, allah swt straft hem
en die stelling met jongens die knap zijn die bedriegen vaker, dat geloof ik niet snel het is maar wat je van ze denkt, ik ken veel knappe jongens en die behandelen me met respect, maar knappe jongens hebben misschien ook een beetje capsones, denk ik, dat is alles maar dat ze niet aardig zijn dat geloof ik niet, het is maar hoe je ze kent en hoe je met ze omgaat
lieve zuster moge allah swt tegen de sheitaan behoeden inshallah amien

groetjes je zuster soekran

Pagina's : [1] 2