Bekijk volle/desktop versie : Opleidings DRAAAAMAAAA



09-03-2003, 21:03
Mensuuhhh ik heb 1 probleempje.

Ik vind me opleiding nie leuk, me school zwaar DRAAAAMAAAA, dus ik wil inshallah mn P halen en daarna universiteit doen. Maar ja welke opleiding is mij nog de vraag. Kijk er zijn van die standaard opleidingen, Economie en Recht ok, die ken ik wel, maar ik moet me echt oriënteren in andere opleidingen, want mn ouders gaan echt trippen als ik voor 15 mei, nog nie 110% weet wat ik wil. Ik wil geld verdienen, dus ik dacht economisch, maar toen ging ik bij callcenter werken, o mij god: DRAAAAMAAAA was dat, echt nie commercieel ingesteld ben ik. Dus dacht ik aan rechten, wat socialer of zo, je helpt mensen. Maar ja, ik zit echt in een dip, want ik weet t allemaal nie.

Dus als jullie leuke/ goede opleidingen kennen of welke jullie zelf doen
3AWEK 3AWEK vermeld deze!

Wallah shoekran

09-03-2003, 21:09


Ik heb van een vriendin vernomen dat "Arabisch en letterkunde" een leuke opleiding is

Misschien dat je daar wat aan hebt

09-03-2003, 21:12
Wa yemma ik dacht dat ik de enige was die in een dip zat kwa opleidingen

Wollah ik weet het ook allemaal niet meer.
Doe een opleiding wat ik eigenlijk helemaal niet wil.
Ben van plan te stoppen maar weet echt niet wat ik moet doen.

09-03-2003, 21:16
tis maar goed dat je er zo snel achter bent gekomen

ik ben dit jaar achtergekomen (derdejaars) dat deze hele opleiding nie bij mij past....

wat voor richting doe je nu dan?

09-03-2003, 21:18


Een dip is nog te zwak uitgedrukt en de tijd vliegt:

En Ghatar_tangawia tnx, maar ik denk nie dat die opleiding iets voor mij is en dat ik er een goede toekomstbaan mee kan hebben, maar bedankt meid!

09-03-2003, 21:19
Accountancy schijnt een heel leuke opleiding te zijn...

-Y-

09-03-2003, 21:22
ik studeer algemene sociale wetenschappen omdat ik echt niet wist wat ik precies moest studeren dus nu een combi van psychologie, sociologie filosofie en pedagogiek en het is keiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii vetttttttttttttttttttttttttttttttttttt heb er geen spijt van, relaxen, en het is uni nsha allah nog 2,5 jaar

succes meisje hoop dat ik je hiermee heb geholpen

en de toekomst voorspellingen staan er goed voor, nu maar over 3 jaar allah oe 3lam

09-03-2003, 21:27
Ik doe nu International Business Languages: gewoon duur woordje voor talen en economie: het is mn eerste jaar en het is gewoon te breed. Ik dacht altijd van, later inshallah eigen kledingbedrijf en dan de dure Italiaanse merken importen of zo, maar na dat klote baantje, wallah gelijk trauma´s. Nu denk ik zo van advocaat of zo (dan maar in Italiaanse kleding), met allochtone (marokkaanse) probleemkindjes werken of politiek, wallah echt een IDENTITEITSCRISIS.

En Asri, nee AC is echt nog DRAAAAAMAAAAATISCHER dan mijn huidige opleiding.