Bekijk volle/desktop versie : kun je djins (zjnoen) horen?



29-05-2005, 17:32
wie weet dit? ik heb gisternacht iets heel vreemds gehoord....
dit is een serieuze vraag, geen grappen a.u.b

29-05-2005, 17:43


ja tuurlijk kan je ze horen maar niet iedereen kan ze horen!
ik heb ze zelfs een keer bij een tante van mij in marokko gehoord ze waren aan het feesten die zjnoens.
Maarja, ze zijn het het zelfde als ons ze zijn ook geschapen om te leven dus niet bang zijn!!

29-05-2005, 17:45
ja ik heb ook veel verhalen daarover gehoord, maar wat ik gisternacht hoorde ..., hoorde ik het nou echt of was het mijn verbeelding, nee ik weet zeker dat ik het goed hoorde, ik zal je vertellen wat het was...

29-05-2005, 17:47
ben nieuwsgierig naar wat je gehoord hebt.

29-05-2005, 17:51


wat heb je gehoord dan

29-05-2005, 17:51
ik was na het bidden van magreb even gaan liggen op mijn bed, helaas was ik in slaap gevallen en heb hierdoor het bidden van ischa gemist, want om 03.00 werd ik plots wakker en de raam was nog wijd open i.v.m. met de warmte had ik die opengelaten, maar plots hoorde ik iets beneden in de tuin, ik schrok me echt....
ik hoorde iemand iets zeggen, het was zoiets als :"hoehoe" ofzo daarna hoorde ik gegiechel van een kind....
daarna hoorde ik een hond blaffen, ejow safie ik had het toen echt niet meer, ik bleef gewoon zitten op mijn bed, wallah ik durfde me niet te bewegen om de raam dicht te doen, maar ik moest nog ischa bidden, dus deed ik heel snel het raam dicht en ben toen woedoe gaan doen om te bidden, toen ik naar de douche wilde gaan hoorde ik mijn moeder de naam van mijn broer roepen, maar toen ik bij de douche was hoorde ik mijn moeder gewoon slapen....
echt freaky was dit, safie nu durf ik echt niet meer te slapen, is dit mijn verbeelding gewoon?

29-05-2005, 21:12
gewoon A' oedoe billahi minasj sjaitaani rajiem zeggen...

31-05-2005, 18:48
Ik heb ergens gelezen dat het uur na het magreb-gebed je alle deuren en ramen moet sluiten,want dan komen de djinns en de sjatiens.(dus al is het zo warm->ramen dicht) in je huis en je proberen te misleiden tot slechte dingen.