Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk bruin worden voor de zomervakantie...



28-05-2005, 18:54
meiden.. ik zit met een vraagje... aangezien ik lang niet naar maroc ben geweest zou ik graag willen weten of jullie voordat jullie op vakantie gaan eerst ff een zonnebankje nemen (of een zelfbruiner smeren)...

of gaan jullie gewoon gelijk met een witte huid op het strand liggen...??

tips graag!!

28-05-2005, 22:57


Gewoon in Maroc zonnen, en onderweg een beetje in de zon liggen.
Waarom nog naar zonnebank gaan als je naar Maroc gaat? Genoeg zon daar.

28-05-2005, 23:20

Citaat door DANSKONINGIN:
Gewoon in Maroc zonnen, en onderweg een beetje in de zon liggen.
Waarom nog naar zonnebank gaan als je naar Maroc gaat? Genoeg zon daar.
Precies..

bovendien zijn er dan al heel wat mooie zonnige dagen geweest in NL voordat je gaat...dus dan kan je wel een paar dagen ff in de zon liggen in de tuin/strand. Zonnebank/-creme is totaaaaaaaal overbodig, vooral voor marokkanen die toch naar marokko gaan.

onzin gewoon

28-05-2005, 23:30
Ik zou wel zonnebrandcreme smeren. Tenminste, ik kan niet zonder. Ben sneeuwwitje en verbrand snel, ook hier in Nederland.

28-05-2005, 23:32


zonnebank , zelfbruiner? dit is te gek voor woorden. Zoals Hamza-killer al zei, het is zowiezo zonnig geweest in NL voordat je gaat. Dus als je al wat uurtjes buiten doorbrengt krijg je al een leuk tintje. En in marokko word je vast ook wel snel bruin, zorg wel dat je je altijd beschermt met een zonnecreme.

28-05-2005, 23:34
Vergeet niet je huid te scrubben voor het zonnen.
Zo krijg je een mooier kleurtje en je wordt sneller bruin.

29-05-2005, 13:25

Citaat door supadupa:
Vergeet niet je huid te scrubben voor het zonnen.
Zo krijg je een mooier kleurtje en je wordt sneller bruin.
Dat sowieso ja!

Oké, mensen verklaar me maar voor gek. Maar ik ga wel altijd naar de zonnebank voordat ik naar Marokko ga. Ik ga dan gewoon één week voordat ik naar Marokko ga, 2 keer naar de zonnebank dan heb ik al een aardig tintje.

Ik hou niet van de Nederlandse zon, klinkt misschien vreemd maar het is wel zo. Als ik een uurtje in de tuin lig, dan krijg ik gelijk hoofdpijn. terwijl ik dat in Marokko helemaal niet heb. De zon van hier is gewoon niets voor mij, ik heb er ook geen geduld voor.

Ideaal die zonnebank, vooral voor mensen zoals ik!

29-05-2005, 13:58
Ik ga ook altyd eerst keer onder de zonnebank voor 10 minutjes ofzo is echt nie gezond direkt onder de zon.


29-05-2005, 16:31
Ik ook niets mis mee