Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen die issues hebben en kritiek op vrouwen die hun mannen gehoorzamen en dienen?



13-01-2022, 17:19
Ik zie het namelijk vaker, kritiek en neerkijken op vrouwen die zichzelf onderwerpen aan hun mannen in alles wat geen zonde is aan Allah. Ze gehoorzamen hun mannen en dienen hun mannen en willen niets anders dan hun mannen tevreden stellen en ze hebben hun man boven alle mensen staan. Waarom hebben sommige vrouwen hier kritiek op en beledigen ze zelfs zulke vrouwen of kijken op hen neer of proberen zelfs die vrouwen te beïnvloeden zodat ze haar man ongehoorzaam wordt en een “vrije” vrouw wordt.

Een vrouw gehoorzaamt haar man in alles behalve in zonden, maar er zijn vrouwen die willen stoken in hun huwelijk door de vrouw te beïnvloeden en over te halen gewoon te doen wat ze zelf wilt etc. Soms lukt het hen en soms lukt het hen niet om een huwelijk te verpesten en de echtgenote opstandig te maken.

13-01-2022, 18:59


Wat ik om geen zie is dat vrouwen tegen andere vrouen zeggen … PIK JR DAT ???? nou !!!!!! EXHT NIET !!!!!!

En spuiten hun hoofd vol met gif…… en als jaren later blijkt dat dr man er 10 vriedinnen op na houdt .. dan houdt ze hem vast als bison kit ……..

13-01-2022, 19:06

Citaat door Missya.:
Ruim 9 jaar geleden heeft mijn ex man mij verlaten. Sinds die tijd zit ik met een enorme woede in mij. Hoe kan hij mij dumpen? Weet hij wel wie ik ben en waartoe ik in sta ben? Door de jaren heen is hij gaan denken dat ik een narcist ben en anti depressiva slik, hij mocht me niet om wie ik ben en wat ik uitstraal namelijk negativiteit jaloezie en altijd anderen naar beneden halen om mezelf een goed gevoel te geven. Maar hij weet niet dat ik een ontzettende leegte in mij voel dat ik niet alleen onzeker ben in mijn karakter maar mezelf ook niet mooi vindt, daarom heeft hij me verlaten voor een andere vrouw. Iedereen is mooier dan ik ben maar ik heb iets wat andere vrouwen niet hebben.

Ik heb een pedofiele BFF youness ouaali uit de kupstraat in Hilversum. Samen hebben we een plan uitgewerkt om mijn ex man en eigenlijk al mijn exen en vriendinnen kapot te maken. Moeten ze maar niet met mij sollen ik ben Aziza Mouali uit Amsterdam Noord ik ben als een feniks ik herrijs uit het as ik laat niet met mij spelen hij had mij niet mogen dumpen ook al stel ik niks voor en ben ik saai als de tering en is hij veel te hoog gegrepen voor mij want ik ben zielig ik moet alles hebben en krijgen in het leven en de rest moet kapot gaan dan pas ben ik Aziza voldaan

Mijn ex man is inmiddels gertrouwd en is mij compleet vergeten ondanks dat hij laatst nog een rechtszaak heeft gewonnen waarbij mij 50k allimentatie schuld door de neus is geboord. Ik kan dat niet uitstaan altijd heb ik het contact tussen hem en zijn dochter kapotgeslagen maar mijn dochter blijft vragen en houden om haar vader. Ze springt een gat in de lucht als ik het over hem heb. Waarom toch? Na alles wat ik doe en probeer ik kan niet tussen liefde komen ik ken geen liefde ik wil geliefd zijn ik ben jaloers op mijn dochter ze is zo mooi en stoer en ik ben ik

Ik heb hem toch gewoon ondanks mijn dochter kapot gemaakt ik ben nog steeds bezig ik stop niet nooit never ik ben net als een Duracell konijn ik ga altijd ik ben mafia en gangster en xxxx ik ben alles tegelijk en tegelijkertijd ben ik zwaar depressief maar dat geeft niet dat compenseer ik met een strak staaltje sihr samen met mijn BFF

Wij doen Gestrooide sihr gespoten sihr foto sihr huwelijkssihr vertragingssihr ik en mijn youness zijn van alle markten sihr thuis

Ja ik ben een sahira en ik ben er trots op don’t mess with the heks

Ik stop pas als je me shoot want ik kan niet loslaten ook al laat iedereen mij los en in de steek

Nu ga ik krachtig rivierwerk doen van tranenregen in mijn bed

Laat me maar alleen
Je lijdt aan ziekte dat je tekens terug komt met nieuwe account met je onzin. Open je eigen topics en vul het met je nonsens.

13-01-2022, 19:11

Citaat door Flower32:
Ik begrijp waar je reactie vandaan komt. Ik zie het ook in mijn omgeving. Ik heb zelfs soms ook dingen gehoord (van vrouwelijke familieleden) toen ik in het huwelijk zat waarvan ik dacht "Dit mag en hoor jij echt niet te zeggen" (stoken). Maar sommige vrouwen die zelfs in een wat ongezonde huwelijk zitten die projecteren hun huwelijk graag op anderen.

Ik vind dat vrouwen geen kritiek mogen hebben op andere getrouwde vrouwen of hen mogen beledigen. Elk getrouwde vrouw mag zelf bepalen hoe zij in het huwelijk staat en hoe zij haar rol wil aanmeten. Wat zij wel en niet accepteert is geheel persoonlijk, ik zou daar nooit iets over durven zeggen. Sterker nog de profeetvzmh zegt in een hadith in abu dawoed: "Diegene hoort niet bij mij, wie een vrouw opstookt tegen haar echtgenoot." Super gevaarlijk dus. Vrouwen moeten ook bewust zijn met wie ze praten en met wie ze dingen delen. Niet iedereen is oprecht en heeft zuivere intenties.

Soms heb je vriendinnen of nichten of zussen die graag hun hart willen luchten. Heel begrijpelijk, maar ik probeer me dan altijd bewust te zijn van mijn positie en haar positie en nooit oordelend te luisteren of te adviseren. Ik probeer begripvol te zijn, te luisteren en niet meer.
Na3am zuster, moge Allah je beschermen tegen fitna zaaiers.

Men mag kritiek geven op vrouwen of mannen die hun partner slecht behandelen en ongehoorzaam zijn aan Allah in het omgaan met elkaar en elkaars rechten etc.

Wat mij opvalt is dat er vrouwen zijn die neerkijken op vrouwen die hun mannen behandelen zoals Allah en Zijn boodschapper sallallaahu alayhi wa sallam het willen. En juist die vrouwen willen beïnvloeden zoals ze hun mannen behandelen in strijd met de Qur’an en Sunnah. En deze ‘afritat zijn niet perse getrouwd, maar ook vrijgezel.

29-06-2022, 12:02


Up