Bekijk volle/desktop versie : Ez Abde kiest voor Spanje



Pagina's : [1] 2 3

30-12-2021, 16:29
ahahahha ik heb het vaker gezegd, al mijn voorspellingen zijn waar en mark my words Marokko gaat eruit liggen in groupfase.

30-12-2021, 16:32


We zijn het lachertje van Afrika. Kampioenen in oefenwedstrijden en laatste drie jaren kampioenen in kwalificatiewedstrijden.
Waardeloos.. het is maar dat we geen Senegal of een Algerije hadden getroffen in poulfase. We zouden genadeloos gestraft worden.

30-12-2021, 17:21
Waar lees je dat dan? Ik heb nog niks gezien op VZ.

EDIT: Nu wel

31-12-2021, 13:55

Citaat door Sabon_Beldi:
ahahahha ik heb het vaker gezegd, al mijn voorspellingen zijn waar en mark my words Marokko gaat eruit liggen in groupfase.
Je zou wel willen vieze vuile kk verrader ga naar die polisario ratten van jou en laat jou daar in jou kont nemen. Marokko blijft Altijd mijn trots of ze er uit liggen of niet blijft mijn land zal altijd trots op zijn.

31-12-2021, 14:34



Citaat door watdoen:
Je zou wel willen vieze vuile kk verrader ga naar die polisario ratten van jou en laat jou daar in jou kont nemen. Marokko blijft Altijd mijn trots of ze er uit liggen of niet blijft mijn land zal altijd trots op zijn.
Je spreekt darizja/berbers niet eens vloeiend welke trots

Ben anti polisario en Al Djazair, maar Algerije nakt Marokko op het veld is gewoon de waarheid. Bennacer, Belaili, Mahrez, Brahimi, Soudani, Slimani, Bounedjah, Benalamri,

01-01-2022, 18:26
Marokko gaat eruit liggen poule fase "hahaha". Maar ik ben pro Marokko... Ja lekker logisch man

01-01-2022, 20:40

Citaat door Sabon_Beldi:
Je spreekt darizja/berbers niet eens vloeiend welke trots

Ben anti polisario en Al Djazair, maar Algerije nakt Marokko op het veld is gewoon de waarheid. Bennacer, Belaili, Mahrez, Brahimi, Soudani, Slimani, Bounedjah, Benalamri,
Ga poepen jij ga..jij bent gewoon pro Polisario

01-01-2022, 21:23

Citaat door LaasteGeruchten:
Ga poepen jij ga..jij bent gewoon pro Polisario
Jij moet niet regeren op deze sukkel aandacht onwaardig.

02-01-2022, 08:20

Citaat door Sabon_Beldi:
Je spreekt darizja/berbers niet eens vloeiend welke trots

Ben anti polisario en Al Djazair, maar Algerije nakt Marokko op het veld is gewoon de waarheid. Bennacer, Belaili, Mahrez, Brahimi, Soudani, Slimani, Bounedjah, Benalamri,
ben je gek ofzo

03-01-2022, 13:35

Citaat door LaasteGeruchten:
Ga poepen jij ga..jij bent gewoon pro Polisario
Jij moet echt niet praten, jouw voorspellingen jouw grote mond is de reden van jouw te vake afwezigheid wanneer ze verliezen. Wees realistisch eh bnadem d zeb.

03-01-2022, 13:39

Citaat door DubbD:
Marokko gaat eruit liggen poule fase "hahaha". Maar ik ben pro Marokko... Ja lekker logisch man
Nee weetje wat geloofwaardig is? Na 2004 nog steeds roepen dat we de beker pakken, we pakken precies niks. Afrika Cup 2002 was teleurstellend en dat van 2000 ook.
Het is altijd voorspelbaar, leuke oefeninterlands en leuke kwalificatiepotjes maar daar is ook alles mee gezegd. Misschien een keer direct zeggen dat het niks beter.

03-01-2022, 13:43
Klopt gewoon wat Sabon zegt? Het is misschien niet iets wat iedere mountakhabfan wil horen, maar het is zo.

Algerije is op sportieve vlak momenteel verder dan het huidige Marokkaanse elftal. Daarvoor hoef je echt geen polsariorat of hollandafan te zijn om dat in te zien.

03-01-2022, 13:50


Algerije heeft ook een beter team en ze zijn regerend kampioen. Favoriet voor de Afrika cup.

03-01-2022, 14:01
Ga poepen ga ..Marokko zal Algerije slopen

03-01-2022, 14:03

Citaat door LaasteGeruchten:
Ga poepen ga ..Marokko zal Algerije slopen
Het zijn gewoon vieze landverraders

Pagina's : [1] 2 3