Bekijk volle/desktop versie : zou het erg zijn lieve opa als ik van een Hollamdse jongen hou?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

28-05-2005, 12:11
Ze werd zestien gisteren en ze is beangstigend mooi, de dochter van mijn buurman, een droom van elke puber.
zou het erg zijn lieve opa als ik van een Hollamdse jongen hou?
Ja mij kleine meisje want je vader pikt dat niet

28-05-2005, 12:45



Citaat door oembibi:
Vergeet niet dat het nog een puber is,die nog niet weet wat ze werkelijk wilt!
Als ik kinderen krijg mogen ze inchallah ook met een nederlander trouwen, met de voorwaarde dat hij moslim is en ik hem leer kennen en erachter kom of hij mijn dochter wel 'verdient'

ps: ben zelf een nederlandse moslim dus heeft dit niets te maken met marokkanse cultuur of iets dergelijks

28-05-2005, 12:45
Laat haar lekker van die jongen houden.
Misschien wordt ze gelukkig oud met hem, maar waarschijnlijk niet, omdat de liefde maar van korte duur is, zoals meestal het geval is bij 16 jarigen.

28-05-2005, 12:46
iK ALS MAN HEB DAAR NETZOVEEL LAST VAN. Mn moeder werd helemaal gek omdat ik voor de grap zei dat ik mischien wel met n negerin ging trouwen(kan zijn) MAar eerste wat mn ma zei die komt hier niet binnen. Toen zei ik ik ook nie dus. Toen was ze stil. En probeerde ze me later uit te leggen dat familie t niet zo leuk zou vinden en zo. Ik heb ze al gewaarschuwd. Maar waarschijnlijk voor niks. Mijn oog is gevallen op een marokkaanse meisje.

28-05-2005, 12:47



Citaat door oembibi:
Vergeet niet dat het nog een puber is,die nog niet weet wat ze werkelijk wilt!
onzin, toen ik 12 was wist ik al wat ik wou, en is nog steeds zo

28-05-2005, 12:52

Citaat door TheSmoker:
Dus je moeder is racist. Voorkeuren met betrekking tot ras.
ja, in principe wel. zoals 99% van alle ouders. Ik ben opgegroeid met allerlei soorten mensen. MIjn vooroordeel waarmee ik naar groep 1 ging is verdwenen.

28-05-2005, 12:52

Citaat door TheSmoker:
Maar wel alles met de islam.
Dat is logisch, omdat ik ook al het goede voor mijn kinderen wil

28-05-2005, 13:00

Citaat door boeddha:
Mag jouw dochter dat dan niet zelf beslissen ? Dus JIJ beslist of die man/jongen jouw dochter "verdient "?
Maar stel dat............................................... je dochter "stiekem "verkering heeft , en je komt daar op een of andere manier achter ?
Dat is natuurlijk een grote angst maar heb vertrouwen in God.

Ik probeer haar ook vanaf haar 16e a 17e (als ze zelf wilt) voor te stellen aan jongens die goed bezig zijn met de islam zodat ze mag kiezen.

Het liefst wil ik dat ze dan getrouwd is op haar 16e/17e...voor of rond haar 18e zodat ze ook niet in de verleiding hoeft te komen om vriendjes te zoeken enz.

En natuurlijk een goede opvoeding geven, dat het islamitisch gezien niet toegestaan is met jongens contact te hebben (op die manier) enz

28-05-2005, 13:01

Citaat door TheSmoker:
Onnodige, overbodige, nutteloze situatie. Typisch voorbeeld van het "superieure" gedachtengoed dat binnen de islam heerst. En menig leven verwoest.
Ja duidelijk maar wat heeft die meid daar aan. Bij mij kan ze uitjanken maar dan moet ze weer naar huis

28-05-2005, 13:02

Citaat door TheSmoker:
Goede verstandige ouders heb je zeg.
Met die 99% doel je op gelovige ouders.
Van de ouders van vrienden kennis die ik ken, allen ongelovig, maakt het niets uit of de toekomstige parter van het kind een homoseksueele neger is of een heteroseksuele chinees. Zo zou het bij elke ouder moeten zijn.
Wie denkt je moeder wel niet dat ze is?
Mijn moeder is mijn moeder. En heeft t beste voor mij over. En in die gedachte handeld ze. En kom nie met dat gelovige en zo, want ik had een nederlands vriendinnetje voor een half jaartje tot haar ouders dr achter kwamen dat ik marokkaans was ja. En die mensen waren echt niet gelovig.

Wie denk jij wel niet dat je bent?

28-05-2005, 13:03

Citaat door rikus:
Ja duidelijk maar wat heeft die meid daar aan. Bij mij kan ze uitjanken maar dan moet ze weer naar huis
he rik is dat t zusje van die ene jongen die huilend bij je komt???

28-05-2005, 13:05
Waarschuwing; betrek ouders niet bij een discussie..

28-05-2005, 13:06



Citaat door Mohammed1980:
Dat is natuurlijk een grote angst maar heb vertrouwen in God.

Ik probeer haar ook vanaf haar 16e a 17e (als ze zelf wilt) voor te stellen aan jongens die goed bezig zijn met de islam zodat ze mag kiezen.

Het liefst wil ik dat ze dan getrouwd is op haar 16e/17e...voor of rond haar 18e zodat ze ook niet in de verleiding hoeft te komen om vriendjes te zoeken enz.

En natuurlijk een goede opvoeding geven, dat het islamitisch gezien niet toegestaan is met jongens contact te hebben (op die manier) enz
mijn dochters hieven dat niet stieken te doen mogen zelfs met een marikkaan thuis komen als ze dat willen Maar ook haar zou ik wat dingen duidelijk maken

28-05-2005, 13:12

Citaat door rikus:
mijn dochters hieven dat niet stieken te doen mogen zelfs met een marikkaan thuis komen als ze dat willen Maar ook haar zou ik wat dingen duidelijk maken
Ja toch? Iedereen wilt het beste voor zijn/ haar kinderen

28-05-2005, 13:14

Citaat door TheSmoker:
Ik ben wie ik ben
Dus bewust negers discrimineren is het beste voor een kind? En ja tuurlijk zijn er uitzonderingen maar die ouders zullen vast niet hoog op de maatschappelijke ladder staan. In mijn woon/leef omgeving ben ik ze nog niet tegen gekomen.
ze denken dat dat t beste is, niet dat t zo is dat zeg ik toch ook niet. Voor mij is er maar 1 ras en dat is het menselijk ras. In mijn woon/leef omgeving staat iedereen laag op de maatschappelijke ladder.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20