Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk billen en dijen????????



28-05-2005, 00:41
wie wat wat ik moet doen om af te vallen bij mijn billen en dijen vooral bij mijn dijen plzzz help me

28-05-2005, 00:45



Citaat door NadorGek:
wie wat wat ik moet doen om af te vallen bij mijn billen en dijen vooral bij mijn dijen plzzz help me
bij fitness, heb je een appartaat speciaal voor je bovenbenen en billen
ze helpen echt

28-05-2005, 01:05

Citaat door Samiratoen:
bij fitness, heb je een appartaat speciaal voor je bovenbenen en billen
ze helpen echt
ik zit niet onder fitnes ik heb ook niet egt geprobeert om af te vallen misschien gaat het daar wel als eerste weg maar als iemand nog tips heeft zijn ze van harte welkom

28-05-2005, 16:46
jah pleaseee help daar heb ik ook veel te veel vet

ik wil ook heeeeeeeel graag afvallen bij mijn billen en dijen vooral mijn billen
en ik doe ook fitnes maar wat ik ook probeer walou geen resultaat
iemand tipsss

alvast bedankt

28-05-2005, 17:51


hoi meiden je kunt gaan hardlopen en fietsen veel dansen schudden met die billen meschien helt het en minder vet

28-05-2005, 19:17
Wajeeee die probleeem heb ik ook man...!! Heel smal van boven en dan mijn dijen en kont...! egt balle is dat Ik er heel erg tegenop mee....WIE O WIE KOMT ER MET EEN UITVINDING WAARMEE K IN EEN MUM VAN EEN TIJD DIE DIJEN EN Kont van ME WEG KAN KRIjg]EN....!

Boessaaa

28-05-2005, 19:23
Salamoe alaikoem, ik heb daar ook ongelofelijk veel last van, maar zodra je afvalt wordt dat automatisch ook minder vorig jaar was ik in marokko 15 kilo kwijtgeraakt en ook mijn billen en dijen werden veel minder....
Salamoea laikoem