Bekijk volle/desktop versie : Studie Agogisch medewerker of mmz opleiding?



02-10-2021, 11:39
Hoi hoi,

Ik ben erg benieuwd wie een van deze opleidingen heeft gedaan. Was het pittig wat zijn de lesstoffen die je krijgt etc.

Wat is eigenlijk het verschil tussen deze opleidingen, kan dat online niet echt vinden. Naar mijn idee komen ze erg overeen met elkaar.

Ikzelf hebt de opleiding verzorgende ig gedaan alleen wil ik een andere kant op in de zorg.

Hoor graag meer hierover..

02-10-2021, 13:27


Dan zou ik eerder agogisch kiezen. Als je de verzorgende ig al hebt afgerond is het niet meer zo lastig

02-10-2021, 13:29
Vaak benoemen ze agogisch tussen haakjes bijvoorbeeld bij GGZ instellingen dat is meer het verschil.

02-10-2021, 13:34

Citaat door Tulpina27:
Dan zou ik eerder agogisch kiezen. Als je de verzorgende ig al hebt afgerond is het niet meer zo lastig


Oke heb jij de opleiding ook gedaan of dat niet?

02-10-2021, 14:04



Citaat door Gairrrrr.:
Oke heb jij de opleiding ook gedaan of dat niet?
ik had daarvoor ingeschreven inderdaad. Maar ik ken wel iemand anders die de opleiding heeft gedaan en het was niet lastig. Ik ben toch de andere kant op gegaan was de zorg zat

02-10-2021, 14:54
Zorg moet je idd liggen.. na 6 jaar uit de running en inmiddels 2 kinderen verder wil ik de draad weer oppakken. Verzorgende ig vind ik te zwaar met al het fysieke zorg wat erbij komt kijken. Mag ik vragen welke kant je bent op gegaan?