Bekijk volle/desktop versie : Man zoekt vrouw Mijn echtgenote in spe gezocht

03-09-2021, 18:17
Geprezen zij God.

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh.

Ja, ja, je leest het goed! Ik ben opzoek naar een ECHTGENOTE, geen juffrouw of meisje. Een vrouw van huwbare leeftijd die het nu wel welletjes vindt om te settelen met een echte vent. Voordat we de eerste stap verder zijn nog enkele filtervragen om niet voor verrassingen komen te staan.

De voorkeur in deze gaat uit naar een fitte gezonde volwassen Marokkaanse vrouw tussen de 23 en 29 jaar.
Ik heb een zwak voor intelligente vrouwen met typisch vrouwelijke karaktertrekken. Hiermee vrees ik dat heel veel vrouwen buiten de boot vallen. Als rots in de branding ga ik niet gebukt door golven, niet door de eerste en zeker niet de derde.

Op het gebied van levenskwaliteit hoop ik dat je erachter bent dat het (tijdelijk) leven op aarde niet draait om achterklap, lust, materieel, hoogmoed, of uiterlijk. (Surah Ali 'Imran 3:185) Daarmee wil ik niet zeggen dat ik opzoek ben naar een vrouw die in een klooster leeft.
Gewoon een vrouw het leven nuchter neemt maar in het maatschappelijk verkeer keurig haar ding doet.

Ikzelf ben absoluut niet op mijn mondje gevallen maar heb helaas een beetje last van bindingsangst. Tsja en ook ik heb menselijke gebreken. Tijdens een persoonlijk onderhoud stelt deze heer zich graag uitgebreid voor.

Vergeet niet van het zonnige weer te genieten!

Wassalamu alaikum warahmatullah wabarakatuh

03-09-2021, 22:22

Allah ie sahel

03-09-2021, 23:09
“Ik heb een zwak voor intelligente vrouwen met typisch vrouwelijke karaktertrekken. Hiermee vrees ik dat heel veel vrouwen buiten de boot vallen.“

Wauw.

05-09-2021, 20:12

Citaat door IemandXxX:
Allah ie sahel
❤️x

07-09-2021, 14:31

Citaat door mocroOtje90:
“Ik heb een zwak voor intelligente vrouwen met typisch vrouwelijke karaktertrekken. Hiermee vrees ik dat heel veel vrouwen buiten de boot vallen.“

Wauw.
Via negativa

07-09-2021, 15:20
Maar hoezo heet je Ivermectine, ben je apotheker?

07-09-2021, 15:31
doesn't matter

07-09-2021, 15:40

Citaat door Ivermectine:
doesn't matter
Stoer.

07-09-2021, 16:02
Hij wil graag trouwen maar heeft bindingsangstm dit betekend... jij moet zn hand gaan vragen en overhalen. Run forrest run! Hahah

07-09-2021, 21:05

Citaat door Werk123:
Hij wil graag trouwen maar heeft bindingsangstm dit betekend... jij moet zn hand gaan vragen en overhalen. Run forrest run! Hahah
Grapjas. Ik ken mijn gebreken en ben er heel open over.

08-09-2021, 00:03
Niet zo gevoelig, was maar een geintje

20-09-2021, 20:34
Nu ik dit lees lijkt het best diplomatisch allemaal.
Misschien dat ik van de week een iets meer poëtische herfstcampagne opstart. Ik had eigenlijk gehoopt op goede verstaanders!

26-09-2021, 21:53

Excuses want ben mijn woord niet nagekomen. Met deze lekkere nazomer is het enorm lastig om aandacht te besteden aan mijn mobiel. Het liefst flikker ik m helemaal weg. Samen met jou van het moment genieten. Mits je het waard bent. Waard als in high value. To be continued, I guess