Bekijk volle/desktop versie : Eens of oneens



29-08-2021, 20:58
Stelling: opleiding of baan zegt iets over een persoon. Beargumenteer je antwoord.

29-08-2021, 21:09


Opleiding kan geven wat iemand uit huis niet heeft gekregen, en soms krijgt iemand het wel uit huis zonder dat diegene echt scoort in opleidingen. De laatste heeft meer kans om een heldere persoon te zijn dus ik zou zeggen dat opvoeding het meest zegt over een persoon.

29-08-2021, 21:17
In algemene (en pragmatische) zin is een opleiding letterlijk het meest nuttige dat ik kan bedenken voor mensen. Mensen toegang geven tot meer informatie, aldus kennis, is absoluut de beste manier om hun levensstandaard te verhogen. Daarnaast heeft niet iedereen toegang tot een opleiding(instituut), je stelling is weliswaar noch eens noch oneens

29-08-2021, 22:45
Nee hoor, het zegt vrij weinig.

29-08-2021, 22:53


Een baan is voor geld verdienen sommige zijn papierschuivers sommige lucht verkopers en je hebt echte werkers aka de bikkels der maatschappij

29-08-2021, 22:54
Als je denkt dat je baan belangrijk is ben je eenn verkaasde

30-08-2021, 00:50
Eens, maar niet altijd.

Een persoon kan een opleiding/baan hebben die niet bij zijn/haar interesses past. Die doet het voor een diploma en/of voor het geld, of omdat het moet. In dit geval zegt de opleiding/baan zelf weinig tot niets over de persoon.

En als een persoon wel een opleiding/baan heeft die bij zijn/haar interesses en ambities past, zegt het wel wat over de persoon zelf.

Het is maar of je op je plekje bent of niet.

30-08-2021, 01:59

Citaat door Dignified:
In algemene (en pragmatische) zin is een opleiding letterlijk het meest nuttige dat ik kan bedenken voor mensen. Mensen toegang geven tot meer informatie, aldus kennis, is absoluut de beste manier om hun levensstandaard te verhogen. Daarnaast heeft niet iedereen toegang tot een opleiding(instituut), je stelling is weliswaar noch eens noch oneens
Jouw ondertekening

Love it!