Bekijk volle/desktop versie : Man zoekt vrouw NL man WO opgeleid

26-08-2021, 20:44
Salam Alaikum,

Hierbij een oproepje....

Ik, M 42, WO, niet gescheiden, geen kids....het is me tot nu toe niet overkomen, zou graag een verandering
aan willen brengen in mijn leven.

Ik heb alles wel aardig voor elkaar, alleen helaas heeft het relationeel wat tegen gezeten. Welke dame geeft mij een kans?

Jij: leeftijd is een getal, echter voorkeur voor 28 - 36. Zie deze getallen niet te zwartwit.

Qua geloof, ik heb de shahada uitgesproken (niet in NL), echter ik ben erachter gekomen dat praktiseren voor mij
in een Westers land helaas niet samengaat.. Uiteraard wil ik alles open met je bespreken en ik respecteer en ondersteun
jouw wijze van invulling geven aan het geloof, mits je hier standvastig in bent.

O ja, niet onbelangrijk, humor ! We zijn allemaal ergens ook nog kinderen toch? Alleen maar serieus, is ook niet mijn ding

PS woon in Noordelijke helft van NL, een reisje hoeft zeker geen probleem te zijn.

14-09-2021, 05:52

He gore-kanker-nl'se-homo. Blijf me je gore kanker-poten-met-christelijke-signatuur-af-van-onze-Marokkaanse-vrouwen!

14-09-2021, 08:57
Ik ben bekeerd maar kan niet praktiseren... in nl... bijzonder. Anders een tutor in de moskee. Zat die bereid zijn je te begeleiden.. voor de scheldende meneer hierboven.... heftig en gemeen.

Als je oprecht bekeerd bent hoop ik dat je snel leert, hoe je kan praktiseren. Is echt te combineren.

Als je alleen voor de vrouwen hier bent... hoop ik alsnog dat allah swt jou zal leiden