Bekijk volle/desktop versie : Vrouw zoekt man ik zoek een maagd man.

Pagina's : [1] 2

25-08-2021, 16:31
graag melden

25-08-2021, 16:38

Ik heb op dit forum geleerd dat er ook omkeerbare maagdelijkheid bestaat. Dus eerst ben je het, dan ben je het niet meer en als je lang genoeg niks doet dan word je blijkbaar automatisch terug maagd. Dus je zou beter moeten specifiëren welke soort maagd je wil.

25-08-2021, 16:47

Citaat door Zandkoningin:
Ik heb op dit forum geleerd dat er ook omkeerbare maagdelijkheid bestaat. Dus eerst ben je het, dan ben je het niet meer en als je lang genoeg niks doet dan word je blijkbaar automatisch terug maagd. Dus je zou beter moeten specifiëren welke soort maagd je wil.
niet iemand die zegt nooit getrouwd te zijn , maar ontmaagd blijkt te zijn.. dat slaat nergens op

25-08-2021, 17:51
Schat die heb je wel maar niet hier.

25-08-2021, 18:01

Citaat door Zandkoningin:

31-08-2021, 15:15
Mag het ook een waterman zijn? Ik vraag het namens een vriend

04-09-2021, 20:12

Citaat door interessante:
graag melden

Bestaat die nog???

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

04-09-2021, 20:16
Ik ben maagd, ben geboren op 31 augustus.

04-09-2021, 21:22
ik ben vis

04-09-2021, 21:49
Wel erg als er nauwelijks mannelijke maagden zijn. Wie heeft nog Godsvrees

04-09-2021, 22:09

Citaat door in_my_head:

Citaat door in_my_head:
De meesten die verliezen het in hun pubertijd al in een machocultuur waarin meiden 'fixen' net scoren is. Het is een kwaal van een verrotte moderne mannen cultuur wat hier in het westen was voor onze ouders hier een stap hadden gezet. Televisie heeft toen haar werk gedaan op de jeugd en is nu verder aan het uitbreiden richting de vrouwen want daar zit ook steeds minder bestendigheid.

05-09-2021, 00:13
Ja die zoeken wij allemaal. Zo goed als uitgestorven soort. Vraag naar een soa test.... en anders in de moskeee enige kans om te vinden...

Forum tja kan ook. Ze bestaan wel.. heilig van overtuigd. Haha als mensen mij zien denken ze ook die is bezig geweest. Maar toch echt nooit gezoend....

Is puur voor jezelf. Maar voor ons vrouwen denk ik makkelijkef.

05-09-2021, 00:17

Citaat door Werk123:
Ja die zoeken wij allemaal. Zo goed als uitgestorven soort. Vraag naar een soa test.... en anders in de moskeee enige kans om te vinden...

Forum tja kan ook. Ze bestaan wel.. heilig van overtuigd. Haha als mensen mij zien denken ze ook die is bezig geweest. Maar toch echt nooit gezoend....

Mashallah zuster ik herken mezelf in je verhaal.

05-09-2021, 00:28

Citaat door Werk123:

dat is zo zuster

insallah krijgen die ontmaagde mannen ook een ontmaagde vrouw. laat de maagdjes maar over aan de goede mensen
bslama

05-09-2021, 00:47

Citaat door interessante:
dat is zo zuster

insallah krijgen die ontmaagde mannen ook een ontmaagde vrouw. laat de maagdjes maar over aan de goede mensen
bslama
Aan de goeie mannen zul je bedoelen als ik Hahaha!

Pagina's : [1] 2