Bekijk volle/desktop versie : Die ogen, wat een cutie!



Pagina's : [1] 2

15-07-2021, 21:16


Wie kent hem nog?

15-07-2021, 21:19


Pfff je geeft me flashbacks en een verhoogde hartslag

15-07-2021, 21:20

Citaat door Oba:
Pfff je geeft me flashbacks en een verhoogde hartslag
Chucky is niks man, Karbonkel. Daar krijg ik pas nachtmerrie's van:


Citaat:
Misschien moet ik een Poll openen met de vraag wie enger is

15-07-2021, 21:21
Hahahahah noooo karbonkel is mijn jeugd trauma waar is die andere foto van hem met een oog zo in het midden

15-07-2021, 21:26



Citaat door Oba:
Hahahahah noooo karbonkel is mijn jeugd trauma waar is die andere foto van hem met een oog zo in het midden
Derde oog

Sinds wanneer had hij eentje in het midden?

15-07-2021, 21:31

Citaat door muslimrose:
Chucky is niks man, Karbonkel. Daar krijg ik pas nachtmerrie's van:


Misschien moet ik een Poll openen met de vraag wie enger is
Hahahah gekke tijden..
We keken dat iedere vrijdag die ik-mik-loreland ofzo. Ik was zo bang van die karbonkel dat ik gewoon iedere vrijdag ‘ziek’ was

Ps: via welke link kun je foto’s hier plaatsen?

15-07-2021, 21:47

Citaat door Tanjaouiia:
Hahahah gekke tijden..
We keken dat iedere vrijdag die ik-mik-loreland ofzo. Ik was zo bang van die karbonkel dat ik gewoon iedere vrijdag ‘ziek’ was

Ps: via welke link kun je foto’s hier plaatsen?
Lol, mocht je zo vaak ziek zijn van je leerplichtenambtenaar?

Was gewoon torture op school.

Je moet op de afbeeldingen rechtsklikken en dan kiezen 'afbeeldingskoppeling kopieren' en die code hier plakken met [img] en [/ img] eromheen (minus de spatie)

15-07-2021, 23:09

Citaat door muslimrose:
Lol, mocht je zo vaak ziek zijn van je leerplichtenambtenaar?

Was gewoon torture op school.

Je moet op de afbeeldingen rechtsklikken en dan kiezen 'afbeeldingskoppeling kopieren' en die code hier plakken met [img] en [/ img] eromheen (minus de spatie)
Heb nog nooit eentje gezien..

Ik weet wel dat ik een gesprek had met de leerkracht om uitleg te geven over mijn ‘vrijdagziekte’...

Shokran, dankje voor je uitleg❤️

15-07-2021, 23:24

Citaat door muslimrose:
Derde oog

Sinds wanneer had hij eentje in het midden?
Ik dacht dat hij op het begin alleen een oog had zoals een cyclops en daarna normaal twee ogen? Ik weet het niet meer zeker hoor ik deed altijd snel mijn ogen dicht als karbonkel kwam

Ik snap die basisscholen niet waarom ze kinderen zo bang maakte dat kan pedagogisch toch nooit goed zijn voor kindertjes?

16-07-2021, 01:09
Karbonkel the nightmare of every child. Hij wint het van elke horrorfilm of figuur, nog steeds.

Als er een inbreken zou zijn bij mij thuis dan zou ik karbonkel streamen op mijn tv.

16-07-2021, 15:23
Hoi oma.

16-07-2021, 22:55

Citaat door Tanjaouiia:
Heb nog nooit eentje gezien..

Ik weet wel dat ik een gesprek had met de leerkracht om uitleg te geven over mijn ‘vrijdagziekte’...

Shokran, dankje voor je uitleg❤️


Alste!

Heb je geluk gehad, waren ze toen nog niet zo streng denk ik?

Mijn moeder was streng in ziekmelden. Ik kan me weinig ziekmeldingen herinneren in mijn minderjarige leven


Citaat door Oba:
Ik dacht dat hij op het begin alleen een oog had zoals een cyclops en daarna normaal twee ogen? Ik weet het niet meer zeker hoor ik deed altijd snel mijn ogen dicht als karbonkel kwam

Ik snap die basisscholen niet waarom ze kinderen zo bang maakte dat kan pedagogisch toch nooit goed zijn voor kindertjes?


ik heb dan iets gemist

Nee, tuurlijk is dat pedagogisch onverantwoord. Maar dat kun je van meer programma's op televisie zeggen.


Citaat door KL00TZAKK:
Karbonkel the nightmare of every child. Hij wint het van elke horrorfilm of figuur, nog steeds.

Als er een inbreken zou zijn bij mij thuis dan zou ik karbonkel streamen op mijn tv.
!


Citaat door Chipsboy:
Hoi oma.
Hoi kindje!

16-07-2021, 23:11



Citaat door muslimrose:
Alste!

Heb je geluk gehad, waren ze toen nog niet zo streng denk ik?

Mijn moeder was streng in ziekmelden. Ik kan me weinig ziekmeldingen herinneren in mijn minderjarige leven



.

16-07-2021, 23:12

Citaat door Tanjaouiia:
-
Ik denk dat het weinig te maken had met islamitisch/niet islamitisch. Het is wettelijk vastgelegd, de vraag is of het nageleefd wordt.

Halve vrijdagen was toch alleen tot en met groep 5, daarna was het weer volle dagen op vrijdag herinner ik me?

16-07-2021, 23:14

Citaat door KL00TZAKK:
Karbonkel the nightmare of every child. Hij wint het van elke horrorfilm of figuur, nog steeds.

Als er een inbreken zou zijn bij mij thuis dan zou ik karbonkel streamen op mijn tv.
Jij hebt te veel naar Home Alone gekeken, ga je ook zo een mini-race-autootje besturen op afstand om ‘m in de gaten te houden?

Pagina's : [1] 2