Bekijk volle/desktop versie : Niemand wilt trouwen... of lijkt dat zo ?



Pagina's : [1] 2

08-07-2021, 16:34
Tegenwoordig niemand wilt . Wat is de echte reden.

08-07-2021, 17:49


Bindingsangst.

08-07-2021, 17:49
Het idee dat je al je ''vrijheden'' moet opofferen en een heel serieus leven moet leiden.

Is voor sommigen een beknellend gevoel.

08-07-2021, 17:57

Citaat door Rituals:
Tegenwoordig niemand wilt . Wat is de echte reden.
Met alles respect lieve askim,
maar het is moeilijk om een meisje te huwen dat van man naar man ging, vriendjes had en zo en op straat gevormd is, zich jongensachtig gedraagt.

Als je wil trouwen, dan moet je echt een lieve en rustige vrouw worden.

08-07-2021, 18:04


Angst voor een verkeerde keuze.

Wantrouwen naar hetgeen dat tegenwoordig rondloopt op de huwelijksmarkt.

08-07-2021, 18:06
Kost geld. Vrouwen hebben tegenwoordig geen man nodig. Ze kunnen alles doen wat ze willen.

08-07-2021, 18:08

Citaat door Sterrenkunde.:
Vrouwen hebben tegenwoordig geen man nodig. Ze kunnen alles doen wat ze willen.
Onzin. Alsof geld alles is. Als vrouw heb je een man nodig om volmaakt te zijn. Juist met een man in je leven kun je een echte vrouw zijn.
Het gaat niet om geld, maar om liefde.

08-07-2021, 18:13

Citaat door SDS:
Onzin. Alsof geld alles is. Als vrouw heb je een man nodig om volmaakt te zijn. Juist met een man in je leven kun je een echte vrouw zijn.
Het gaat niet om geld, maar om liefde.
Vrouwen houden al genoeg van zichzelf. Vroeger had je overal een man voor nodig en had een vrouw weinig rechten. Nu is dat niet meer zo.

08-07-2021, 18:17
Nee man. Niet zo denken. Natuurlijk was het vroeger veel praktischer om als vrouw een man te hebben idd vanwege de voorzieningen. Maar dit neemt niet weg dat liefde de basis is van de relatie tussen man en vrouw..
Als je echt iemand in je leven wilt met wie je je leven kunt delen en samen 1 geheel kunt zijn, dan moet je trouwen.

Geld hebben is niet alles. Geld is geen persoon, praat niet, ademt niet. Geld is een object en een man is een persoon.

Een relatie ga je aan vanwege de persoon en niet vanwege zijn bezittingen, objecten.

08-07-2021, 18:21

Citaat door SDS:
Met alles respect lieve askim,
maar het is moeilijk om een meisje te huwen dat van man naar man ging, vriendjes had en zo en op straat gevormd is, zich jongensachtig gedraagt.

Als je wil trouwen, dan moet je echt een lieve en rustige vrouw worden.
Hahahah. Ik ben schattig maar psyco. Weinig aan te doen.

08-07-2021, 18:21
Ik heb het niet over mezelf. Maar bedankt voor de toelichting

08-07-2021, 18:24

Citaat door Rituals:
Hahahah. Ik ben schattig maar psyco. Weinig aan te doen.
Veranderen kan echt altijd... Elk mens kan echt veranderen. Geldt ook voor mij, voor iedereen.

Het belangrijkste is om voor liefde te kiezen! Want het leven is echt kort!

08-07-2021, 19:13


Ieder zijn eigen weg en keuzes.

08-07-2021, 19:26
Ik wil ook niet met iemand leven

27-08-2021, 11:32
Koppigheid en al dat soort slechte eigenschappen heersen bij ons. We beschouwen dat niet als een probleem en dat is het probleem nou juist.

Pagina's : [1] 2