Bekijk volle/desktop versie : GRAFEENOXIDE gevonden in coronavaccins! ! !



Pagina's : [1] 2

04-07-2021, 08:53
Spaanse onderzoekers ontdekken GRAFEENOXIDE in coronavaccins: ‘Laat je niet inenten met dit materiaal’


Citaat:

Een team Spaanse onderzoekers en professoren onder leiding van biostatisticus Ricardo Delgado en dr. José Sevillano heeft het coronavaccin onder de loep genomen. De uitkomsten zijn zorgwekkend. De vaccins blijken grafeenoxide te bevatten.

Op een doos frikandellen staat keurig netjes een ingrediëntenlijst. Op dezelfde manier heb je het ook het recht om te weten wat er in een coronavaccin zit. De onderzoekers legden het goedje onder een zogeheten transmissie-elektronenmicroscoop (TEM). De vaccins bleken voor een groot deel uit grafeenoxide te bestaan.
Onder geen beding

Deze nanodeeltjes grafeen zijn giftig, maken mensen mogelijk magnetisch en veroorzaken bloedstolsels en sterfte. Daarnaast kan grafeenoxide een instorting van het immuunsysteem en vervolgens een cytokinestorm veroorzaken, aldus de groep.

De experts die de analyse hebben uitgevoerd, hebben maandag een voorlopig rapport gepubliceerd over hun bevindingen, dat hier kan worden bekeken. Het rapport is opgesteld door professor Pablo Campra Madrid van de Universiteit van Almeria in Spanje.

“Houd je kinderen, jezelf en je familieleden uit de buurt van dit materiaal,” waarschuwde Delgado. “Laat jezelf onder geen beding inenten met grafeenoxide, want dat is wat er in het vaccin zit.”
Gemerkt als vee

Sevillano voegde toe dat we koste wat kost moeten voorkomen dat wij en toekomstige generaties magnetisch worden gemerkt als vee en ziek kunnen worden gemaakt. Delgado zei nog dat de Duits-Amerikaanse advocaat Reiner Fuellmich is geïnformeerd over het onderzoek.

http://https://www.ninefornews.nl/spaanse-onderzoekers-ontdekken-grafeenoxide-in-coronavaccins-laat-je-niet-inenten-met-dit-materiaal/

04-07-2021, 09:56


Ik denk dat de Spanjaard zelf is gevaccineerd ahahah

Dus ik ben Magneto

04-07-2021, 13:10
injectie producenten mogen tot 10 % van de ingrediënten verborgen houden
onlangs goedgekeurde europese wet

04-07-2021, 14:47
Als je de hele tijd moet blijven zoeken om een nadeel te vinden van vaccins zegt dat al genoeg.

04-07-2021, 18:32


Jena Spahn bereidt derde vaccin voor

De federale minister van Volksgezondheid Jens Spahn (CDU) kondigde op vrijdag (2 juli) aan dat hij voldoende vaccin beschikbaar zou stellen voor eventuele vaccinaties van derden "naar herfst, winter". "We zullen genoeg vaccin hebben om op alle aanbevelingen voorbereid te zijn", benadrukte hij op een persconferentie in Berlijn.

Het is nog niet helemaal duidelijk wie een derde vaccinatie tegen Corona moet krijgen en wanneer precies. Politici wachten op een advies van de Vaste Vaccinatiecommissie van het RKI - die momenteel wacht op een beveiligde database.

Derde vaccinatie tegen Corona zal waarschijnlijk voor iedereen nodig zijn
Maar één ding is zeker: een derde vaccinatie zal waarschijnlijk nodig zijn voor iedereen die is ingeënt, in eerste instantie voor ouderen en zieken. Zelfs een jaarlijkse booster, vergelijkbaar met de griepvaccinatie, staat ter discussie.

http://https://www.ruhr24.de/service/corona-jens-spahn-dritte-impfung-lockdown-news-aktuell-geimpfte-cdu-helge-braun-biontech-astra-90839235.html




Je moet jaarlijks ge-update worden
De varianten blijven maar komen

04-07-2021, 18:41

Citaat door FCE:
Jena Spahn bereidt derde vaccin voor

De federale minister van Volksgezondheid Jens Spahn (CDU) kondigde op vrijdag (2 juli) aan dat hij voldoende vaccin beschikbaar zou stellen voor eventuele vaccinaties van derden "naar herfst, winter". "We zullen genoeg vaccin hebben om op alle aanbevelingen voorbereid te zijn", benadrukte hij op een persconferentie in Berlijn.

Het is nog niet helemaal duidelijk wie een derde vaccinatie tegen Corona moet krijgen en wanneer precies. Politici wachten op een advies van de Vaste Vaccinatiecommissie van het RKI - die momenteel wacht op een beveiligde database.

Derde vaccinatie tegen Corona zal waarschijnlijk voor iedereen nodig zijn
Maar één ding is zeker: een derde vaccinatie zal waarschijnlijk nodig zijn voor iedereen die is ingeënt, in eerste instantie voor ouderen en zieken. Zelfs een jaarlijkse booster, vergelijkbaar met de griepvaccinatie, staat ter discussie.

http://https://www.ruhr24.de/service/corona-jens-spahn-dritte-impfung-lockdown-news-aktuell-geimpfte-cdu-helge-braun-biontech-astra-90839235.html




Je moet jaarlijks ge-update worden
De varianten blijven maar komen
ik ben gevaccineerd en sindsdien ben ik alleen maar geiler.

Is dat een bijwerking of komt het door de zon en half naakte chica’s o Wijze man?

04-07-2021, 18:46

Citaat door DSG:
ik ben gevaccineerd en sindsdien ben ik alleen maar geiler.

Is dat een bijwerking of komt het door de zon en half naakte chica’s o Wijze man?
Seksuele frustratie

04-07-2021, 19:35

Citaat door FCE:
Seksuele frustratie

04-07-2021, 19:38
Blijf uit de buurt van vaccinaties. Dit zeg ik serieus.

Net zoals ik je niet zou adviseren om je in te laten met drugs en dergelijke synthetische middelen, zo raad ik je ook aan je niet in te laten met vaccinaties, welke zulke stoffen bevatten.

Indien je al een vaccinatie genomen hebt, dan is er nog steeds hoop! Gewoon niet de volgende nemen!

Doe het niet.

04-07-2021, 19:40

Citaat door SDS:
Blijf uit de buurt van vaccinaties. Dit zeg ik serieus.

Net zoals ik je niet zou adviseren om je in te laten met drugs en dergelijke synthetische middelen, zo raad ik je ook aan je niet in te laten met vaccinaties, welke zulke stoffen bevatten.

Indien je al een vaccinatie genomen hebt, dan is er nog steeds hoop! Gewoon niet de volgende nemen!

Doe het dit.
sterker door vlees

04-07-2021, 20:03
Sterker door sex

04-07-2021, 20:04
Paf

04-07-2021, 20:14


Nog steeds bang voor een prik net als een kind zie ik.

04-07-2021, 20:19
Mensen jullie zijn niet serieus.

04-07-2021, 20:35

Citaat door YaAli:
Nog steeds bang voor een prik net als een kind zie ik.
En jij dan? Jij bent bang voor geert wilders dat is nog veel erger.

Pagina's : [1] 2