Bekijk volle/desktop versie : Afgelopen etmaal geen meldingen van sterfgevallen door corona



26-06-2021, 15:26
De afgelopen 24 uur zijn er geen nieuwe sterfgevallen door corona vastgesteld bij het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM).





Dat is voor het eerst sinds 7 september. Er kwamen tussen vrijdagochtend en zaterdagochtend 569 meldingen binnen van nieuwe coronabesmettingen. Dat is minder dan het weekgemiddelde van 655 coronagevallen.

26-06-2021, 17:20


Het is belangrijk dat iedereen begrijpt dat de deltavariant de meest voorkomende soort besmetting is.
En dat dat niet betekent dat er steeds meer besmettingen komen in totaal.

26-06-2021, 17:21

Citaat door YaAli:
Het is belangrijk dat iedereen begrijpt dat de deltavariant de meest voorkomende soort besmetting is.
En dat dat niet betekent dat er steeds meer besmettingen komen in totaal.

26-06-2021, 17:26

Citaat door FCE:
Wat ben je niet eens met mijn reactie? Denk je dat er steeds meer besmettingen komen?
Maar aangezien fce nogal veel moeite heeft met begrijpend lezen kan dat het ook verklaren.

26-06-2021, 17:31


Als er straks nog maar 10 besmette personen in Nederland zijn, en 9 van de 10 heeft de deltavariant,
gaat iedereen dan ook bang roepen dat 90% delta is en dat we ons daarom schrap moeten zetten voor een nieuwe golf?
Het zou me niet verbazen als ik bepaalde nieuwssites zie.