Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft gisteren Anwar El Ghazi bij Humberto gezien



25-06-2021, 09:12
Echt een vieze landverrader

Humberto vroeg aan hem dat hij nog voor Marokko kan kiezen na nieuwe FIFA regel.. Hij zegt dat hij het wist

Humberto zegt Marokko of Nederland

Hij zegt Nederland

Humberto zegt.. Heeft Marokkaanse voetbalbond jou niet gebeld

Hij zegt.. Mijn vader werd platgebekd door Marokkaanse voetbalbond en mijn ouders willen liever zien dat ik voor Marokko ga spelen

Hij zegt : ik kies voor Nederland omdat ik hier opgegroeid ben en ik hier mijn privéleges gehad heb en ik ga er hard voor vechten om erbij te zijn bij Nederland

25-06-2021, 10:23


Joodelghazi denk dat hij goed is hij moet blij zijn dat Marokko hem de kans wil geven. Maar wat is Marokkaanse bond zielig als dat waar is de bond moet niet achter deze hond aan gaan.

25-06-2021, 10:57
Is bullshit wat ie roept, lekjaa zei dat die mensen allang niet meer welkom zijn bij mountakhab

25-06-2021, 16:38
Gelukkig is zijn familie niet zulke shmetas,hij mag opdonderen

25-06-2021, 21:01


Hij zei "platgebeld door mensen uit Casablanca, Rabat of waar ze ook vandaan komen", hoe denigrerend wil je het hebben. Nog even en hij roept dat ze zijn deur plat lopen, rode loper uitrollen en een privéjet voor 'm geregeld hebben, ondertussen is hij niet eens de belminuten waard van Frank. Schandalig.

25-06-2021, 21:33
Prachtige woorden van toekomstig Oranjeleeuw El Ghaazi.

25-06-2021, 21:52

Citaat door RealBlood:
Prachtige woorden van toekomstig Oranjeleeuw El Ghaazi.
Volgende keer krijgt hij via de media te horen dat hij er niet bij zit. Zelfs dat Wh'appje zal te veel zijn..

25-06-2021, 22:29

Citaat door Frozen:
Volgende keer krijgt hij via de media te horen dat hij er niet bij zit. Zelfs dat Wh'appje zal te veel zijn..
Niet zo haten op dit geweldige talent.

25-06-2021, 22:34

Citaat door RealBlood:
Niet zo haten op dit geweldige talent.
Hij kan geweldig goed supporten vanuit z'n bank thuis ja. Misschien dat Frank 'm wat Oranje momenten kan snappen of zo. Doet 'm vast deugd.

26-06-2021, 01:02

Citaat door RealBlood:
Niet zo haten op dit geweldige talent.
We weten allemaal dat jouw soortje graag onder de sloef is bij de blanke man.

26-06-2021, 01:19

Citaat door RealBlood:
Prachtige woorden van toekomstig Oranjeleeuw El Ghaazi.
Toekomstige oranjeleeuw?hahahaha wat een domme karimahoofddoekje dit. Die gast is ook een dagje ouder e

26-06-2021, 11:27

Citaat door Frozen:
Hij kan geweldig goed supporten vanuit z'n bank thuis ja. Misschien dat Frank 'm wat Oranje momenten kan snappen of zo. Doet 'm vast deugd.
Als Frank echt een baas is, stuurt ie hem een Appje.

Citaat door Morocco2020.:
Toekomstige oranjeleeuw?hahahaha wat een domme karimahoofddoekje dit. Die gast is ook een dagje ouder e
Okey Phillipe Leopold Lodewijk de 6e van den Belgen.

26-06-2021, 15:35


Realblood flikker op landverrader krijg de tyfus net als die glikker die denkt dat hij kans maakt bij oranje

26-06-2021, 16:33

Citaat door RealBlood:
Als Frank echt een baas is, stuurt ie hem een Appje.
Okey Phillipe Leopold Lodewijk de 6e van den Belgen.
Jaja, ik ben duidelijk een Marokkaan. Jij bent duidelikk een slaaf van je white boss