Bekijk volle/desktop versie : Man zoekt vrouw Ben jij echt klaar voor een huwelijk. LEES DEZE TOPIF DAN GOED DOOR

09-06-2021, 10:30
as-salam aleikum,

welkom op mijn topic.

Ik zal het kort mogelijk houden.

Als eerst wil ik mezelf voorstellen voor jouw beeldvorming:
Ik ben een sportieve zakenman van 38 lentes jong. Ik ben 1.70 weeg 68kg. Sportief gebouwd.Van beroep ben ik zakenman. Beheer 2 webshops wat eigenlijk ook een van mijn hobby's is
Ik ben 1.70 weeg 68kg. Woon in west Gelderland in mijn droomhuis en auto. Hamdulilah heb alles en kom niets tekort. Waarden en Normen van het geloof Islam spelen
een grote rol in mijn leven wat ik uit eindelijk met mijn vrouw wil delen zodat we voor eeuwig in het paradijs mogen verblijven incha allah.

Na een mislukte relatie van 12 jaar (inmiddels 2 jaar geleden). Het werkte niet omdat ik achteraf achter kwam dat het niet de vrouw zal zijn voor mijn kinderen.

Met alle vertrouwen ben ik daarna opzoek gegaan naar de vrouw (Marokkaanse/Turkse) die bij mij past waarbij respect en loyaliteit een zeer belangrijke rol speelt. Door Corona is het
erg moeilijk geworden om in contact te komen met een vrouw die bij mij past vandaar ik het via deze weg probeer.

Wat ik zoek:
Als eerst wil ik vooropstellen dat ik een vrouw zoek die klaar is voor een huwelijk. Die waarde hecht aan de waarden en normen zoals de koran ons dat voorschrijft.
zodat we incha allah allebei voor eeuwig in het paradijs mogen verblijven. Verder moet ze ook sportief zijn, snap dat het moeilijk is in Corona tijd. Maar voor zover dat
mogelijk is. Verder lief, zorgzaam, intelligent. En natuurlijk van kinderen houd. Marokkaanse en Turkse vrouwen zijn welkom

Hobby's
sport, kickboks, reizen, goeie boeken lezen, webshop, tv kijken, koken etc

Heb ik jou interesse gewekt en wil je graag in contact komen stuur me dan een reactie met een korte omschrijving over jezelf. En waarom mijn topic jou aanspreekt. Ik wil geen lange relatie. Dus op korte termijn een huwelijk incha allah.

Hoop incha allah van jou te horen.