Bekijk volle/desktop versie : goedemorgen



07-06-2021, 08:26
Wie komt er straks een ijsje eten met mij? Ik moet meer socializen van mijn psycholoog

Ik vertelde haar dat ik alleen ook een ijsje kan eten, maar het ging haar om contacten maken ofzo..

ANyway, iemand beschikbaar?

07-06-2021, 09:18


ik betaal trouwens...?

07-06-2021, 11:37

Citaat door barkruk:
Wie komt er straks een ijsje eten met mij? Ik moet meer socializen van mijn psycholoog

Ik vertelde haar dat ik alleen ook een ijsje kan eten, maar het ging haar om contacten maken ofzo..

ANyway, iemand beschikbaar?
Dindwewes, eyeni ithenegh i qimmen contacten maken met smerige mensen die 5 gesprekken later flink aan het achterklappen zijn

07-06-2021, 12:20

Citaat door Adjoun:
Ga op discord daar smeken die wijven om geld en sturen ze die simps tikkies elke kk dag in ruil voor natura
Ik hoef geen wijven, ik bedoel broeders man.. fuck die chicks, ze zijn allemaal voor de streets

Citaat door masterbro2000:
Dindwewes, eyeni ithenegh i qimmen contacten maken met smerige mensen die 5 gesprekken later flink aan het achterklappen zijn
Begrijp geen woord van wat je zegt broeder

Wil jij ijsje mee eten?

07-06-2021, 12:24



Citaat door barkruk:
Ik hoef geen wijven, ik bedoel broeders man.. fuck die chicks, ze zijn allemaal voor de streets
Begrijp geen woord van wat je zegt broeder

Wil jij ijsje mee eten?
ik schold haar uit, ja wij zitten te wachten om nieuwe contacten te makenmet mensen die na 5 gedprekken over je gaan talken

07-06-2021, 12:25
Nee, ik kijk streng

07-06-2021, 19:03

Citaat door masterbro2000:
ik schold haar uit, ja wij zitten te wachten om nieuwe contacten te makenmet mensen die na 5 gedprekken over je gaan talken
ja dat is niet echt de bedoeling