Bekijk volle/desktop versie : Man zoekt vrouw Ik zoek mijn mektab inschAllah.

07-06-2021, 00:06
Salaaam oe alaikoem!

Ik ben een 32 jarige man van Marokkaanse afkomst geboren in Nederland,

Voordat je verder gaat lezen, ik had best wel moeite met mij open te stellen, maar als ik aan de hand hiervan een vrouw ontmoet, dan is het meer dan waard geweest. Elkaar leren kennen, laten zien van aub lieg en bedrieg elkaar niet is voor mij stap 1 in de goede richting. "Eerlijkheid duurt het langs".
Mijn kracht en optimisme haal ik uit bijv; de islam, mijn moeder, zus, werk, sporten. Het is voor mij belangrijk dat, ik blijf geloven in de beste planner; Allaah subhana oe wa tala en zo day, by day leef ik.
Mijn doel is om: als man over een gelovig, fris, gezellig en actief gezin te mogen waken, en dit natuurlijk met mijn vrouw right next to me als mijn vertrouweling. Het leven zit vol verassingen. Binnen een gezin vind, ik het belangrijk dat je je veilig en goed voelt. De juiste communicatie tussen elkaar is altijd en overal de sleutel tot succes en oplossingen. Hou jij ook zo van een goed gesprek, de ene keer diep over het leven?? , en de andere keer veel lachen met elkaar?? Dan ben je bij mij bij het juiste adres want deze balans vind ik belangrijk.
Mijn vrouw mag zich vrij, maar wel verantwoord bewegen in ons huwelijk, maar alles met grenzen, en zelf kan je deze ook bedenken, maar goed, ik heb geleerd dat iedereen een eigen kijk heeft over "vormen van vrijheid". Een vrouw, die lekker bezig is met studeren, werken, ondernemen enz, die steun ik en heb niks anders te zeggen dan "Nice" Het siert jou in mijn ogen wanneer je jezelf bent en jezelf durft te zijn; dit maakt jou juist uniek. Je wilt elkaar alles kunnen vertellen dus vind, ik het belangrijk dat je" niet op jouw mondje bent gevallen", en dus jouw mening duidelijk en sterk laat gelden binnen het huwelijk en eigenlijk overal. Een gescheiden vrouw vanuit een huwelijks perspectief want, die zullen dit ook denk ik lezen zijn ook welkom om te reageren.
Mijn sterke eigenschappen zijn:
- Sociaal.
- Empatisch vermogen
- Familie-mens.
- Behulpzaam.
- Straight 2 the point.

Het is van nature dat "een mens een mens" blijft, dus ik vraag niet perfectie, maar om iemand, die in zichzelf en elkaar graag verbetering en bevordering ziet want samen investeer je het is niet een richting verkeer.
Mijn moeder is enorm lief, waarmee je goed kunt
In sha allaah maakt zij nog mee dat haar jongste zoon in "het huwelijksbootje treed".
Qua bruiloft maakt het mij echt niet uit, ik zeg dit niet omdat, ik geen geld bezit, maar ben nooit echt van een bruiloft geweest, maar mijn vrouw heeft ook nog iets te zeggen dus el gair.

Bij deze wil, ik je bedanken als je het vanaf begin tot eind hebt gelezen. Sorry dat het zo langdradig was, ik hoop voor jou een gezegend huwelijk en leven, met de wil van Allaah subhana oe wa tala sluit ik deze oproep. Jouw interesse mag je kenbaar maken middels een pb.

07-06-2021, 03:27

NIET GELOVEN DAMES JIJ HEEFT MIJN OPROEP GEKOPIEERD EN GEPLAKT KIJK MAAR WANNEER IK DIT HEB GEPLAATST EN DEZE Leugenaar.

Niet in trappen dames!!!

Ik heb alles gestuurd naar beheer hij word verbannen in sha allah.

Schaam. Je a vuile hond!!!! A zieliegerd.

07-06-2021, 03:28
En dan nog Islam in jouw naam a leugenaar!!