Bekijk volle/desktop versie : Vrouw zoekt man Ik zoek voor mijn nicht van 39 haar liefdesgeluk

05-06-2021, 20:26
Hi..

Ken je dat? Dat je iemand ziet en denkt hoe kan het dat jij nog vrijgezel bent? Een verzorgde nette lieve volwassen dame... ik snap het nog steeds niet. Aangezien ik eerder een (gelukkig) echtpaar door dit forum jaaaren geleden heb gekoppeld, dacht ik bij mezelf... let me see what 2021 got for me.

Het gaat om een hele lieve volwassen zelfstandige vrouw. Een knappe dame met haar hart op de juiste plaats. Het is een moderne meid, werkt gewoon maar is haar deen zeker niet vergeten. Ze bidt 5 keer per dag en kent de waarde van de islam.

Ze draagt geen hoofddoek. Is verder gewoon verzorgd en arabisch sprekend. Maar haar roots zijn rif.

Ik kan nog zoveel over haar vertellen en uitleggen, maar als ze de moeite niet waard is had ik de moeite nooit genomen om een oproep te plaatsen!

Dus ben jij die leuke volwassen zelfstandige man? Dan vraag ik je graag voor te stellen via een prive bericht en wie weet is dit wel jullie mektab!

Het lijkt me leuk dat ook zij en wie weet jij je mektab zal vinden!!!

Ik hoor het graag...

05-06-2021, 23:25

39 jaar Macha Allah. Ze is geen kleine kind meer. Een oproep je online pas dan ook niet bij zo een volwassen persoon, vind ik persoonlijk. Ik zou meer persoonlijk mensen benaderen die geïnteresseerd zijn.

07-06-2021, 15:00
Hi

07-06-2021, 15:15
Geloof ze zoekt man voor zichzelf maar dat heb je allang opgemerkt natuurlijk zo vrouwen zijn echt triest verpesten voir de goede vrouwen helaas niet op reageren zo vrouwen zoeken zo aandacht

16-07-2021, 16:15

Ewa

16-07-2021, 17:02
arabisch spreken maar haar roots zijn rif, ewa fhem deze.