Bekijk volle/desktop versie : Vrouw zoekt man Leuke, spontane, volwassenen man

05-06-2021, 19:11
Salaam,

Vrijwel iedereen loopt er tegenaan; die ene geschikte levenspartner vinden. Op straat kom ik die hem niet tegen, althans in mijn optiek niet die "juiste" man. Had het wel heel fijn gevonden hoor, zo spontaan elkaar treffen...

Wellicht via deze weg, al acht ik die kans heel klein in. Maar wie weet...Sabab hè

Mijn interesse gaat uit naar een man boven de 38. Een leuke, intellectuele volwassen man. Voor de duidelijkheid, ik zoek geen vertier! Enkel als je serieus bent, zie ik graag dat peemmetje in mijn inbox.

Thanks!

05-06-2021, 20:32

Citaat door Lolly-pop:
Salaam,

Vrijwel iedereen loopt er tegenaan; die ene geschikte levenspartner vinden. Op straat kom ik ze niet tegen, althans in mijn optiek niet die "juiste" man. Had het wel heel fijn gevonden hoor, zo spontaan elkaar treffen...

Wellicht via deze weg, al acht ik die kans heel klein in. Maar wie weet...Sabab hè

Mijn interesse gaat uit naar een man boven de 38. Een leuke, intellectuele volwassen man. Voor de duidelijkheid, ik zoek geen vertier! Enkel als je serieus bent, zie ik graag dat peemmetje in mijn inbox.

Thanks!
ik heb wel interesse maar jiji moet mij een privé bericht sturen ….. ik ga niet in de rij wachten van he inbox tussen alle andere mannen tot het mijjn beurt is voor een reactie .