Bekijk volle/desktop versie : Man zoekt vrouw huwelijk in sha Allah

01-06-2021, 11:50
Salaam wa 3alaykoem,

Ik ben opzoek naar een leuke dame voor een huwelijk, gewoon eenvoudig en bescheiden. Ik ben 35 jaar en
niet eerder getrouwd geweest. Ben jij die jonge gelovige vrouw (25+) die er klaar voor is om het huwelijk in te stappen met de juiste intentie. Een jongevrouw die graag samen wilt groeien naar iets moois?

Zoals eerder vermeld ben ik 35 jaar jong, 1m78 lang en normaal postuur. Verder ben ik een familiemens, eerlijk, liefdevol,
zorgzaam,doorzetter en ambitieus. Ik kom uit een groot gezin waar het geloof voor ons de basis is. Ik ben op zoek naar
een dame die samen met mij in het geloof wilt groeien en een team wilt vormen. ik zoek een dame waar we geen
geheimen voor elkaar hebben, een dame met wie ik alles kan delen, een dame met een hart op de goede plek, een dame die godsvrees heeft, een dame met een mooi karakter. overigens hou ik van reizen en tijd doorbrengen met mijn naasten.
Voor diegene die het belangrijk vinden, ik ben berbers (een bni touzine) maar spreek ook wel redelijk arabisch.

Mocht ik je interesse hebben opgewekt dan zou ik het fijn vinden voor een korte beschrijving van je zelf.
Graag alleen serieuze reacties, laten we elkaars tijd niet verdoen.

wa 3alaykoem Salaam

31-07-2021, 22:40

.