Bekijk volle/desktop versie : Uit wanhoop handelen??



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

31-05-2021, 18:39
Is het verstandig om uit wanhoop te handelen, als het gaat om het kiezen van een vrouw?

Ik wil graag een goede vrouw, maar het lijkt alsof zulke op zijn! !

Stel je valt op rustige vrouwen, maar omdat je zulke niet kunt vinden, neem je genoegen met (het tegenovergestelde) een onrustige en dominante vrouw?

Bij mij bestaat de indruk dat er tegenwoordig veel meer dominante vrouwen bestaan, dan zeg maar lieve en rustige?

Zou het voor mij verstandig zijn om een dominante vrouw te nemen, enkel omdat ik wanhopig ben, dat de lieve, rustige niet te bereiken zijn?

Please give me advice!

31-05-2021, 18:44


Wanhoop leidt naar de afgrond. Dus, nee.

31-05-2021, 18:46

Citaat door tetouzient_:
Wanhoop leidt naar de afgrond. Dus, nee.
Dus ik moet gewoon mijn hart volgen en dus een lieve, rustige vrouw zoeken...?

31-05-2021, 18:48

Citaat door SDS:
Dus ik moet gewoon mijn hart volgen en dus een lieve, rustige vrouw zoeken...?
Ja. Bovenal dien je geduld en vertrouwen in Allah te hebben. Dat betekent niet dat je stil moet blijven zitten, maar wel de moeite doet om een vrouw te leren kennen. Go go go!

31-05-2021, 20:22



Citaat door Aflate:
Waarom dan gelijk het tegenovergestelde. Er is nog een hele spectrum aan vrouwen tussen rustig en mwrewen.

Je kunt bijvoorbeeld gaan voor een vrouw dat iets minder rustig is.

Zeg maar als rustig een 10 is en mwrewen een 1, dan ga jij voor 8 of 9. Nog steeds rustig, maar iets minder.


Dank je wel brother, je bent hier de enige die mij een goede vrouw gunt.....

31-05-2021, 20:32

Citaat door SDS:
Is het verstandig om uit wanhoop te handelen, als het gaat om het kiezen van een vrouw?

Ik wil graag een goede vrouw, maar het lijkt alsof zulke op zijn! !

Stel je valt op rustige vrouwen, maar omdat je zulke niet kunt vinden, neem je genoegen met (het tegenovergestelde) een onrustige en dominante vrouw?

Bij mij bestaat de indruk dat er tegenwoordig veel meer dominante vrouwen bestaan, dan zeg maar lieve en rustige?

Zou het voor mij verstandig zijn om een dominante vrouw te nemen, enkel omdat ik wanhopig ben, dat de lieve, rustige niet te bereiken zijn?

Please give me advice!
een vrouw is van nature onderdanig aan een man. Dat is de rol die een vrouw can nature het fijnst vind mists ze de juiste man heeft Z

Wanneer je als man over je heen laat walsen dan word ze als het ware gedwongen om de leidende rol aan te nemen . Die rol vind ze van nature njet fijn waardoor ze opstandig gedrag gaat vertonen .


Als jiji er voor zorgt dat je koel bkijft niet emotioneel bent /word dan zal zij al vrouw automatisch de juiste rol aan nemen.

Dus het ligt voor 80% aan je zelf .

Als je mannelijke rol goed weet vast te houden dan zal een vrouw zich daar aan aanpassen : maar hou wel in je achterhoofd dat een vrouw je altijd zal blijven testen .dat doet ze onder andere om de bevestiging te krijgen dat dr man nog steeds z’n leidde de rol vast kan houden

31-05-2021, 20:38

Citaat door 19TANGER77:


Als jiji er voor zorgt dat je koel bkijft niet emotioneel bent /word dan zal zij al vrouw automatisch de juiste rol aan nemen.

Dus het ligt voor 80% aan je zelf .
Dat ik koel blijf? Luister eens, mijn vrouw is niet mijn collega op werk of zo, dat ik tegen haar koel of zakelijk moet doen.

Je vrouw is toch je liefde, die je warmte geeft...

Jij bent een koude man!

31-05-2021, 20:46

Citaat door Aflate:
Waarom dan gelijk het tegenovergestelde. Er is nog een hele spectrum aan vrouwen tussen rustig en mwrewen.

Je kunt bijvoorbeeld gaan voor een vrouw dat iets minder rustig is.

Zeg maar als rustig een 10 is en mwrewen een 1, dan ga jij voor 8 of 9. Nog steeds rustig, maar iets minder.
klopt heel veeel vrouwen die rustig zijn . Maar als die terecht komen bij een vrouwelijke man dan zijn ze njet meer zo rustig .

En met vrouwelijk bedoel ik vrouwelijk gedrag . Zoals onzeker zijn veel emotie tonen op momenten dat je koel moet zijn enz enz enz

31-05-2021, 20:47
Er zijn geen echte vrouwen meer kwaliteit is hard achteruit gegaan

31-05-2021, 20:50

Citaat door SDS:
Dat ik koel blijf? Luister eens, mijn vrouw is niet mijn collega op werk of zo, dat ik tegen haar koel of zakelijk moet doen.

Je vrouw is toch je liefde, die je warmte geeft...

Jij bent een koude man!
ik zal je uitleggen wat ik met koel bedoel .

Een vrouw is een en al emotie en vroeg op laat gaat ze jou testen door bv dr stem te verheffen of raar gedrag te vertonen . Dat doet ze dan om te kijken hoe jiji gaat reageren .

Als jiji dan BOOS word en je zelf mee laat slepen door haar emoties en je gaat het zelfde doen Z dan heb je verloren en ziet ze je als zwak !! Als jiji op die momenten KOEL weet te blijven en gewoon je DING doet dan zal ze misschien nog bozer worden maar achteraf denkt ze bij dr zelf oké oké hij weet z’n mannelijkheid vast te houden en zal daarna zich zelf onderwerpen aan jou

31-05-2021, 20:51

Citaat door SDS:
Dat ik koel blijf? Luister eens, mijn vrouw is niet mijn collega op werk of zo, dat ik tegen haar koel of zakelijk moet doen.

Je vrouw is toch je liefde, die je warmte geeft...

Jij bent een koude man!
ik ben koud waneer het njet en warm waneer het moet !!! Precies zoals een vrouw dat graag ziet

31-05-2021, 20:53

Citaat door 19TANGER77:
ik zal je uitleggen wat ik met koel bedoel .

Een vrouw is een en al emotie en vroeg op laat gaat ze jou testen door bv dr stem te verheffen of raar gedrag te vertonen . Dat doet ze dan om te kijken hoe jiji gaat reageren .

Als jiji dan BOOS word en je zelf mee laat slepen door haar emoties en je gaat het zelfde doen Z dan heb je verloren en ziet ze je als zwak !! Als jiji op die momenten KOEL weet te blijven en gewoon je DING doet dan zal ze misschien nog bozer worden maar achteraf denkt ze bij dr zelf oké oké hij weet z’n mannelijkheid vast te houden en zal daarna zich zelf onderwerpen aan jou
Op zulke vrouwen val ik niet..


Ik wil een lieve vrouw.....

31-05-2021, 21:23



Citaat door Aflate:
Klopt, als de man de vrouw van het huis wordt dan wordt de vrouw noodgedwongen de man van het huis. En ze zal hem erom haten.
dat mag niet gebeuren..

het lijkt me erg als zoiets bij mij zou gebeuren, daarom zoek ik een onderdanige en lieve vrouw.

31-05-2021, 21:27

Citaat door Aflate:
Klopt, als de man de vrouw van het huis wordt dan wordt de vrouw noodgedwongen de man van het huis. En ze zal hem erom haten.
juist want die rol gaat tegen haar natuur in .

31-05-2021, 21:29

Citaat door SDS:
dat mag niet gebeuren..

het lijkt me erg als zoiets bij mij zou gebeuren, daarom zoek ik een onderdanige en lieve vrouw.
je wikt het maar niet begrijpen he????? Al breng ik jou de meest onderdanige vrouw op aarde . Als jiji je als een bitch gedraafd dan zal ze njet meer onderdanig zijn

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6