Bekijk volle/desktop versie : Moroccanoil



Pagina's : [1] 2 3 4 5

18-05-2021, 23:50
Ik keek deze avond naar het Songfestival en hoorde "mede mogelijk gemaakt door Moroccanoil".
Even nagezocht of ik het goed gehoord heb en ja!
http://https://songfestival.nl/sponsoren

Toch iets om trots op te zijn, dat Marokko zichzelf steeds meer op de kaart zet.
Ik was trots, en ben niet eens een Marokkaanse
Mij lijkt het dat jullie helemaal trots zijn om dit te horen.

18-05-2021, 23:55


Ben je der weer prinsesarabia maroccanoil is Israëlisch en heeft niets met marokko te maken. Fuck al die Israëlische producten

18-05-2021, 23:58
Nee totaal niet. Ik heb dikke schijt aan Marokko en de marokkaanse cultuur. Ik voel ook absoluut geen enkele trots.

Van mij moge ook alle vlaggen van alle landen op een grote brandstapel want denken in nationalisme is heel primitief.

19-05-2021, 00:01
Marokko was zelfs kwaad op die kut land uit Israël.

Een reeks in Israël gemaakte haarverzorgingsproducten met arganolie van het merk "Moroccan Oil" zorgt voor onvrede in Marokko. Israël wordt ervan beschuldigd de handelsnaam "Moroccan oil" valselijk te gebruiken voor een 100% Israëlisch product

19-05-2021, 00:02


Songfestival moet je boycotten is gesponsord door de zionisten uit israel

19-05-2021, 00:03
Eurovisie Songfestival is één en al degeneracy.

19-05-2021, 00:05
Een reeks in Israël gemaakte haarverzorgingsproducten met arganolie van het merk "Moroccan Oil" zorgt voor onvrede in Marokko. Israël wordt ervan beschuldigd de handelsnaam "Moroccan oil" valselijk te gebruiken voor een 100% Israëlisch product
De producten bevatten behalve arganolie, ook keratine en vetzuren en kosten 42 dollar de fles. "Moroccan Oil" produceert dagelijks 150.000 flessen shampoo, conditioner en haarolie. Het bedrijf is 7 jaar oud en verdeelt haar producten over 35 landen.

Het Israëlisch bedrijf houdt vol dat de arganolie dat in Moroccan Oil producten wordt gebruikt 100% Marokkaans is, hoewel op de verpakking vermeld staat dat het in Israël wordt geproduceerd.

Een Marokkaanse arganolieproducent uit Taroudant vertelde ons dat de legaliteit van het commercieel gebruik van de denominatie "Marokko" en de reputatie van een van zijn natuurlijke bronnen, betwist kan worden. Arganolie is namelijk sinds 2009 een ’Beschermde Geografische Aanduiding’.

Diverse Marokkaanse producenten hebben de regering hierover aangesproken en plannen Moroccan Oil voor de rechter te slepen, aldus onze bron volgens wie Israël binnenkort meer arganolie zal produceren dan Marokko.

In Israël wordt het aantal arganbomen geschat op 25.000. Deze produceren 5 à 8 keer meer vruchten dan arganbomen in Marokko.


Jij prinsesarabia is trots op Israëlische product die NIET ALLEEN land en gebieden pikt maar ook namen van landen gebruikt om domme mensen de producten te laten kopen

19-05-2021, 01:39
Ik ben het er mee eens dat het songfestival degeneracy is.
Bekijk het hoofdschuddend. Viel me alleen op van die maroccainoil en dacht dat het wel positief was voor Marokko.

En aan Pantera, ik zweer op alles wat ik heb en liefheb dat ik geen princes arabia ben.
Helaas kan ik het niet bewijzen, maar ik hoop dat je het van me wilt aannemen.
Heb ik je al eerder gezegd, maar je bent nogal agressief tegen mij, geen idee waarom!
Peace!

19-05-2021, 09:18
Een Marokkaan is trots op islam en nooit op wat hiermee in strijd is.

19-05-2021, 13:53
Ze3ma Marlies..
Gooi jezelf weg man

19-05-2021, 14:45
Zingende ho eren.

Waar je trots op moet zijn.

19-05-2021, 14:48
iblis dhen b hadik zit,bash ousizzan yedgel glijdend

19-05-2021, 15:01



Citaat door T-Bone:
iblis dhen b hadik zit,bash ousizzan yedgel glijdend
Teveel olie voel je niks tajribti ma3a ukhtak … zit argan mkhalat bel khra2

19-05-2021, 16:32
lol. ik dacht alleen aan het bedrijf en Marokko, vergat even dat het een LHBTenz show was en jullie daar niet mee geassocieerd willen worden.
En begrijpelijk!
Ik had het daarom nooit moeten melden, maar bedankt voor de reakties, ik leer elke dag weer bij
Lief dat jullie in ieder geval de moeite namen om me bij te sturen!

19-05-2021, 17:35
Marlies el oujdia

Pagina's : [1] 2 3 4 5