Bekijk volle/desktop versie : Erdogan belt paus over massamoord op Palestijnen



Pagina's : [1] 2 3 4 5

17-05-2021, 13:34
De Turkse president Erdogan heeft paus Franciscus gebeld en gevraagd of die wil helpen de massamoord op Palestijnen in de Gazastrook te stoppen.





Erdogan zei een internationale coalitie te willen smeden die met sancties Israël onder druk kan zetten. "Israël gaat gewoon door met de moordpartijen als er geen internationale druk is om ermee op te houden", aldus Erdogan.

De paus heeft al oproepen gedaan het geweld te beëindigen en Erdogan zei dat de boodschap van de paus heel belangrijk is om de christelijke wereld en de internationale gemeenschap op een lijn te krijgen.

Heel de mensheid moet zich tegen Israël keren, aldus de Turkse president. "De barbaarsheid" van de Israëli's brengt bovendien volgens hem de hele regio in gevaar.

Zondag zei de paus dat het verlies aan onschuldige levens in de Gazastrook "afgrijselijk en onaanvaardbaar" is. De ministers van Buitenlandse Zaken van de Europese Unie komen dinsdag bijeen om de ontwikkelingen te bespreken.

Israëlisch geweld
De Gazastrook is het dichtstbevolkte gebied ter wereld met circa twee miljoen mensen op een strook van grofweg 40 kilometer lang en 6 tot 12 kilometer breed. Veel inwoners zijn afstammelingen van Arabieren die zijn verdreven uit andere delen van Palestina toen daar de staat Israël werd gevestigd. Israël bezette de strook vanaf de oorlog in 1967 tot 2006.

De bevolking zit letterlijk opgesloten in de strook en heeft gebrek aan onder meer gezondheidszorg, voedsel, elektriciteit, water en werk of inkomsten. Israël heeft de Gazastrook sinds 2006 meerdere malen aangevallen nadat militante Palestijnse verzetsgroepen in opstand kwamen.

In de meest recente Israëlische aanvallen zijn deze maand al meer dan tweehonderd Palestijnse doden en 1300 gewonden gevallen.

17-05-2021, 16:40


Erdo veel blabla weinig boem boem.

17-05-2021, 16:46

Citaat door Sherif:
Erdo veel blabla weinig boem boem.
1 Turk en je hebt je bek altijd vol van
20+ al 3arab landen en met je hypocriete vinger wijs je nooit 1tje aan
Woestijndieren zijn het spoor bijster

17-05-2021, 16:48
arqili@heb net eentje aangewezen erdo dubbele agenda.

17-05-2021, 17:01



Citaat door Sherif:
arqili@heb net eentje aangewezen erdo dubbele agenda.
Iq van een kuiken
Erdogan is geen Arabier noch Woestijndier en daar had ik het over
20+ Woestijndier landen en nooit wijs je 1tje aan met je hypocriete vinger
Altijd naar die ene Turk wijzen die al veel woestijndieren heeft gered tegen andere woestijndieren
Als ik Arabier was geweest zou ik juist alle woestijndier leiders uitschelden en vervloeken en juist de ene Turk laten
Maar bij jullie schijnheilig hypocriete drollen is het andersom
Hypocrisie van de hoogste level

17-05-2021, 17:09

Citaat door arqili:
Iq van een kuiken
Erdogan is geen Arabier noch Woestijndier en daar had ik het over
20+ Woestijndier landen en nooit wijs je 1tje aan met je hypocriete vinger
Altijd naar die ene Turk wijzen die al veel woestijndieren heeft gered tegen andere woestijndieren
Als ik Arabier was geweest zou ik juist alle woestijndier leiders uitschelden en vervloeken en juist de ene Turk laten
Maar bij jullie schijnheilig hypocriete drollen is het andersom
Hypocrisie van de hoogste level
9ardash, wij hebben het niet over alle turken maar over erdogie, jij hebt het over alle arabieren .

17-05-2021, 17:10
arqili@erdo kan geen arb zijn die wil dat heel graag geef toe jij ook een beetje .

17-05-2021, 17:11

Citaat door arqili:
1 Turk en je hebt je bek altijd vol van
20+ al 3arab landen en met je hypocriete vinger wijs je nooit 1tje aan
Woestijndieren zijn het spoor bijster
wat deze stinkturk heeft gezegd hebben arab leiders voor hem gezegd. Het is maar wat je wilt horen kk azulist

17-05-2021, 17:12

Citaat door T-Bone:
9ardash, wij hebben het niet over alle turken maar over erdogie, jij hebt het over alle arabieren .
dat is sensei, die bejaarde rat

17-05-2021, 17:14

Citaat door -JokeR-:
wat deze stinkturk heeft gezegd hebben arab leiders voor hem gezegd. Het is maar wat je wilt horen kk azulist
Niet liegen brAnusje
Alhamdulillah heeft Allah ons geïnformeerd over jullie woestijnarabieren en weten we dat jouw volk de meeste hypocriete volk is die er bestaat
Nu weer terug in je hol woestijndier

17-05-2021, 17:14
hij is dus niet trots op zijn azulisme , wil een turk zijn, hahahaha

17-05-2021, 17:15
het zijn dus altijd die paar leden met zoveel nicks

17-05-2021, 17:20



Citaat door T-Bone:
9ardash, wij hebben het niet over alle turken maar over erdogie, jij hebt het over alle arabieren .
Ben trotse Marokkaanse moslim en gelukkig geen woestijndier maar trotse Amazigh
Nee dayoeth we hebben het over moslimleiders die zich uitspreken over je joods zionistische broeders die genocide plegen op jouw Arabische volk en hen uit hun huizen verdrijven en hun land inpikken
20+ al a3rab landen/leiders 1 Turkije 1 Turkse leider
20+ woestijndieren/leiders doen helemaal niks zelfs niet met hun mond, alleen die ene Turkse leider die steeds voor jouw hypocriete volk opkomt, maar jouw hypocriete volk heeft alleen bek vol over Erdogan
Daar had ik het over

17-05-2021, 17:22

Citaat door arqili:
Ben trotse Marokkaanse moslim en gelukkig geen woestijndier maar trotse Amazigh
Nee dayoeth we hebben het over moslimleiders die zich uitspreken over je joods zionistische broeders die genocide plegen op jouw Arabische volk en hen uit hun huizen verdrijven en hun land inpikken
20+ al a3rab landen/leiders 1 Turkije 1 Turkse leider
20+ woestijndieren/leiders doen helemaal niks zelfs niet met hun mond, alleen die ene Turkse leider die steeds voor jouw hypocriete volk opkomt, maar jouw hypocriete volk heeft alleen bek vol over Erdogan
Daar had ik het over
wat heeft turkije dan bereikt of gedaan ?

17-05-2021, 17:28

Citaat door T-Bone:
wat heeft turkije dan bereikt of gedaan ?
Erdogan belt paus over massamoord op Palestijnen

De Turkse president Erdogan heeft paus Franciscus gebeld en gevraagd of die wil helpen de massamoord op Palestijnen in de Gazastrook te stoppen.

Het minste wat hij kan doen is met de mond zich uitlaten over hellehonden wangedrag van je joods zionistische broeders tegen Arabische volk
1 Turk en trekt zijn mond open
20+ WoestijnArabieren zijn muisstil en poeslief tegen jouw broeders in geloof (joodse zionisten)
Begrijp je het nu of moet ik het in andere taal voorkauwen?

Pagina's : [1] 2 3 4 5