Bekijk volle/desktop versie : Uit het oog verloren Zeer sterke reminder

07-05-2021, 06:32
Assalaam walaikoum warahmatu Allahu wabarakatu allemaal,

Ik hoop vanuit mijn hart dat de Ramadan voetsporen heeft achtergelaten in onze harten. Ik hoop echt dat deze Ramadan ons heeft geraakt en dat we daardoor onszelf meer bezig zullen houden met het geloof.

Hou t gene vast wat je extra deed in de Ramadan. Denk niet van oké Ramadan is voorbij dus ik ga terug naar me oude levenstijl. Nee ga door waar je mee bent begonnen tijdens de Ramadan.. Laat deze Ramadan , de Ramadan zijn die je heeft veranderd...

Laat deze Ramadan zijn die ervoor heeft gezorgd dat jij jezelf hebt verbeterd.. Niemand van ons weet of we Ramadan 2022 zullen halen. Daarom is het ook van belang dat iedere Ramadan dat je mee mag doen. Dat je het aller beste uit deze Ramadan haalt, want er gaat een keer komen dat je je laatste Ramadan bereikt..

Wees daar bewust van!

07-05-2021, 19:56

Mooi verwoord. Jazakallahu ghairan.

Ik snap nu waarom de Sahaba moesten huilen als de maand Ramadan ten einde kwam

07-05-2021, 20:24
Up

07-05-2021, 21:16

Citaat door 3ssan:
Mooi verwoord. Jazakallahu ghairan.

Ik snap nu waarom de Sahaba moesten huilen als de maand Ramadan ten einde kwam
Komt omdat het een gezegende maand is!
Waar we zoveel uit kunnen halen.. er liggen extra hassanaat voor t oprapen.

07-05-2021, 22:15

Citaat door Hishers:
Komt omdat het een gezegende maand is!
Waar we zoveel uit kunnen halen.. er liggen extra hassanaat voor t oprapen.
Klopt helemaal. Maar als de Ramadan afgelopen is dan denk je van ik had zoveel meer kunnen doen dat is iets wat je nooit meer overnieuw kan doen.

07-05-2021, 22:43

Citaat door 3ssan:
Klopt helemaal. Maar als de Ramadan afgelopen is dan denk je van ik had zoveel meer kunnen doen dat is iets wat je nooit meer overnieuw kan doen.
Ja eigenlijk zou ieder Ramadan je uiterste best doen! Aangezien je nooit weet wanneer je laatst Ramadan is!

07-05-2021, 23:55
allahumma barik ramadan is de mooiste maand geniet er nog paar dagen.

08-05-2021, 00:12

Citaat door ilham:
allahumma barik ramadan is de mooiste maand geniet er nog paar dagen.
Jaa inderdaad laten we ervan genieten en onze best doen! In Shaa Allaah mogen we nog meerdere jaren Ramadan meemaken!

08-05-2021, 00:20
ameen inschallah zuster!

18-05-2021, 21:41
Inderdaad Hishers allahouma barik, dacht ik toevallig vandaag er ook aan, had dat Subhana allah toen t asr gebed was, moest ff snel boodschappen doen, maar toen dacht ik nee! ff wachten over 10min is t asr, eerst bidden dan naar buiten, want je weet maar nóóit of je terug komt.
Toen schoot t me binnen weer van Jaah Ramadan is afgelopen "helaas" maar dat betekent niet dat we weer ons gang kunnen gaan, nee! Wees streng voor jezelf en maak je imaan groot en sterk.
En jah hou jezelf gewoon in de gaten, because Boobitrap watching YOU dan wordt je bang hѐ, maar vergeet ALLAH swt niet want die is overal. Moge Allah ons meer Koran en imaan geven en onze broeders en zusters en onze kids en ouders beschermen en de zieken genezen en de doden hun graf verruimen. Ameen.

18-05-2021, 21:46
Allahoema barek mooie reminder.

Allahoema ameen op jullie ad3iyaat!

18-05-2021, 22:20

Citaat door Yozef:
Inderdaad Hishers allahouma barik, dacht ik toevallig vandaag er ook aan, had dat Subhana allah toen t asr gebed was, moest ff snel boodschappen doen, maar toen dacht ik nee! ff wachten over 10min is t asr, eerst bidden dan naar buiten, want je weet maar nóóit of je terug komt.
Toen schoot t me binnen weer van Jaah Ramadan is afgelopen "helaas" maar dat betekent niet dat we weer ons gang kunnen gaan, nee! Wees streng voor jezelf en maak je imaan groot en sterk.
En jah hou jezelf gewoon in de gaten, because Boobitrap watching YOU dan wordt je bang hѐ, maar vergeet ALLAH swt niet want die is overal. Moge Allah ons meer Koran en imaan geven en onze broeders en zusters en onze kids en ouders beschermen en de zieken genezen en de doden hun graf verruimen. Ameen.
Juist inderdaad we moeten juist iedere Ramadan er sterker uitkomen. Khair In Shaa Allaah hoop dat eenieder iets heeft aan m'n reminder!

18-05-2021, 22:21

Citaat door Zandkoningin:
Allahoema barek mooie reminder.

Allahoema ameen op jullie ad3iyaat!
Allahoemaa Ameen ❤️