Bekijk volle/desktop versie : Uit het oog verloren Zowel mannen als vrouwen zijn naar de klote

Pagina's : [1] 2

27-04-2021, 20:22
Midden in de ramadan gaan ze elkaar versieren.

Vervloekte kutvolk

27-04-2021, 20:39

We zijn bij de finish gekomen.
Alleen Marokkanen zie je geen andere volkeren.

27-04-2021, 20:41

Citaat door zoekkjou:
We zijn bij de finish gekomen.
Alleen Marokkanen zie je geen andere volkeren.
Gezelig alleen onze Marokkanen. Gaterdamme.

27-04-2021, 20:42
Deze ramadan zijn ze indd next level

27-04-2021, 20:53

Citaat door Diidii:
Deze ramadan zijn ze indd next level
schaamteloze mensen. Geen respect geen geloof niks

27-04-2021, 20:55

Citaat door _Lieve_Meid:
Ja klopt je hebt gelijk als niemand reageert doe ik het wel
reageren doen ze niet. Ze reageren alleen als je een ander oproepje plaatst. Duivels

27-04-2021, 20:56

Citaat door Riffia-Metalsia:
Gezelig alleen onze Marokkanen. Gaterdamme.
ja helaas wel. En dan gaan ze met maghreb naast hun ouders zitten. Tfoee op die mensen.

27-04-2021, 20:57
Klopt alsof ramadan niks meer met ze doet helaas jammer om te zien

27-04-2021, 21:22

Citaat door zoekkjou:
Midden in de ramadan gaan ze elkaar versieren.

Vervloekte kutvolk
Ik ben onlangs nog getuige geweest van een Marokkaanse man die was afgestapt op een Nederlandse vrouw en haar probeerde te versieren terwijl 2 vrienden van hem verderop op hem zaten te wachten.

Ik kon zien aan die vrouw dat ze niet geïnteresseerd was en niet wist wat ze ermee moest, maar ze bleef hem beleefd te woord staan.

27-04-2021, 22:16
Men geloven steeds minder en krijg je dit soort dingen.

27-04-2021, 22:21
Wat een frustratie. Het erge is ook nog eens dat je hier waarschijnlijk jouw eigen volk aan het uitschelden en neer halen bent. Dat is ook iets typisch Marokkaans.

Naast dat, waar zit jij dan met je ogen dat je zulke dingen ziet gebeuren. Wend je blik af en houd je bezig met jezelf. Dan doe je al heel wat goed.

Je lijkt alleen toch eerder gefrustreerd dat je of zelf niet wordt aangesproken, of je wordt beschamend afgewezen wanneer je iemand zelf aanspreekt.

27-04-2021, 22:45

Citaat door PrincessDuBledd:
Wat een frustratie. Het erge is ook nog eens dat je hier waarschijnlijk jouw eigen volk aan het uitschelden en neer halen bent. Dat is ook iets typisch Marokkaans.

Naast dat, waar zit jij dan met je ogen dat je zulke dingen ziet gebeuren. Wend je blik af en houd je bezig met jezelf. Dan doe je al heel wat goed.

Je lijkt alleen toch eerder gefrustreerd dat je of zelf niet wordt aangesproken, of je wordt beschamend afgewezen wanneer je iemand zelf aanspreekt.
nou een ding is zeker. Jij behoort zeker tot die mensen. En dat ik niet zelf word aangesproken?? Tis ramadan de k je dat ik door die vuile mensen wil aangesproken worden??

Echt een Marokkaanse uitspraak. Je moet juist zulke dingen bespreekbaar maken misschien gaan mensen zich anders gedragen. En waar ik met mijn ogen zit?? Ik loop door de straten dat is toch normaal. Ik moet toch ook naar een winkel of een bakker gaan of moet ik dat uitstellen door zulke idioten??

Hoezo zie je daar (bijna) geen Turken????
Alleen maar Marokkanen!!!!!!

A3oedoe billah

27-04-2021, 22:48

Citaat door Speelgoed:
waarom druk doen om niets? Fitna is altijd geweest hoor ook in tijden toen wy niet eens leefde

En Allah ziet en weet en hoort alles
Ik maak me druk omdat ik en veel andere gewoon normaal willen lopen door de straten. En niet willen lopen door een tippel zone. Gaan naar de bos en spreek daar af of versier elkaar daaro, maar niet in de straten waar moeders en kinderen gezellig willen lopen en winkelen. Schandalige volk iwollah

27-04-2021, 22:50
Of ik behoor tot die mensen is tussen mij en Allaah. Gaat jou helemaal niets aan.
Stop met oordelen en met je vingertje te wijzen naar andere mensen.

Bespreekbaar maken doe je als echte vrouw/man op dat moment zelf. Dan geef je naseeha. Op momenten als deze verricht je een ad’iyaeh voor hen. Op dat moment zelf heb je enkel het goede en juiste in je hart. De juiste intentie en het beste met je broers en zusters voor.

Niet hier je eigen volk uitkotsen. Elk volk heeft wel wat. Zo doet een grote gedeelte van de Turken niet eens mee aan de ramadan.

27-04-2021, 23:45
Of ze gaan schijnheilig over andere spreken en vergeten hunzelf

Begin bij jezelf jij bent zelf verre van perfect, dat zijn we allemaal niet. Dus voor iedereen is er ruimte voor verbetering.

Pagina's : [1] 2