Bekijk volle/desktop versie : Overige contacten Neem tijd om dit even te lezen

23-04-2021, 21:50
Yaa Allaah Subhanna wa ta'ala wij hebben u nodig. Zonder u kunnen wij en zijn wij niks.. Zonder u zullen we niks bereiken in t leven. Zonder U hulp komen we nergens , wij hebben U nodig. Bij iedere stap die wij nemen.. bij ieder ademhaling , bij iedere hartklopping... want zonder U zullen wij dit niet kunnen... soms denken wij dat alles van onszelf komt. We vergeten dat alles wat wij krijgen van U afkomstig is.. Wij vragen U bescherming , U leiding naar t goede. Waar moeten wij heen als u ons niet beschermt , waar moeten wij schuilen als U ons niet dekt. Als U ons niet leidt gaan we dwalen. We zullen dan zeker tot de verliezers behoren. Yaa Allah leidt ons naar het goede pad. Bescherm ons tegen deze Dunya.. yaa Allaah voorzien ons van kennis, taqwa en sbar...

Allaahoemaa Ameen

23-04-2021, 21:51

Ya Allah Subhanna wa ta'ala ik leg mijn vertrouwen in U. Want alleen U weet wat het beste voor ons is. Alleen U weet wat men verborgen houdt in hun harten. Alleen U kent de intenties van anderen. Alleen U weet wat ze in het geheim over ons zeggen. Daarom vraag ik U , om ons te beschermen tegen de mensen. Die het slechte met ons voor hebben. Daarom smeek ik U , om ons te behoeden van de slechte bedoelingen die ze met ons hebben. Ya Allaah Subhanna wa ta'ala haal deze mensen uit onze leven. Ya Allaah Subhanna wa ta'ala maak ons pad vrij van mensen die ons kwaad willen doen. Ya
Allaah Subhanna wa ta'ala laat goede mensen onze weg kruisen. Die ons dichterbij U brengen..

Allaahoemaa Ameen

23-04-2021, 22:17
Ameen prachtige dua.

23-04-2021, 23:33

Citaat door 3ssan:
Ameen prachtige dua.
Shokran !