Bekijk volle/desktop versie : Geert Vanden Bossche spreekt zich uit tegen vaccinaties!



Pagina's : [1] 2 3

11-04-2021, 08:34
Deze man is een expert op vlak van het ontwikkelen van vaccinaties en zijn standpunten inzake dit onderwerp, kun je niet buiten beschouwing laten!

Geert Vanden Bossche roept op tot het onmiddellijk stoppen met het vaccineren van de mensheid met corona vaccinaties!

Dus informeer je over dit onderwerp. Welke overwegingen hebben deze expert ertoe gebracht om tot dit standpunt te komen? Dit moet JIJ je afvragen en onderzoek naar doen!

Mensen verzamelt zoveel mogelijke informatie over deze man en informeer jezelf en je dierbaren!

11-04-2021, 10:49


Sommige zijn nog aan het dromen

11-04-2021, 11:36
Even deze wappert opgezocht, hij beweert dat vaccinatie voor een dodelijker variant gaan zorgen. Hoe dodelijker, hoe minder de verspreiding zal zijn... Dus eh, je zou dan kunnen zeggen dat de vaccinaties toch wel het virus onder controle gaan krijgen.

11-04-2021, 12:11

Citaat door Frozen:
Even deze wappert opgezocht, hij beweert dat vaccinatie voor een dodelijker variant gaan zorgen. Hoe dodelijker, hoe minder de verspreiding zal zijn... Dus eh, je zou dan kunnen zeggen dat de vaccinaties toch wel het virus onder controle gaan krijgen.
vind je vaccinaties niet meer te ver gaan?

11-04-2021, 12:26



Citaat door hoynon:
vind je vaccinaties niet meer te ver gaan?
Ha wappertje van me! ;o

Vaccinatie voor corona gaat er bij mij niet in, als je daar op doelt.

11-04-2021, 12:49

Citaat door Frozen:
Ha wappertje van me! ;o

Vaccinatie voor corona gaat er bij mij niet in, als je daar op doelt.
schizofreentje
waarom zou je een bepaalde vaccinatie wel gaan uitsluiten, is gewoon puuuuuuuuuuuuure wetenschap

11-04-2021, 13:02

Citaat door hoynon:
schizofreentje
waarom zou je een bepaalde vaccinatie wel gaan uitsluiten, is gewoon puuuuuuuuuuuuure wetenschap
Het gaat om een vaccin op basis van een nieuw methode, waarvan de lange termijn effecten niet onderzocht zijn. Ik wil niet meedoen aan dit experiment. Zo simpel is het, hoy. ;o

11-04-2021, 13:12

Citaat door Frozen:
Even deze wappert opgezocht, hij beweert dat vaccinatie voor een dodelijker variant gaan zorgen. Hoe dodelijker, hoe minder de verspreiding zal zijn... Dus eh, je zou dan kunnen zeggen dat de vaccinaties toch wel het virus onder controle gaan krijgen.
Hij zegt duidelijk, dat deze corona vaccinatie slecht is voor de volksgezondheid.

Aangezien hij betrokken geweest was bij ontwikkeling van vaccinaties, kun je zijn bevindingen niet negeren.

Ik persoonlijk ben niet alleen tegen het corona vaccin, maar tegen vaccineren in het algemeen. Vaccineren is in de kern fout, want het menselijke lichaam is niet gemaakt om op een indirecte manier stoffen toegediend te krijgen.

11-04-2021, 13:14

Citaat door Tulpina27:
Sommige zijn nog aan het dromen
Precies. Gewoon er niet aan mee doen...

11-04-2021, 13:15

Citaat door SDS:
Precies. Gewoon er niet aan mee doen...
zolang jij maar gezond bent

11-04-2021, 13:18

Citaat door Tulpina27:
zolang jij maar gezond bent
ja... precies... zolang je idd maar gezond blijft! en juist door die vaccinatie word je ongezond. steeds meer bewijzen komen boven water, dat het het slecht is.

na die vaccinatie ben je niet meer dezelfde persoon dan ben je gewoon een ander iemand opeens..

11-04-2021, 13:27
Tulpina27


11-04-2021, 13:36



Citaat door SDS:
ja... precies... zolang je idd maar gezond blijft! en juist door die vaccinatie word je ongezond. steeds meer bewijzen komen boven water, dat het het slecht is.

na die vaccinatie ben je niet meer dezelfde persoon dan ben je gewoon een ander iemand opeens..
haha dan zorg ik voor een prik dat je weer zelfde bent.

11-04-2021, 13:55

Citaat door Frozen:
Het gaat om een vaccin op basis van een nieuw methode, waarvan de lange termijn effecten niet onderzocht zijn. Ik wil niet meedoen aan dit experiment. Zo simpel is het, hoy. ;o
alsof je vooral alle inentingen en medicijnen in je leven weet of ze voor jouw gebruik reeds werden getest en goedgekeurd
schizogedrag hier zus daar zo

11-04-2021, 14:10

Citaat door hoynon:
alsof je vooral alle inentingen en medicijnen in je leven weet of ze voor jouw gebruik reeds werden getest en goedgekeurd
schizogedrag hier zus daar zo
Juist om deze reden is het niet verstandig om je lichaam te ''voeden'' met onnatuurlijke elementen.

Pillen en vaccinaties zijn onnatuurlijke elementen en zijn dus in de kern verkeerd.

Wat is er mis met natuurlijk voedsel dat God voor ons heeft gemaakt? Consumeer daarom Gods voedsel, wat in de natuur groeit.

Pillen en vaccinaties zijn niet bedoeld om ons te beschermen, maar om ons te beheersen, beïnvloeden. Degene die zulke methodes ontwikkelen zijn goddeloos en niet godvrezend. God moet onze heler, dan wel dokter, zijn!
Gezondheid en geluk moet je bij God zoeken en niet bij oplichters die persoonlijk niet in God geloven en gedreven zijn door geld.

Pagina's : [1] 2 3