Bekijk volle/desktop versie : Alleenstaande moeder



Pagina's : [1] 2

10-04-2021, 21:44
Salaam,

Ik zet mijn verhaal zodat ik mijn hart even kan opluchten. Misschien de verkeerde manier maar aangezien ik niemand ken is dat de beste manier voor mij.

Ik was getrouwd maar zit nu in een zware heftige scheiding. Ik was 8 jaar getrouwd met mijn man en heb kinderen met hem samen. Hij is een drugsverslaafde en heeft mij geestelijk mishandeld. Mijn kinderen zijn vaak getuige van zijn verbaal agressiviteit. Hij heeft mij bedrogen. Heb hem heel vaak de keuze gegeven om hulp te zoeken voor zijn verslaving maar dat wilt hij niet. Hij koos voor zn verslaving en liet zijn gezin vallen. Ik heb door hem ook financiële problemen gekregen en als ik naar mijn kinderen kijk vind ik het zoo zielig dat hun in deze situatie zitten. Ik snap niet dat er dit soort mannen bestaan. Oh en even voor de duidelijkheid zo was hij niet voordat we trouwden. Dit is gebeurd in de afgelopen 3 jaar. Ik hoop dat Allah mij en de kinderen zal beschermen

10-04-2021, 22:13


Allah 3awnek meid. Moge Allah jullie beschermen. Ben je bang van hem?

10-04-2021, 22:25
Wat heftig. Moge Allah swt jullue beschermen
Allahie 3awnek. Is hij weggegaan?

10-04-2021, 23:01
Heftig voor jou/jullie.

Hoe is dit ontstaan als ik vragen mag? Jullie zijn 8 jaar samen en dit is pas 3 jaar terug gebeurd voor het eerst? Je kan niet zomaar van de ene op de andere dag zwaar drugsverslaafde zijn.

11-04-2021, 15:29


Hij begon 3 jaar terug met roken en binnen een paar maanden rookte hij zoveel op een dag dat et alleen maar van kwaad dan erger ging

11-04-2021, 15:41

Citaat door manal112233:
Hij begon 3 jaar terug met roken en binnen een paar maanden rookte hij zoveel op een dag dat et alleen maar van kwaad dan erger ging
Ok, wel heftig.

Maar je zegt dat je in een heftige scheiding zit. Waarover doet hij moeilijk? Zijn jullie in gemeenschappelijke goederen getrouwt, of wil hij de kids niet "delen"? Wat is er precies aan de hand?

Marokko.nl is nu niet eenmaal een oplossite, maar misschien kunnen we hier met je meedenken hoe en wat.

11-04-2021, 18:18
Grappig hoe snel mensen kunnen oordelen zeg. Voor de mensen die denken dat dit een bullshit verhaal is wil k zeggen dat niemand heeft gevraagd om et te lezen of te reageren. Zolang je niks ziet met eigen ogen kan je niet oordelen en dat is was de islam ons leert. De enige reden dat ik deze topic hebt geopend is gewoon om mn hart op te luchten zodat ik dit niet in mn eigen netwerk hoef te doen. Als er 1 ding is wat ik heb geleerd is dat vandaag iedereen je vriend is en morgen allemaal je vijand. Allah ziet alles en die weet alles. Wat betreft de scheiding is dat hij niet wilt accepteren dat hij moet stoppen om normale omgang te krijgen met zijn kinderen. Hij is verbaal heel agressief naar mij en achtervolgt me gewoon op straat en staat continue voor me deur geparkeerd. Ondanks k politie bel kunnen ze nog steeds weinig doen omdat hij niet strafbaar bezig is

11-04-2021, 19:59

Citaat door temsamani007:
Hahaha hij was niet zo zegt ze voordat ze trouwden.Dus op het moment dat hij met jouw trouwde is hij gaan roken en drugs.
Hoe zou dat nou komen denk je??
Wat een bullshit verhaal is dit zeg.
Tyfusstraal lekker een eind op wil je?

Ik wordt kotsmisselijk van zulke mannetjes als jij. Stel dat het je eigen zus of moeder geweest was die met zo'n kerel te maken hadden? Zou je dat dan ook zeggen? Doe even normaal hoor. Het feit dat jij hier op een vrouwen fora zit te neuzen, zegt al genoeg over jou kwaliteit in persoon. Doei

11-04-2021, 20:06

Citaat door manal112233:
Grappig hoe snel mensen kunnen oordelen zeg. Voor de mensen die denken dat dit een bullshit verhaal is wil k zeggen dat niemand heeft gevraagd om et te lezen of te reageren. Zolang je niks ziet met eigen ogen kan je niet oordelen en dat is was de islam ons leert. De enige reden dat ik deze topic hebt geopend is gewoon om mn hart op te luchten zodat ik dit niet in mn eigen netwerk hoef te doen. Als er 1 ding is wat ik heb geleerd is dat vandaag iedereen je vriend is en morgen allemaal je vijand. Allah ziet alles en die weet alles. Wat betreft de scheiding is dat hij niet wilt accepteren dat hij moet stoppen om normale omgang te krijgen met zijn kinderen. Hij is verbaal heel agressief naar mij en achtervolgt me gewoon op straat en staat continue voor me deur geparkeerd. Ondanks k politie bel kunnen ze nog steeds weinig doen omdat hij niet strafbaar bezig is
Dat is onmogelijk. Als hij is (als hoe jij beweerd) dan kan je een straat verbod aanvragen. Ben je wel eerlijk tegen de politie?

Feit is, en hoe knap lullig dit ook klinkt, is dat hij wel de vader van je kinderen is. Dat is A. En B, die man heeft echt hulp nodig. Jij zit al in je eigen sorres met scheiding etc etc, maar ik zou professionele hulp inschakelen zoals een psycholoog. Hij kan met de dingen die jij benoemt, zoals verbaal agressief, stalken, drugsverslaving niet zorgen voor zichzelf laat staan voor zijn eigen kinderen. Schakel pro hulp in en zeg tegen hem dat hij dat ook moet doen. Zo raakt hij zijn kinderen kwijt en dan komt jeugdzorg koekeloeren en dan zijn jullie beiden te pineut. Het klinkt heel heftig dit allemaal. Als de politie (als ze dat al niet gedaan hebben) zien en horen hoe het er allemaal aan te gaat zo, dan doen ze dat echt. Ze schakelen jeugdzorg in en dan mogen jullie het op die manier uitvechten.

Zeg dit ook tegen je ex. Maak hem desnoods bang ermee. En zeg hem dat hij van zijn streken en verslaving moet ontdoen en afkicken.

11-04-2021, 20:27

Citaat door Cabalero:
Dat is onmogelijk. Als hij is (als hoe jij beweerd) dan kan je een straat verbod aanvragen. Ben je wel eerlijk tegen de politie?

Feit is, en hoe knap lullig dit ook klinkt, is dat hij wel de vader van je kinderen is. Dat is A. En B, die man heeft echt hulp nodig. Jij zit al in je eigen sorres met scheiding etc etc, maar ik zou professionele hulp inschakelen zoals een psycholoog. Hij kan met de dingen die jij benoemt, zoals verbaal agressief, stalken, drugsverslaving niet zorgen voor zichzelf laat staan voor zijn eigen kinderen. Schakel pro hulp in en zeg tegen hem dat hij dat ook moet doen. Zo raakt hij zijn kinderen kwijt en dan komt jeugdzorg koekeloeren en dan zijn jullie beiden te pineut. Het klinkt heel heftig dit allemaal. Als de politie (als ze dat al niet gedaan hebben) zien en horen hoe het er allemaal aan te gaat zo, dan doen ze dat echt. Ze schakelen jeugdzorg in en dan mogen jullie het op die manier uitvechten.

Zeg dit ook tegen je ex. Maak hem desnoods bang ermee. En zeg hem dat hij van zijn streken en verslaving moet ontdoen en afkicken.
bro geloof mij!!!!!!! Ze zegt we mogen niet oordelen !!! Oké dounia henya !!! Ik ga het njet SPECIEFIEK over haar hebben ...

Maar stel dat Z’n PORTOMONEE nog DIK gevuld zou zijn !!!!!!!! Dan zouden veel vrowien er MINDER moeite mee hebben ....

Ken veeeeeeel mannen die drugs gebruiken en van ales en nog wat UITSPOKEN !!!!!

Wat ik dan zie is een vrouw met dr LOUNOITINS AAN EN DR GUCCIE tas door de STRATEN rennen en SCHREEUWEN dat ze hem WILT helpen en hem wilt GENEZEN !!!!!!! En er ALLES ALLES aan zal doen om hem te HELPEN .... zodat de kinderen hun vader TERUG kunnen krijgen !!!!!!


Maar zodra die man een ZINKENDE schip begint te WORDEN !!!!!!!! En de portomonee leeg is !!!!! Dan zie haar door de starten rennen met haar BATA schoenen en HEMA tasje .... en SCHREEUWEN dat ze ALLES ALLES ALLES ZAL DOEN OM DR KINDSREN TE BESCHERMEN !!!!!!!!!

Oké njet alle vrowien zijn zo ...... maar wel heeeeeel veeeeeel en daar KAN ik wel over OORDLEEN ..... want zie dat met mn EIGEN ogen !!!!

11-04-2021, 20:29
Bijna SLECHT tegen jou !!! Maar NIET tegen dr kinderen toch !!! Want als dat zo zou zijn dan had je dat 10000000% ter sprake gebracht !!! Dus je wilt hem straffen via dr kinderen !!!!!!!

Laat hem z’n kinderen zien !!!! Zet je
Kinderen af bij zijn ouders zodat hij tijd met ze door kan brengen onder TOEZICHT oog van zijn ouders !!!!!!

Misschien stopt hij dan met jou te STALKEN

11-04-2021, 22:29
Zijn kinderen ziet hij. Zijn kinderen wil ik hem niet ontnemen maar onder strenge voorwaardes want naast mijn kinderen blowen is gewoon uit den boze. Als jij als vader ervoor kiest om naast je kinderen te blowen van 2 en 4 jaar dan ben je in mijn ogen geen geschikte vader. Die kinderen zijn jong en hebben die troep niet nodig. Iemand die continue aan de wiet zit kan heel agressief zijn als hij niet rookt. Dus het kwam heel vaak voor dat als de kinderen vroeg wakker waren en hij nog niet had gerookt dat hij tegen ze ging schreeuwen en dit is nog maar 1 voorbeeld he. Kinderen bij zijn ouders afzetten dat is ook geen optie want die wonen in Marokko. Hij stelt de eis namelijk dat hij zn kinderen ophaalt en mee neemt naar waar dan ook en dat wil ik niet omdat hij dus continue onder invloed is. straatverbod... k loop bij verschillende instanties en een straatverbod geven ze niet zomaar dat zal veel later te pas komen ook omdat hij momenteel niks strafbaars doet. Ik zit ook al in een traject met veilig thuis, psycholoog, ggd en noem maar op. Overal waar ik maar kan aankloppen voor hulp heb ik gedaan. Dus aub hou die vooroordelen bij je want nogmaals oordeeel niet over zaken waar je geen kennis van hebt

12-04-2021, 22:18


Alleenstaande moeder
Salaam,

Ik zet mijn verhaal zodat ik mijn hart even kan opluchten. Misschien de verkeerde manier maar aangezien ik niemand ken is dat de beste manier voor mij.

Ik was getrouwd maar zit nu in een zware heftige scheiding. Ik was 8 jaar getrouwd met mijn man en heb kinderen met hem samen. Hij is een drugsverslaafde en heeft mij geestelijk mishandeld. Mijn kinderen zijn vaak getuige van zijn verbaal agressiviteit. Hij heeft mij bedrogen. Heb hem heel vaak de keuze gegeven om hulp te zoeken voor zijn verslaving maar dat wilt hij niet. Hij koos voor zn verslaving en liet zijn gezin vallen. Ik heb door hem ook financiële problemen gekregen en als ik naar mijn kinderen kijk vind ik het zoo zielig dat hun in deze situatie zitten. Ik snap niet dat er dit soort mannen bestaan. Oh en even voor de duidelijkheid zo was hij niet voordat we trouwden. Dit is gebeurd in de afgelopen 3 jaar. Ik hoop dat Allah mij en de kinderen zal beschermen. Voor de duidelijkheid ik zoek gewoon iemand die me kan begrijpen en met k kan praten want k merk dat k geestelijk het heel zwaar heb

13-04-2021, 21:54
Verslaving brengt het lelijkste uit de mens.

22-04-2021, 22:50

Citaat door manal112233:
Alleenstaande moeder
Salaam,

Ik zet mijn verhaal zodat ik mijn hart even kan opluchten. Misschien de verkeerde manier maar aangezien ik niemand ken is dat de beste manier voor mij.

Ik was getrouwd maar zit nu in een zware heftige scheiding. Ik was 8 jaar getrouwd met mijn man en heb kinderen met hem samen. Hij is een drugsverslaafde en heeft mij geestelijk mishandeld. Mijn kinderen zijn vaak getuige van zijn verbaal agressiviteit. Hij heeft mij bedrogen. Heb hem heel vaak de keuze gegeven om hulp te zoeken voor zijn verslaving maar dat wilt hij niet. Hij koos voor zn verslaving en liet zijn gezin vallen. Ik heb door hem ook financiële problemen gekregen en als ik naar mijn kinderen kijk vind ik het zoo zielig dat hun in deze situatie zitten. Ik snap niet dat er dit soort mannen bestaan. Oh en even voor de duidelijkheid zo was hij niet voordat we trouwden. Dit is gebeurd in de afgelopen 3 jaar. Ik hoop dat Allah mij en de kinderen zal beschermen. Voor de duidelijkheid ik zoek gewoon iemand die me kan begrijpen en met k kan praten want k merk dat k geestelijk het heel zwaar heb
Zoek je hulp bij Allaah zuster. Zoek naar de kennis wanneer je je smeekbedes verhoord kunnen worden en verricht smeekbedes.

Wat je kinderen maar ook hebben gezien... leer ze liefde te hebben voor iedereen zodat zij die liefde en vriendelijkheid over kunnen dragen naar anderen. Hoe erg hun vader ook is geweest... leer ze vergeten en vergeven en dat ze dua doen voor hun 'daders' dat die geleid worden.

Pagina's : [1] 2