Bekijk volle/desktop versie : Overige contacten Begeleider m/v gezocht

06-04-2021, 08:41
Hij heeft 30 jaar zichzelf verwaarloosd door een zware auto ongeluk en zijn ontwikkeling is laag. Hij gedraagt zich als een kind van 13, er zijn geen risicos.

Iemand nodig die hem uit die moeras kan helpen met hygiene, helpen met zelfstandig worden, discipline en verantwoordelijkheidsgevoel enz.

Hij gebruikt geen alcohol, drugs of andere dingen.

Aantal uren per week en maand te bespreken..

Manier van uitbetalen ook bespreekbaar

02-05-2021, 13:20

Best wat reacties gehad maar obv de details, info en beeld die ik krijg door de pm bepaal ik de match en ik kan echt niet op iedereen reageren.

Twee weken geleden de perfecte match gevonden maar de persoon is door chronische ziekte niet meer in staat om die man te helpen.

We maken doelen van tevoren we spreken een uurloon af en een bescheiden bonusbedrag als een doel wordt behaald. Deze man is heel goed te kneden als je assertief en empathisch sterk bent..

Mensen die alleen voor het geld gaan ben ik niet in geïnteresseerd, wil je als mens echt iemand helpen en ernaast iets verdienen die mensen zijn wel welkom.

04-05-2021, 07:58
Als je pm stuurt, stuur dan met goede details. Alleen zeggen dat je ervaren bent en diploma's hebt zegt voor mij niets.

Deze persoon is introvert, erg op zichzelf en schaamt zich erg voor vrouwen, wat met begeleiden juist grote effect heeft heb ik een paar weken geleden gezien.

Hij is altijd passief en lui maar twee weken geleden met die slimme dame ging hij superactief met haar ook alles schoonmaken. Ik was echt verbaasd.

Ik zoek dus iemand die slim, scherp, mild en assertief is, dat is de gouden sleutel voor zijn motor!

08-05-2021, 14:28
Ik ben bereid € 13 per uur te geven en bij het behalen van de eerste doel € 250,tweede doel € 350 en derde doel € 500 enz.

Eerste doel is dat hij regelmatig doucht, netjes kleed en zijn eigen huis uit zichzelf netjes houdt.
Tweede doel is zijn mindset in positieve zin veranderen, hij blijft nu tig keer per dag herhalen dat hij ongeluk heeft gehad en geraakt is door een zware zwarte magie en dat hij dus niets kan doen wat niet zo is.
Derde doel is dat hij verhuist naar een andere plaats.
Vierde doel is dat hij dagelijks actief vrijwilligerswerk gaat doen
enz.

Hoeft echt niet iemand met diploma's te zijn, belangrijk is dat je dat menselijke in je hebt en hem ziet als een kind die je in korte tijd groot gaat brengen. Hart, goede manier van motiveren, vergroten van zijn eigen waarde, uit zijn hoofd halen dat hij zielig is en hem complimenten geven dat hij het gevoel krijgt dat de wereld hem echt nodig heeft.

Eerste keer van kennismaken is gewoon buiten, zodat je op je gemak gaat zijn en ziet dat niets in mijn verhaal verzonnen is.

Wel nu graag iemand die echt serieus en eerlijk is!

14-05-2021, 11:54

twee verschillende mensen kan ook