Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk ogen



Pagina's : [1] 2

25-05-2005, 23:40
vaak zie ik meisjes in de stad lopen die hun ogen echt mooi opgemaakt hebben, het lijkt een beetje op die arabische sterren zoals Elise.

heeft iemand tips hoe je het best je ogen zo kunt maken

26-05-2005, 12:36


op google kijken naar mooi opgemaakte ogen en verder goed oefenen met eyeliner en kohl en oogschaduw

het is trouwens ook zo dat elk oog op een aparte manier opgemaakt moet worden, goed kijken naar de vorm en de grootte van je oog en als je met kleur gaat werken dan moet je letten op huid, haar en oogkleur natuurlijk

succes

26-05-2005, 13:34
ja maar wordt niet hetzelfde

kijk hoe mooi:




26-05-2005, 13:35

Citaat door samiraAngel18:
ja maar wordt niet hetzelfde

kijk hoe mooi:



fake..

26-05-2005, 13:37


wat is er fake aan?

26-05-2005, 13:43

Citaat door samiraAngel18:
wat is er fake aan?
Elissa en al die shit op haar gezicht...

26-05-2005, 13:46
ja maar maakt niks uit die ogen blijven mooi:d wil ik ook

26-05-2005, 13:49
is niet zo moeilijk, je zet mascara (zo zwart mogelijk) je zet khol aan de binnen kant van je ooglid je zet khol om je ogen, of donkere oogschaduw.

klaar is kees! wel goed oefenen

26-05-2005, 13:50
hmm even proberen dan

26-05-2005, 15:20

Citaat door samiraAngel18:
vaak zie ik meisjes in de stad lopen die hun ogen echt mooi opgemaakt hebben, het lijkt een beetje op die arabische sterren zoals Elise.

heeft iemand tips hoe je het best je ogen zo kunt maken
Hangt ervan af welke vorm je van ogen hebt en hoe groot die zijn. Als je net als op deze fotos je ogen gaat opmaken, dan maak je ze kleiner dan ze zijn. En voor ronde ogen is dit ook niet goed. Ronde ogen moet je vanuit midden oog naar buitenkant lijntje met kohlpotlood trekken. Lijntje iets langer maken dan je oog, zadat je oog langer maakt==== dan minder rond. Ook eyeliner doortrekken.

Als je binnenkant van je oog vult, zoals veel arabische vrouwen doen, krijg je kleinere ogen!

Lichte oogschaduw gaat je oog doen uitpuilen, donkere lijkt je oogkas naar binnen. Op wenkbrauwbot: juist onder wenkbrauw lichte kleur: shiny wit: dan gaan bolle ogen meer naar binnen lijken.

Je zult eerst moeten uitmaken welke vorm en soort ogen je hebt.

Dan experimenteren, tot het lukt.

Je zal zien in begin is het lachen en zuchten, want dan heb je enkele malen een resultaat: alsof iemand je een blauw oog heeft geslagen

Maar veel succes!!!!!

26-05-2005, 15:52
Ik doe gewoon veel oogpotlood beetje mascara op mijn bovenste
wimpers en voila.

maarre zoals iemand hiervoor al vermeldde, het heeft ook
met de vorm en grootte van je oog te maken, bij grotere
ogen staat oogpotlood veel mooier vindt ik zelf.

Bij gelegenheden maak ik me wat uitgebreider op;
(oefening baart kunst.)
k7ol, binnen mijn oog en boven mijn oog beetje schoon
vegen zodat er een lichte zwarte lijn boven je oog loopt (in plaats
van eyeliner.) beetje lichte oogschaduw of glitters= (lipglose boven je
oog smeren hehe) en dan
ziet het er best mooi uit.
Je hoeft niet de juiste make-up te hebben om je mooi op
te maken, je moet gewoon creatief zijn.

xx

26-05-2005, 15:54

Citaat door samiraAngel18:
ja maar wordt niet hetzelfde

kijk hoe mooi:



oogpotlood in je ogen, boven je oog
beetje schoonvegen (k7ol) , mascara
op je bovenste wimpers (eventueel op je
onderste wimpers) en dan krijg ik het
ook zo.

26-05-2005, 15:55



Citaat door miss_mocroflava:
is niet zo moeilijk, je zet mascara (zo zwart mogelijk) je zet khol aan de binnen kant van je ooglid je zet khol om je ogen, of donkere oogschaduw.

klaar is kees! wel goed oefenen
juist ja

26-05-2005, 15:57

Citaat door zinaxxkarbonkel:
Hangt ervan af welke vorm je van ogen hebt en hoe groot die zijn. Als je net als op deze fotos je ogen gaat opmaken, dan maak je ze kleiner dan ze zijn. En voor ronde ogen is dit ook niet goed. Ronde ogen moet je vanuit midden oog naar buitenkant lijntje met kohlpotlood trekken. Lijntje iets langer maken dan je oog, zadat je oog langer maakt==== dan minder rond. Ook eyeliner doortrekken.

Als je binnenkant van je oog vult, zoals veel arabische vrouwen doen, krijg je kleinere ogen!

Lichte oogschaduw gaat je oog doen uitpuilen, donkere lijkt je oogkas naar binnen. Op wenkbrauwbot: juist onder wenkbrauw lichte kleur: shiny wit: dan gaan bolle ogen meer naar binnen lijken.

Je zult eerst moeten uitmaken welke vorm en soort ogen je hebt.

Dan experimenteren, tot het lukt.

Je zal zien in begin is het lachen en zuchten, want dan heb je enkele malen een resultaat: alsof iemand je een blauw oog heeft geslagen

Maar veel succes!!!!!
mijn ogen lijken ook groter zonder oogpotlood,
dus ik ben het helemaal met je eens.

26-05-2005, 22:10
ik heb eens gezien op tv dat ze eerst begonnen met witte foundation rondom de ogen zodat de make up niet uit liep.

gebruik niet TE veel zwart, want het is niet altijd zwart wat er wordt gebruikt
door een goeie kohlpotlood te gebruiken en deze rondom de ogen aan te brengen om daarna met een makeup sponsje de lijn wat uit te vegen (voor een smokey look)

een lichte oogschaduw net onder je wenkbrauwen en een donkere aardetint net onder je arcadeboog en beide een beetje uitvegen richting je slapen (niet zichtbaar naar je slapen)

wenkbrauwen een beetje bij kleuren. liefst bruin, en als laatste mascara

door eerst wat witte oogschaduw op je wimpers aan te brengen blijft de mascara beter zitten en wordt beter zichtbaar en na 3 tellen nog een laag

laat het anders een keer door een visagiste doen en goed opletten wat ze doet

binnenkort heb ik een feest en ga deze foto's gebruiken als voorbeeld voor de visagiste, bedankt!

Pagina's : [1] 2