Bekijk volle/desktop versie : Mannen die op je stem verliefd verslaafd raken



Pagina's : [1] 2

13-03-2021, 09:41
Dat soort griezels snap ik al helemaal niet.... haHhahahhahah

13-03-2021, 09:45


Je houdt je teveel bezig met mannen, valt mij op. Als vrouw heb je maar 1 man nodig. Zorg dat je op zoek gaat naar 1 man, in plaats van dat je te maken krijgt met een leger aan mannen die je enkel willen gebruiken.

Je moet streven naar het huwelijk. Daarop moet je je nu als vrouw voorbereiden. Dus steek tijd in het opdoen van de nodige vaardigheden als koken en het verrichten van huishoudelijke taken.

Je passies en hartstochten moet je niet volgen, maar juist jezelf bewaren voor je toekomstige man met wie je je leven zult delen!

13-03-2021, 09:48

Citaat door SDS:
Je houdt je teveel bezig met mannen, valt mij op. Als vrouw heb je maar 1 man nodig. Zorg dat je op zoek gaat naar 1 man, in plaats van dat je te maken krijgt met een leger aan mannen die je enkel willen gebruiken.

Je moet streven naar het huwelijk. Daarop moet je je nu als vrouw voorbereiden. Dus steek tijd in het opdoen van de nodige vaardigheden als koken en het verrichten van huishoudelijke taken.

Je passies en hartstochten moet je niet volgen, maar juist jezelf bewaren voor je toekomstige man met wie je je leven zult delen!
Neee heb geen 'mannen'

Dit is gewoon 1 van me anekdotes.

13-03-2021, 10:03

Citaat door Rituals:
Dat soort griezels snap ik al helemaal niet.... haHhahahhahah
Vaak als ik een compliment krijg dan zeg ik bedankt en hou ik daarna me bek dicht. Maar goed sommige mensen komen aandacht tekort.

13-03-2021, 10:15



Citaat door TDM:
Vaak als ik een compliment krijg dan zeg ik bedankt en hou ik daarna me bek dicht. Maar goed sommige mensen komen aandacht tekort.
Wat een jankerds zeg. Probeer je hele meneer uit te hangen?

13-03-2021, 10:19

Citaat door Rituals:
Wat een jankerds zeg. Probeer je hele meneer uit te hangen?
Ga wat beters doen met je tijd, in plaats van interessant proberen te doen. Zehma kEiK MiJ! Mensen vinden dat ik mooie stem heb! Hahahaha yeh loser gedrag.

13-03-2021, 10:33

Citaat door Rituals:
Dat soort griezels snap ik al helemaal niet.... haHhahahhahah
[video=youtube_share;WzV6mXIOVl4]https://youtu.be/WzV6mXIOVl4[/video]

In de speelfilmxHerx(2013) wordt een man verliefd op eenxvrouwelijke computerstem.x


Dit komt wel vaak voor

13-03-2021, 13:00
Met een stem kun je mannen verleiden.

13-03-2021, 13:12
Of bepaalde fetish, Ik zal dat nooit begrijpen

13-03-2021, 13:13
Niet teveel op ClubHouse klooien

13-03-2021, 13:26

Citaat door SDS:
Je houdt je teveel bezig met mannen, valt mij op. Als vrouw heb je maar 1 man nodig. Zorg dat je op zoek gaat naar 1 man, in plaats van dat je te maken krijgt met een leger aan mannen die je enkel willen gebruiken.

Je moet streven naar het huwelijk. Daarop moet je je nu als vrouw voorbereiden. Dus steek tijd in het opdoen van de nodige vaardigheden als koken en het verrichten van huishoudelijke taken.

Je passies en hartstochten moet je niet volgen, maar juist jezelf bewaren voor je toekomstige man met wie je je leven zult delen!
cute

13-03-2021, 15:40

Citaat door Leipe_MTiOUi:
Niet teveel op ClubHouse klooien
Ik zit daar niet op .

13-03-2021, 15:43



Citaat door TDM:
Ga wat beters doen met je tijd, in plaats van interessant proberen te doen. Zehma kEiK MiJ! Mensen vinden dat ik mooie stem heb! Hahahaha yeh loser gedrag.
Hou je smoel dicht. A vuile mormel . Jij jj probeert interessant te doen niet ik .Ben vast niet de enige persoon met zn stem. Ik will gwn begrijpen waarom men daarop valt of leuk vind.

13-03-2021, 15:48
Dus als je ruzie hebt, moet je gwn zwijgen. Lol

13-03-2021, 15:59

Citaat door Rituals:
Hou je smoel dicht. A vuile mormel . Jij jj probeert interessant te doen niet ik .Ben vast niet de enige persoon met zn stem. Ik will gwn begrijpen waarom men daarop valt of leuk vind.
Sure en ik ben Willem Alexander.

Pagina's : [1] 2