Bekijk volle/desktop versie : Zionisten zaten achter de slavernij



25-05-2005, 22:37

Citaat door Dorian:
Over "ons" slavernijverleden in de koloniën Suriname en Curaçao wil ik even wat dingetjes rechtzetten. Die hele negerslavernij-industrie aldaar is destijds namelijk niet opgezet door de "misdadige Hollanders", , die daar eerder zaten dan de Hollanders. Joodse plantageuitbaters stonden bij de zwarte slaven bekend om hun wreedheid. Namen als 'de Jodensavanne' in Suriname herinneren aan de joodsheid van "ons" slavernijverleden. De oudste synagoge-ruïne ter wereld bevindt zich aldaar, in de jungle van Suriname. (De oudste synagoge in de nieuwe wereld bevindt zich niet geheel toevallig [URL=http://www.jhm.nl/mediatheek.aspx?limit=1&start=81&SEARCH=trefwoord% 20=%20"synagoge"&database=medbas]op Curaçao[/URL], een belangrijke joodse doorvoercentrum van zwarte slaven).

De eerste hoofdstad van Suriname heette TORArica (Rijk van de Torah?) en lag ca 40 km ten zuiden van Parimaribo. Ga er een kijkje nemen zou ik zeggen. Als ik in Suriname zou zitten zou ik gráág een uitstapje maken naar dit stukje joods historisch erfgoed, zodat ik bijvoorbeeld een ansichtkaartje zou kunnen sturen naar mevrouw B. Meyer-Cratz, bestuurslid van het Nationaal Instituut Nederlands Slavernijverleden en aan Frank Dragtenstein, "historicus" bij de Stichting Nationaal Monument Nederlands Slavernijverleden.

In Nederland was zowel het houden van slaven als de handel in slaven verboden, maar gevluchte Portugese joden die zich in vanaf ca 1600 in Amsterdam vestigden hadden hier lak aan - waarna de Nederlanders zich pas na honderd jaar ook met deze winstgevende business begonnen in te laten. De huisslaven van de joden gingen op een gegeven moment natuurlijk dood en die moesten ze ergens kwijt. De oudste slavengraven van Nederland bevinden zich dan ook op de joodse begraafplaats Beth Haim in Ouderkerk a/d Amstel. Althans, "op"... de slaven werden buiten de omheining van de begraafplaats begraven. In de joodse gemeenschap is dit een algemeen bekend feit en men schaamt zich er zeker niet voor.

Joden speelden overigens niet alleen in Nederland een leidende rol in de handel in- en de uitbuiting van zwarte slaven, maar wereldwijd. Opmerkelijk genoeg zitten er tegenwoordig verdomd veel joden in de comite's en stichtingen die blanken op "ons" slavernijverleden wijzen, met het oog op evt. "herstelbetalingen". In de VS is zo'n jood, genaamd [FONT=Arial Black]Edward Fagan[/FONT], in 2004 zelfs een heuse afpersingscampagne begonnen waarin hij, namens de negers, minstens 2 miljard dollar "herstelbetalingen" van grote bedrijven eist. Eerder perste hij met succes Zwitserse banken af namens zijn eigen minderheidsgroep.


[FONT=Palatino Linotype]Edward Fagan[/FONT]

Blijkbaar denkt deze meneer Fagan dat hij - over de ruggen van de blanken - een persoonlijk slaatje kan slaan uit het slavernijverleden van de zwarten, die hun slavernijverleden notabene aan de religie van zijn eigen soortgenoten te danken hebben.

Er staat namelijk in de babylonische Talmud dat negers een sub-ras zijn dat het resutaat is van een vervloeking door God, iets waar ze o.a. hun uiterlijk aan te danken zouden hebben:


Citaat:

The Babylonian Talmud's invention of the Hamitic Myth, whereby God supposedly cursed Black people with dark skin, bulging eyes and huge genitals and relegated them to be the slaves of others for eternity. Millions of your African forebears lost their lives in the slave trade on the strength of this pretext for enslaving them.
(Bron: The Jewish Onslaught van de zwarte professor. Tony Martin)
Joodse slavenhandelaars vonden het in latere tijden daarom niet meer dan normaal om de negers in hun slavenschepen te vervoeren alszijnde minder dan beesten.

Dat deze slavenhandelaars daarmee geen zonde begingen wordt nog eens benadrukt door de Nederlands-joodse Talmudgeleerde Ted Musaph-Andriesse, die een boek geschreven waarin staat dat de Babynonische talmud de juiste interpretatie van de Torah, de 'bijbel' van het joodse geloof weergeeft:


Citaat:

To the Mishnah the rabbis later added the Gemara (rabbinical commentaries). Together these comprise the Talmud. There are two versions, the Jerusalem Talmud and the Babylonian Talmud.

The Babylonian Talmud is regarded as the authoritative version: "The authority of the Babylonian Talmud is also greater than that of the Jerusalem Talmud. In cases of doubt the former is decisive." (R.C. Musaph-Andriesse, From Torah to Kabbalah:[FONT=Palatino Linotype] A Basic Introduction to the Writings of Judaism, p. 40[/FONT]).
Dat negers een vervloekt sub-ras zijn maakt dus onderdeel uit van Ted Musaph-Andriesse's geloof. Toch typisch dat zo iemand zich namens de zionistische Anne Frank stichting voordoet als "anti-racist", dat zij "antiracisme-conferenties'' bezoekt die ten doel hebben om "racisten" de mond te snoeren, en dat zij naar Suriname afreisde om de opening van een tentoonstelling bij te wonen, welke de bevolking aldaar moest bijbrengen hoe ook Anne Frank onder die verschrikkelijke blanken had geleden.

Net zo typisch is het dat Job Cohen aanwezig was bij de onthulling van het slavernijmonument in 2002. Hij heeft namelijk het zelfde geloof als Ted Musaph-Andriesse. Cohen heeft goede contacten met haar; zelfs zodanig goed dat Cohen een religieuze joodse sjaal - een erfstuk van de familie van Ted's overleden man - mocht dragen tijdens de Kol Nidre dienst. Tijdens deze jaarlijkse dienst spreken de joden een gebed uit waarin wordt gezegd dat een belofte van een jood naar een niet-jood niet nagekomen hoeft te worden.

Na de dienst werd Cohen gevraagd:


Citaat:

Mijnheer Cohen, tijdens de Kol Nidre-dienst had u een hele oude eerbiedwaardige sjaal om. Is het een familiestuk?"

"Nee, hij is van Herman Musaph. En zowel Ted (Musaph, de weduwe van Herman Musaph) als ook ik vonden dat heel bijzonder."
-bron-
Geïnteresseerden -kunnen hier- (doel opslaan als) een voordracht neerladen van de zwarte prof. Tony Martin, die deze materie uitgebreid bespreekt en beschrijft hoe zionistische pressiegroepen hem met alle mogelijke middelen de mond probeerden te snoeren en de publicatie van zijn boek The Jewish Onslaught probeerden te verhinderen. De voordracht begint na 4:50 min, na een welkomstwoord van zijn gastheren.


[FONT=Palatino Linotype]Prof. Tony Martin
.

26-05-2005, 15:10


hmmmm een zeer leerzaam stukje!

01-06-2005, 10:51

Citaat door YouBan:
Ondanks dat mijn ouders en grootouders daar hun hele leven hebben gewoond, en ik er geboren ben is dit groot nieuws voor mij.
Die zionisten hebben natuurlijk alles achtergehouden en alle info aan Dorian gegeven...
Die vieze zionistische nazi's...ze zitten ook overal achter.

P.s. waar kan ik me aanmelden voor neo-nazi?
Mag mijn vriend, die marokkaan is, zich ook aanmelden?
Waar kan ik de formulieren downloaden? Help me...
Ik heb geen idee. Maar Dorian had zijn stukje van http://www.stormfront.org/forum/archive/index.php/t-122228, en daar zal alle overige info die YouBan wilt hebben ook wel staan.

En ik denk dat de moderatoren wel door hadden waar Dorian zijn teksten vandaan haalde, en hem daarom verbannen hadden. Merci!

01-06-2005, 11:02
Is 'ie nou nog steeds niet écht verbannen?

12-03-2006, 14:48



Citaat door Gerlach:
Is 'ie nou nog steeds niet écht verbannen?
Waarom zou hij verbannen moeten worden? Voor de waarheid?

12-03-2006, 14:55
tfoe de waarheid komt steeds boven water over de joden maar de wereld doet er nix aan