Bekijk volle/desktop versie : Jongens ff serieus



Pagina's : [1] 2

03-03-2021, 09:24
Ik wil berouw tonen voel fxcked up heeft niks te maken met lockdown want ben gewoon m'n ding aan het doen. Ik merk naast dat mondkapje ook niks van corona. Maar begin me echt slecht te voelen man.

03-03-2021, 09:51


mentaal slecht of fysiek slecht?

03-03-2021, 10:38

Citaat door Vivaldi:
Ik wil berouw tonen voel fxcked up heeft niks te maken met lockdown want ben gewoon m'n ding aan het doen. Ik merk naast dat mondkapje ook niks van corona. Maar begin me echt slecht te voelen man.
Das toch goed. Een gezond gevoel: berouw/spijt van slechte zaken. Toon berouw zou ik zeggen. Zal pak van je hart zijn en een schone lei voor jou.

03-03-2021, 10:40
Je moet je pas zorgen maken als je met slechte dingen bezig bent en je het wel goed vindt zo. Dus geen behoefte hebt aan berouw. Dan is je hart namelijk dood.

Jouw hart leeft, congrats.

03-03-2021, 20:09


Nee gewoon schuldgevoel dat ik niet dankbaar ben voor wat ik van Allah heb gekregen. Dat ik ondankbaarheid toon door mijn ongehoorzaamheid snappen jullie? Of klink ik gestoord haha

03-03-2021, 20:14

Citaat door Vivaldi:
Nee gewoon schuldgevoel dat ik niet dankbaar ben voor wat ik van Allah heb gekregen. Dat ik ondankbaarheid toon door mijn ongehoorzaamheid snappen jullie? Of klink ik gestoord haha
Ja das goed, das een teken van iman en een hart dat nog leeft. Dat juist heel logisch wat je zegt en waar het hele geloof in la ilaha ila Allah op gebaseerd is:

Dat we Allah alleen moeten aanbidden OMDAT Hij Degene is die ons en alles geschapen heeft, in stand houdt, onderhoudt, voorziet, etc.

03-03-2021, 20:17
Hmm is het erg om een soort van jaloers te zijn op mensen die kennis hebben en verder zijn geen jaloezie als afgunst maar ik weet niet hoe ik moet omschrijven wat ik voel

03-03-2021, 20:24

Citaat door Vivaldi:
Hmm is het erg om een soort van jaloers te zijn op mensen die kennis hebben en verder zijn geen jaloezie als afgunst maar ik weet niet hoe ik moet omschrijven wat ik voel
Dat je net als hen wilt zijn? Das goed... das wedijveren in het goede he. Asser iets is waar je jaloers op mag zijn isset kennis ja. Dusssss sla de boeken maar open.

03-03-2021, 20:26

Citaat door Vivaldi:
Hmm is het erg om een soort van jaloers te zijn op mensen die kennis hebben en verder zijn geen jaloezie als afgunst maar ik weet niet hoe ik moet omschrijven wat ik voel
Je mag gerust voorbeelden hebben. Hiermee erken je in ieder geval geen superioriteitsgevoelens te hebben.
Overigens, je gevoelens zijn net als sommige koersen op Wallstreet...het fluctueert zo nu en dan. Iedereen heeft dat. Wellicht verzacht dit een beetje.

03-03-2021, 20:27
Ik vind jullie echt toffe mensen dank je voor de steun wollah

03-03-2021, 20:27
Moge Allah jullie belonen

03-03-2021, 20:30
^^ insgelijks!

03-03-2021, 20:33


Is het raar als ik op mijn leeftijd bij een imam vraag om mijn Wassing en gebed te corrigeren? Dat hij me gaat uitlachen of niet serieus neemt denk ik dan

03-03-2021, 20:33
Ik weet wel wat je moet doen maar ikq eer niet of het goed is

03-03-2021, 20:37

Citaat door Vivaldi:
Is het raar als ik op mijn leeftijd bij een imam vraag om mijn Wassing en gebed te corrigeren? Dat hij me gaat uitlachen of niet serieus neemt denk ik dan
Ik zou het erg vinden als een imam jou uitlacht of niet serieus neemt....ik weet niet of je dan bij het juiste adres hebt aangeklopt.

Pagina's : [1] 2