Bekijk volle/desktop versie : Ziek Van Elke Keer Wanneer Ga Je Nou Trouwen



Pagina's : [1] 2

25-05-2005, 21:59
HOI ALLEMAAL EN SELAM

wie van jullie wordt er ziek van om te horen van elke keer wanneer ga je nou trouwen door ouders en famillie ,vooral als het zomer is kijkt iedereen raar en begint iedereen te vragen och ga je dit jaar trouwen ?

25-05-2005, 22:00



Citaat door AMIER74:
HOI ALLEMAAL EN SELAM

wie van jullie wordt er ziek van om te horen van elke keer wanneer ga je nou trouwen door ouders en famillie ,vooral als het zomer is kijkt iedereen raar en begint iedereen te vragen och ga je dit jaar trouwen ?
Ik moet het dagelijks aanhoren wordt er soms zo moe van

25-05-2005, 22:01
ah ja niet door mijn ouders, je weet wel familie, vriendinnen, kennissen etc etc

25-05-2005, 22:02
Don't Know.

25-05-2005, 22:03


Aangezien ik aan de beurt ben, nu al men nichten getrouwd zijn

25-05-2005, 22:05
hahahahahaa!! ik niet hoor alleen van mij oma maar die woont in marokko!!

25-05-2005, 22:09
hahah dacht het al bij mij komen ze al met van die grapen ,heb je het gehoord die gaat trouwen in juli en kijk naar jou of van kijk dat is een goeie jongen net 23 en gaat trouwen hahaha en nu de zomer komt ben ik helemaal klos hahahah jammer dat ouders soms niet weten wat liefde is maar ja vroeger was alles anders dus begryp het van hun kant wel

25-05-2005, 22:09
mn ouders en familie niet...

alleen kennissen en andere vage mensen die mij niet kennen vinden het maar vreemd dat ik nog steeds niet getrouwd ben...

en dus hun gezeik moet ik keer op keer weer aanhoren... en die 'aanbiedingen' die zij doen!
Da s misschien nog wel het aller aller ergste!

25-05-2005, 22:14

Citaat door AMIER74:
hahah dacht het al bij mij komen ze al met van die grapen ,heb je het gehoord die gaat trouwen in juli en kijk naar jou of van kijk dat is een goeie jongen net 23 en gaat trouwen hahaha en nu de zomer komt ben ik helemaal klos hahahah jammer dat ouders soms niet weten wat liefde is maar ja vroeger was alles anders dus begryp het van hun kant wel
en zeker als je oma dan zegt op jou leeftijd had ik al 6 kinderen ...safie als ze dat zegt voel ik me de hele dag rot en heel OUD

25-05-2005, 22:15

Citaat door Miss_Vanitas:
mn ouders en familie niet...

alleen kennissen en andere vage mensen die mij niet kennen vinden het maar vreemd dat ik nog steeds niet getrouwd ben...

en dus hun gezeik moet ik keer op keer weer aanhoren... en die 'aanbiedingen' die zij doen!
Da s misschien nog wel het aller aller ergste!
de meeste beginnen dat precies medelijden te krijgen terwijl ik me echt goed voel hmdl en geen haast heb...maar zij doen me rot voelen

25-05-2005, 22:17

Citaat door AMIER74:
HOI ALLEMAAL EN SELAM

wie van jullie wordt er ziek van om te horen van elke keer wanneer ga je nou trouwen door ouders en famillie ,vooral als het zomer is kijkt iedereen raar en begint iedereen te vragen och ga je dit jaar trouwen ?
vertel nou wanneer ga je trouwen....het wordt eens tijd voor een bruiloft

25-05-2005, 22:51

Citaat door Rania20:
de meeste beginnen dat precies medelijden te krijgen terwijl ik me echt goed voel hmdl en geen haast heb...maar zij doen me rot voelen
schijt aan iedereen!

nix van aantrekken joh... echt waar!

25-05-2005, 22:52



Citaat door AMIER74:
HOI ALLEMAAL EN SELAM

wie van jullie wordt er ziek van om te horen van elke keer wanneer ga je nou trouwen door ouders en famillie ,vooral als het zomer is kijkt iedereen raar en begint iedereen te vragen och ga je dit jaar trouwen ?
Hoe oud ben je dan?

25-05-2005, 22:54

Citaat door nefissa:
Hoe oud ben je dan?
ben je een man aan het regelen?

sorry meid kon het niet laten stout van me hé

sollie

25-05-2005, 22:54

Citaat door AMIER74:
HOI ALLEMAAL EN SELAM

wie van jullie wordt er ziek van om te horen van elke keer wanneer ga je nou trouwen door ouders en famillie ,vooral als het zomer is kijkt iedereen raar en begint iedereen te vragen och ga je dit jaar trouwen ?
Heb dat ook gekend!!!

Pagina's : [1] 2