Bekijk volle/desktop versie : Meer hooligans melden zich na Opsporing Verzocht



25-05-2005, 19:30
Meer hooligans melden zich na Opsporing Verzocht

(Novum) - Zes verdachten van de voetbalrellen na Feyenoord-Ajax hebben zich gemeld bij de politie na de uitzending van het tv-programma Opsporing Verzocht. De zes worden nog verhoord, meldt de politie Rotterdam woensdag.

Tijdens de uitzending maandagavond werden enkele foto's getoond van verdachte supporters. Bovendien werd aandacht gevraagd voor de site van de politie, waarop de overige foto's staan. Dinsdag werd de site door ruim vijftigduizend mensen bezocht. De site heeft een tijdje plat gelegen door het hoge bezoekersaantal. Op woensdagmiddag hadden ongeveer 130 duizend mensen de foto's via internet bekeken.

Voor de uitzending van het tv-programma hadden zich twee supporters gemeld bij de politie.

Doet dat programma toch weer eens wat goeds

25-05-2005, 19:40



Citaat door no_brains:
Meer hooligans melden zich na Opsporing Verzocht

(Novum) - Zes verdachten van de voetbalrellen na Feyenoord-Ajax hebben zich gemeld bij de politie na de uitzending van het tv-programma Opsporing Verzocht. De zes worden nog verhoord, meldt de politie Rotterdam woensdag.

Tijdens de uitzending maandagavond werden enkele foto's getoond van verdachte supporters. Bovendien werd aandacht gevraagd voor de site van de politie, waarop de overige foto's staan. Dinsdag werd de site door ruim vijftigduizend mensen bezocht. De site heeft een tijdje plat gelegen door het hoge bezoekersaantal. Op woensdagmiddag hadden ongeveer 130 duizend mensen de foto's via internet bekeken.

Voor de uitzending van het tv-programma hadden zich twee supporters gemeld bij de politie.

Doet dat programma toch weer eens wat goeds
overheersende schuldgevoelens

25-05-2005, 19:43

Citaat door Farkoessa:
overheersende schuldgevoelens
Ik denk het niet..... ze zijn toch wel de lul, als ze zich niet zelf aanmelden zijn ze luller... dus kiezen ze ervoor zich maar te melden bij de pliesie, hoeven ze alleen maar de lul te zijn

Trek in een broodje tonijn met appeltjes

25-05-2005, 19:48

Citaat door no_brains:
Ik denk het niet..... ze zijn toch wel de lul, als ze zich niet zelf aanmelden zijn ze luller... dus kiezen ze ervoor zich maar te melden bij de pliesie, hoeven ze alleen maar de lul te zijn

Trek in een broodje tonijn met appeltjes
die hooligans zijn gewoon stelletje losers.. of ze zich nou vrijwillig aangeven of nog voor luller staan..
enne nopes.. mijn buikje staat nu op 4,5 maand..

Moet er nu gewoon af, ben het zat!

25-05-2005, 20:26



Citaat door Farkoessa:
die hooligans zijn gewoon stelletje losers.. of ze zich nou vrijwillig aangeven of nog voor luller staan..
enne nopes.. mijn buikje staat nu op 4,5 maand..

Moet er nu gewoon af, ben het zat!
sjonge, ook al een bommengordel om je middel... farkoesje toch

26-05-2005, 23:19
Ik zag een paar zo opvallende figuren op die foto's...
ik dacht: "die hebben zich morgen gemeld".
En ja hoor... die rooie is eruit... en nog een andere
die ik overal zou herkennen....

27-05-2005, 00:14
simpele eikeltjes toch