Bekijk volle/desktop versie : Vraagje aan de mannen/jongens



25-05-2005, 19:13
Je bent verliefd geworden op een meisje maar nou blijkt ze een half zusje van je.........

en je bent met haar naar bed geweest..............


WAt nu? ewa wat ga je doen?

25-05-2005, 23:41



Citaat door cj_tetuani:
Je bent verliefd geworden op een meisje maar nou blijkt ze een half zusje van je.........

en je bent met haar naar bed geweest..............


WAt nu? ewa wat ga je doen?
Heb je advies nodig je kan het ook gewoon vragen hoor.
Want volgens mij spreek je uit ervaring

26-05-2005, 00:18

Citaat door cj_tetuani:
Je bent verliefd geworden op een meisje maar nou blijkt ze een half zusje van je.........

en je bent met haar naar bed geweest..............


WAt nu? ewa wat ga je doen?
gewoon nooit meer met haar doen....

16-07-2005, 11:42

Citaat door Tissam!:
haar dood maken messchien
Waarom ga je haar dood maken..............waarom begin je niet met je zelf...........................op te hangen.............


de fout ligt niet bij jullie 2 maar bij de ouders die het geheim hebben gehouden.............

dat krijg je met al die haram realties..............met sxexkxs erbij..............

16-07-2005, 11:45



Citaat door cj_tetuani:
Je bent verliefd geworden op een meisje maar nou blijkt ze een half zusje van je.........

en je bent met haar naar bed geweest..............


WAt nu? ewa wat ga je doen?
Jij moet gewoon echt direct opgenomen worden stelletje viespeuken!

16-07-2005, 11:48
dan heb je een probleem.. het uit maken,, want ik denk dat als je hoort dat het je broer of zus is.. dat de verliefdheid overgaat.. en je mag toch niet met diegene trouwen.. want het is je zus/broer..

16-07-2005, 11:50

Citaat door yasmine_1:
dan heb je een probleem.. het uit maken,, want ik denk dat als je hoort dat het je broer of zus is.. dat de verliefdheid overgaat.. en je mag toch niet met diegene trouwen.. want het is je zus/broer..
sorry hoor maar hoe kan je dat nou niet weten dan