Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse Meiden!!!!!!



Pagina's : [1] 2

25-05-2005, 19:08
Salam allen,

Oeffffffffff wat wordt ik soms misselijk van onze Marokkaanse meiden echt niet normaal. Strakke kleding, make-up als een barbypop, hard praten/lachen, opvallend doen.

Ik kwam net dus van werk, ik stap uit de trein loop naar de metro en daar stonden een stel marokaanse dames en wel te verstaan: moeder, drie dochters daarvan en een stel kindjes. Nou zou je denken ja en dus wat is er mis mee, op zich is het heel normaal he maar vandaag hebben ze weer een klein beetje van de zon gezien en ze zien er weer half naakt uit dochter met blote armen, korte broek, andere dochter zo,n zwerfachtig jurkje, andere dochter ook half naakt en nu komt het he DE MOEDER DIE ZO OUD WAS HAD GEEN HOOFDDOEK OM EN WE STONDEN INMIDDELS IN DE TRAM HET WAS DRUK ZEGT DE MOEDER TEGEN 1 VAN DIE JUNKACHTIGE DOCHTERS KIJK WAT EEN LEUKE MAN HIJ LIJKT OP ONZE KONING MENSEN DIT KAN TOCH NIET, MOET DIE HADJA NIET GAAN BIDDEN EN D,R ZELF FATSOENLIJK KLEDEN ALATIEF ALATIEF WAAR GAAT DIT ALLEMAAL NAAR TOE, IK SCHAAM ME DIEP VOOR ONZE MAROKKAANSE DAMES

MAAR GOED SORRY MENSEN MOEST ER EVEN UIT OEFFFFFF LUCHT WEL

WAT VINDEN JULLIE HIER NOU VAN????

NOU JA IEDER WORDT OP ZIJN FOUTEN AANGESPROKEN.

WA LAIKOUM SALAM

25-05-2005, 19:09


ik vind dit de zoveelste boring topic..

25-05-2005, 19:09
Moeten zij zelf weten toch? Waar mensen zich allemaal wel niet druk over kunnen maken.

Houd je nou maar lekker bezig met jezelf!

25-05-2005, 19:10
wahahahah JEH ZIEKE

25-05-2005, 19:10



Citaat door La_Cosa_Nostra:
ik vind dit de zoveelste boring topic..
Mijn woorden

25-05-2005, 19:10
Tja, de mensen van tegenwoordig.
Je hebt er eigenlijk niets over te zeggen, ze worden wel gestraft later door de gene die het mag doen.

Groet Nadoria

25-05-2005, 19:11

Citaat door La_Cosa_Nostra:
ik vind dit de zoveelste boring topic..

Of niet


Wie zegt dat het moslims zijn. Loop jij er nou maar fatsoenlijk bij dan heeft niemand last van jou

25-05-2005, 19:11
Ja ik ben het helemaal met je eens....maar laat ze maar ze komen er ooit wel achter...

25-05-2005, 19:11
Ja en dan hun ma kent geen dien awel haar dochters ook nie

Schuld van de hadja

Als wy da ma nie doen ge moe een mens ook nie beoordele op zn uiterlyk

25-05-2005, 19:13
Diha fe shoek razek ou safi...

25-05-2005, 19:13
Volgens Mij Zijn (de Gene Die Tegen Deze Topic Zijn) Typetjes Zoals Hun Vandaar Die Opstanding

25-05-2005, 19:17

Citaat door islamlover:
Volgens Mij Zijn (de Gene Die Tegen Deze Topic Zijn) Typetjes Zoals Hun Vandaar Die Opstanding
jouw 'tong' rept gewoonweg te snel.. deze topic heeft gewoon geen enkele bijdrage en is alleen maar 'geroddel'.. vandaar de zoveelste boring topic..

25-05-2005, 19:17



Citaat door islamlover:
Volgens Mij Zijn (de Gene Die Tegen Deze Topic Zijn) Typetjes Zoals Hun Vandaar Die Opstanding
Het heeft niks te maken met "het tegen zijn van deze topic" Het is meer dat we nu wel weten wat marokkaanse meisjes doen. Wat wil je eraan doen. In opstand gaan tegen DIE marokkaanse meisjes die er zo bij lopen. Met spandoeken op straat gaan lopen en zeggen van "marokkaanse meiden kleden jullie je fatsoenlijk aan, vooral in de zomerperiode? "

Zij zijn degene die gestraft wordt. En als jij je er aan stoort ewa dan benader je die persoon en ga niet hier op m.nl een verhaal plaatsen van wat jij vandaag hebt gezien.

25-05-2005, 19:17
!

Typisch. Ik vind het altijd leuk om naar te kijken.

25-05-2005, 19:18

Citaat door Mr_Elboubsi:
Diha fe shoek razek ou safi...
Je haalt de woorden uit mijn mond.

Pagina's : [1] 2