Bekijk volle/desktop versie : Kom hier voor jouw (liefdes)adviezen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

11-02-2021, 14:09
Via reacties hier of pb.

Als je bang bent dat ik al je privé dingen tegen je ga gebruiken op het internet: dan moet je mij vooral niet om adviezen vragen, want dan ben je gewoon messed up wantrouwig geworden en dan moet je niet met je verhalen bij mij aankomen. Mijn advies dan is: doe iets aan je trust issues.

Kun je wel nog een beetje mensen vertrouwen en zoek je anoniem advies (dus zonder dat gegevens herleidbaar zijn, zo anoniem mogelijk), dan zit je hier goed.

Waarom ik dit doe? Omdat ik hier te vaak reacties en topics lees van mensen die vastlopen in de liefde en misschien kan ik wel een beetje richting geven. Misschien ook niet.

11-02-2021, 14:24



Citaat door muslimrose:
Via reacties hier of pb.

Als je bang bent dat ik al je privé dingen tegen je ga gebruiken op het internet: dan moet je mij vooral niet om adviezen vragen, want dan ben je gewoon messed up wantrouwig geworden en dan moet je niet met je verhalen bij mij aankomen. Mijn advies dan is: doe iets aan je trust issues.

Kun je wel nog een beetje mensen vertrouwen en zoek je anoniem advies (dus zonder dat gegevens herleidbaar zijn, zo anoniem mogelijk), dan zit je hier goed.

Waarom ik dit doe? Omdat ik hier te vaak reacties en topics lees van mensen die vastlopen in de liefde en misschien kan ik wel een beetje richting geven. Misschien ook niet.
O gut, heb ze denk ik al afgeschrikt met deze beginpost.

Niet echt uitnodigend, of wel?

11-02-2021, 14:53
Liefde en romantiek is voor kleine kinderen .... daarom zie je ook zo veel scheidingen.... ze hebben Wahd fantasie beeld van liefde ... en worden daarna met een kater wakker

11-02-2021, 14:54
IK ZOU NIKS DELEN MET MENSEN HIER. WOLLAH KIJK MIJN TOPIC HELEMAAL VERMINKT GEKNOEID ERMEE. HIJ WAS ZELFS VERWIJDERD EN NU STAAT IE EROP DOOR HELE HEISA VAN MIJ. Begin met te vertellen wie dat heeft gedaan dan. Dan praten we verder met je liefdestips.

11-02-2021, 14:55



Citaat door 19TANGER77:
Liefde en romantiek is voor kleine kinderen .... daarom zie je ook zo veel scheidingen.... ze hebben Wahd fantasie beeld van liefde ... en worden daarna met een kater wakker
Wollah ila. Sneeuwwitje zien ze voor hun ogen. Eindigen gescheiden of helemaal niet getrouwd zelfs.

11-02-2021, 14:56
http://https://m.youtube.com/watch?v=ChmeNFJK5BI

11-02-2021, 15:00

Citaat door Morri:
Up voor jou.


Thanks.

Citaat door 19TANGER77:
Liefde en romantiek is voor kleine kinderen .... daarom zie je ook zo veel scheidingen.... ze hebben Wahd fantasie beeld van liefde ... en worden daarna met een kater wakker


Ga aub ontopic reageren of helemaal niet. Ik heb echt geen zin in jouw onleesbare woordendiarree.

Citaat door Krimmos:
IK ZOU NIKS DELEN MET MENSEN HIER. WOLLAH KIJK MIJN TOPIC HELEMAAL VERMINKT GEKNOEID ERMEE. HIJ WAS ZELFS VERWIJDERD EN NU STAAT IE EROP DOOR HELE HEISA VAN MIJ. Begin met te vertellen wie dat heeft gedaan dan. Dan praten we verder met je liefdestips.
Jij hebt trust issues als je zelfs een goedbedoelde actie van een moderator gaat zwartmaken, dus doe maar geen moeite.

Citaat door Krimmos:
Wollah ila. Sneeuwwitje zien ze voor hun ogen. Eindigen gescheiden of helemaal niet getrouwd zelfs.
Gaan we weer met je feministen/vrouwen galspuwerij?

11-02-2021, 15:03
http://https://m.youtube.com/watch?v=q0fxb_KBSe4

11-02-2021, 15:04
Mensen beginnen een relatie met ern fantasie die in hun EIGEN HOOFD afspeelt .... ze creëren een beeld over de andwr dat gebaseerd is in hun EIGEN hoofd ....

11-02-2021, 15:18
Vertel.

11-02-2021, 15:21

Citaat door muslimrose:
Via reacties hier of pb.

Als je bang bent dat ik al je privé dingen tegen je ga gebruiken op het internet: dan moet je mij vooral niet om adviezen vragen, want dan ben je gewoon messed up wantrouwig geworden en dan moet je niet met je verhalen bij mij aankomen. Mijn advies dan is: doe iets aan je trust issues.

Kun je wel nog een beetje mensen vertrouwen en zoek je anoniem advies (dus zonder dat gegevens herleidbaar zijn, zo anoniem mogelijk), dan zit je hier goed.

Waarom ik dit doe? Omdat ik hier te vaak reacties en topics lees van mensen die vastlopen in de liefde en misschien kan ik wel een beetje richting geven. Misschien ook niet.
Salamoe alaikoem zuster.

Het is geen kwestie van messed up zijn of trust issues hebben als men jou niet privé willen benaderen met hun privé situaties. Het is een kwestie van verstandigheid en wat privé is privé houden behalve voor mensen die zij kennen en vervolgens vertrouwen.

Men is juist messed up in mijn ogen als ze hup naar onbekende mensen gaan die een topic opent en in privé aan haar of hem je geheimen openbaren en privé situaties en issues. Dan ben je messed up in mijn ogen en erg naïef en dit is schadelijk ook al bevinden de meeste hier zich onder neppe namen etc en is het zogezegd “anoniem”. Met de Tech van vandaag is niemand meer anoniem.

Middenweg is: je vertrouwd sommige mensen die je kent en sommige mensen die je kent vertrouw je niet je geheimen enz toe.

Laat staan iemand die je totaal niet kent. Waarom zouden ze jou of mij of wie dan ook moeten vertrouwen met hun diepste geheimen en privé zaken? En als ze jou of mij of wie dan ook niet vertrouwen, is dat volgens jouw reactie synoniem aan: messed up zijn en trust issues hebben.

Dat je zusters wilt helpen is top, waarschijnlijk is je intentie ook goed in sha Allah. Maar degenen die jou niet hun geheimen willen vertellen en privé issues messed up noemen en dat ze trust issues hebben, is werkelijk messed up.

11-02-2021, 15:21

Citaat door 19TANGER77:
Mensen beginnen een relatie met ern fantasie die in hun EIGEN HOOFD afspeelt .... ze creëren een beeld over de andwr dat gebaseerd is in hun EIGEN hoofd ....


Dat klopt zeer zeker, maar nogmaals, dit is niet ontopic. Weet je, ik laat je wel gewoon praten. Af en toe topic uppen kan geen kwaad.


Citaat door Frederik:
Vertel.
Vertel jij maar even.

11-02-2021, 15:24



Citaat door muslimrose:
Dat klopt zeer zeker, maar nogmaals, dit is niet ontopic. Weet je, ik laat je wel gewoon praten. Af en toe topic uppen kan geen kwaad.



Vertel jij maar even.
Jij wil toch praten, ga je gang.

11-02-2021, 15:26

Citaat door muslimrose:
Dat klopt zeer zeker, maar nogmaals, dit is niet ontopic. Weet je, ik laat je wel gewoon praten. Af en toe topic uppen kan geen kwaad.



Vertel jij maar even.
ben je de scheidsrechter hier die gaat bepalen wat voor reacties mensen hier moeten plaatsen ???? Als je een reacties interssant vind reageer je ... vind je het niet interssant reageer je njet .....

Net je begon je nog in een andere topic te ouwehoeren dat een lid alles onder controle wilt houden ..... jiji kan er ook wat van zo te zien ...

Yallah nu oprotten met die dikke vette Marokkaanse koeien reet van je met je gezeik of in topic bkijven ......

11-02-2021, 15:26

Citaat door A_bdars:
Salamoe alaikoem zuster.

Het is geen kwestie van messed up zijn of trust issues hebben als men jou niet privé willen benaderen met hun privé situaties. Het is een kwestie van verstandigheid en wat privé is privé houden behalve voor mensen die zij kennen en vervolgens vertrouwen.

Men is juist messed up in mijn ogen als ze hup naar onbekende mensen gaan die een topic opent en in privé aan haar of hem je geheimen openbaren en privé situaties en issues. Dan ben je messed up in mijn ogen en erg naïef en dit is schadelijk ook al bevinden de meeste hier zich onder neppe namen etc en is het zogezegd “anoniem”. Met de Tech van vandaag is niemand meer anoniem.

Middenweg is: je vertrouwd sommige mensen die je kent en sommige mensen die je kent vertrouw je niet je geheimen enz toe.

Laat staan iemand die je totaal niet kent. Waarom zouden ze jou of mij of wie dan ook moeten vertrouwen met hun diepste geheimen en privé zaken? En als ze jou of mij of wie dan ook niet vertrouwen, is dat volgens jouw reactie synoniem aan: messed up zijn en trust issues hebben.

Dat je zusters wilt helpen is top, waarschijnlijk is je intentie ook goed in sha Allah. Maar degenen die jou niet hun geheimen willen vertellen en privé issues messed up noemen en dat ze trust issues hebben, is werkelijk messed up.
Ok, misschien kom ik wel een beetje hard uit de hoek door 'messed up' te zeggen, maar als jij naar een psycholoog gaat, dan weet je toch ook niet wie die persoon is? En toch delen we onze diepste geheimen met degene.

Nu wil ik niet gaan zeggen dat ik zelf psycholoog ben, maar men kan best dingen zodanig delen, dat ze onherleidbaar zijn en waar ze met adviezen vooruit kunnen.

En dat is zeker niet 'wanhopig' of raar om anonieme mensen om advies te vragen, juist omdat er mensen bestaan die niemand in hun omgeving hebben aan wie ze zulke dingen kunnen vragen, ook vanwege schaamte en bang om veroordeeld te worden.
Dan helpt het juist om een neutrale partij, die je niet kent, te vragen naar haar/zijn mening.

Nogmaals, ze hoeven mij niet te vertrouwen met hun diepste geheimen, maar kunnen wel delen tegen wat voor problemen ze aanlopen, om zo advies op maat te krijgen.

Denk persoonlijk dat heel veel mensen kampen met vragen en problemen, die ze maar niet oplossen, puur en alleen omdat ze het niet delen en om advies vragen hoe ermee om te gaan.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8