Bekijk volle/desktop versie : Kom, ik ga je een vraag stellen.



Pagina's : [1] 2

01-02-2021, 23:02
[ of meerdere. Jullie mogen ook wel vragen aan mij en anderen stellen.

Gewoon dingen die je je afvraagt.

]

01-02-2021, 23:07



Citaat door Aflate:
Ben je ooit in Luxemburg geweest?

(Bestaat Luxemburg wel, ik denk het niet. Ze liegen tegen ons)
Nee, ben er niet geweest. Denk ik. Hij bestaat iig op kaarten. Denk dat het een stukje land van zakdoekformaat is, maar dat het iig wel bestaat.

Wat zouden muggen in de winter doen? Eitjes leggen en doodgaan, op winterslaap...??

01-02-2021, 23:22

Citaat door Aflate:
Hh, nooit bij stilgestaan. Heb het echt moeten googelen. Winterslaap is het antwoord. De vrouwtjes dan, maar de mannetjes gaan gewoon dood. Die trekken de kou niet.

Waarom ben je er niet bewust van dat je de hele dag door blinkt?
Het zit in ons geautomatiseerde systeem, we ademen, slikken, knipperen, horen en zien zelfs zonder dat we het 'door hebben'.

Nu ik zo denk, er is altijd, altijd geluid om ons heen. Maar we nemen het niet altijd waar. De wasmachine hier bijvoorbeeld. Of ander zacht zoemgeluid van stand by staande elektrische apparaten.. Echt apart he? Subhan Allah.

01-02-2021, 23:23
wanneer ga je trouwen?

01-02-2021, 23:28



Citaat door barkruk:
wanneer ga je trouwen?
21-02-2021. Of anders 22-02-2022. Zo niet, 23-02-2023. In shaa Allah.

Wanneer het me voorbestemd is. Ghair, zolang het goed voor me zal zijn, heeft het geen haast.

01-02-2021, 23:31
Wat zou je doen als je op het punt stond om iets te doen, maar je gevoel vecht met je verstand om het niet te doen, waarna je besluit om te doen wat je in zo'n geval juist niet moet doen, namelijk niets doen, waardoor je hetgeen je wilde of juist niet wilde doen niet meer gedaan hebt en je dus gedaan hebt wat je niet wilde doen?

01-02-2021, 23:36

Citaat door Onopvallende:
Wat zou je doen als je op het punt stond om iets te doen, maar je gevoel vecht met je verstand om het niet te doen, waarna je besluit om te doen wat je in zo'n geval juist niet moet doen, namelijk niets doen, waardoor je hetgeen je wilde of juist niet wilde doen niet meer gedaan hebt en je dus gedaan hebt wat je niet wilde doen?
Ik snap er niks weer van en word en bijna scheel van, maar enfin. Luister altijd naar je instincten en je gevoel. Ga je met je verstand na waar het 'lek' of de valkuilen zitten, kijk naar wat je te 'winnen' hebt en wat voor positiefs je het zal brengen. Kijk naar wat het Islamitische oordeel hierover is, bespreek het met je ouders of met iemand die jou goed kent en je ook oprecht advies kan geven en neem dan een besluit vanuit je gevoel en verstand.

01-02-2021, 23:40

Citaat door kajol4life:
Ik snap er niks weer van en word en bijna scheel van, maar enfin. Luister altijd naar je instincten en je gevoel. Ga je met je verstand na waar het 'lek' of de valkuilen zitten, kijk naar wat je te 'winnen' hebt en wat voor positiefs je het zal brengen. Kijk naar wat het Islamitische oordeel hierover is, bespreek het met je ouders of met iemand die jou goed kent en je ook oprecht advies kan geven en neem dan een besluit vanuit je gevoel en verstand.
Ik snap niets van je antwoord, kun je iets minder onduidelijk formuleren, bedankt.

01-02-2021, 23:41
Stel mij een vraag?

01-02-2021, 23:49

Citaat door kajol4life:
Nee, ben er niet geweest. Denk ik. Hij bestaat iig op kaarten. Denk dat het een stukje land van zakdoekformaat is, maar dat het iig wel bestaat.

Wat zouden muggen in de winter doen? Eitjes leggen en doodgaan, op winterslaap...??
bij mij niet.

ze slapen niet zoals ik.

gisteren vielen ze nog aan,

01-02-2021, 23:50

Citaat door kajol4life:
21-02-2021. Of anders 22-02-2022. Zo niet, 23-02-2023. In shaa Allah.

Wanneer het me voorbestemd is. Ghair, zolang het goed voor me zal zijn, heeft het geen haast.
32 februari 3000. zal ik op je wachten?

01-02-2021, 23:50

Citaat door BenKamal:
Stel mij een vraag?
welke vraag zal ik stellen?

02-02-2021, 00:00


Ik wil graag,
een vraag.

02-02-2021, 00:21

Citaat door Onopvallende:
Ik snap niets van je antwoord, kun je iets minder onduidelijk formuleren, bedankt.
Als een ja, een nee zou zijn en een nee, een ja zou zijn, zou je dan kiezen voor een ja of een nee, op de vraag: ja of nee?

Nee, helaas. Onduidelijke vragen hebben onduidelijke antwoorden.

02-02-2021, 00:24

Citaat door BenKamal:
Stel mij een vraag?


Abi, zou je 6 maanden terug in de tijd willen gaan, of 6 maanden naar de toekomst. Gelijk vanaf vandaag geteld.

Citaat door Turkbey:
bij mij niet.

ze slapen niet zoals ik.

gisteren vielen ze nog aan,


Hmm. Misschien lag je in hun nest te slapen

Citaat door Turkbey:
32 februari 3000. zal ik op je wachten?
32-02-3000.. Staat niet mooi. Dus doe maar niet. 30-03-3030 daarentegen.. .

Pagina's : [1] 2