Bekijk volle/desktop versie : 20.000 per patient



18-01-2021, 17:53

Citaat:
In reactie op een vraag hoe het zit met al die covid-19-patiënten op verpleegafdelingen en IC's in de ziekenhuizen zei hij: "Ach man, laat je niets wijsmaken, er ligt niemand op de IC. De artsen faken alles. Voor iedere patiënt krijgen ze 20.000 euro."
Zijn er zusters die arts zijn?
Wel lekker cashen zo of niet!


18-01-2021, 19:41


Allah zegt in de koran (49:6):

"O degenen die geloven! Als een faasiq (leugenaar, zondaar) naar jullie komt met een bericht, verifieer het dan, opdat jullie mensen niet schaden met onwetendheid, waarna jullie spijt krijgen van hetgeen jullie deden."

Je moet oppassen met het beschuldigen van mensen van iets wat pertinent en aantoonbaar onwaar is. Op de dag des oordeels zul je daar rekenschap over moeten afleggen en het zal je hassanat kosten.

Een seniele oude dwaas moet je niet serieus nemen. En als je dat wel doet dan moet je het gebod van Allah navolging geven en alles verifiëren. Mensen die geloven dat corona niet bestaat en de IC's leeg zijn, zijn mentaal gehandicapt.

18-01-2021, 19:50

Citaat door Hershel:
Allah zegt in de koran (49:6):

"O degenen die geloven! Als een faasiq (leugenaar, zondaar) naar jullie komt met een bericht, verifieer het dan, opdat jullie mensen niet schaden met onwetendheid, waarna jullie spijt krijgen van hetgeen jullie deden."

Je moet oppassen met het beschuldigen van mensen van iets wat pertinent en aantoonbaar onwaar is. Op de dag des oordeels zul je daar rekenschap over moeten afleggen en het zal je hassanat kosten.

Een seniele oude dwaas moet je niet serieus nemen. En als je dat wel doet dan moet je het gebod van Allah navolging geven en alles verifiëren. Mensen die geloven dat corona niet bestaat en de IC's leeg zijn, zijn mentaal gehandicapt.
Seniele oude dwaas... kijkend naar je profielfoto. We snappen het.

18-01-2021, 19:53
Dat zei toch die Wappie arts?

18-01-2021, 19:54


Hoorde dit op de radio

Ze gaan dit onderzoeken
Er was iemand die dit dat bedrag per patient kreeg
Terwijl er niet eens patienten werden behandeld


18-01-2021, 20:32
Oke jonges, wie liegt er nou? Ik kan het niet meer bijhouden

18-01-2021, 20:37

Citaat door Chipsboy:
Oke jonges, wie liegt er nou? Ik kan het niet meer bijhouden
Mijn ouders, toen ze zeiden dat ik alles zou kunnen doen

18-01-2021, 20:42

Citaat door Hershel:
Allah zegt in de koran (49:6):

"O degenen die geloven! Als een faasiq (leugenaar, zondaar) naar jullie komt met een bericht, verifieer het dan, opdat jullie mensen niet schaden met onwetendheid, waarna jullie spijt krijgen van hetgeen jullie deden."

Je moet oppassen met het beschuldigen van mensen van iets wat pertinent en aantoonbaar onwaar is. Op de dag des oordeels zul je daar rekenschap over moeten afleggen en het zal je hassanat kosten.

Een seniele oude dwaas moet je niet serieus nemen. En als je dat wel doet dan moet je het gebod van Allah navolging geven en alles verifiëren. Mensen die geloven dat corona niet bestaat en de IC's leeg zijn, zijn mentaal gehandicapt.
Deel je informatie met ons. Hoe weet je dat hij seniel is?

18-01-2021, 21:37
Geloof je het zelf?

18-01-2021, 21:39

Citaat door Wolkenridder:
Zijn er zusters die arts zijn?
Wel lekker cashen zo of niet!

Wat die man zei klopt in ieder geval voor New York. Voor iedere geintubeerde Covid patient kregen ze geld toe van de overheid. Dit heeft ertoe geleid dat ze niet-Covid patienten hebben blootgesteld aan Covid positieve gevallen. En de slechte zorg (incorrecte behandeling) heeft geleid tot vele doden. Bijna elke patient die aan de beademing gelegd werd ging vervolgens ook dood.

https://www.thesun.co.uk/news/12526320/new-york-nurse-coronavirus-book-investigation-elmhurst-hospital/

Zoek maar op: Interview Erin Olszewski

18-01-2021, 21:43
Wisten jullie dat veel mensen die overlijden in t ziekenhuis

Bijvoorbeeld aan een hartstilstand of andere natuurlijke oorzaak.

Ze express als doodsverklaring : CORONA
Zetten


19-01-2021, 07:49

Citaat door Fietsbell:
Mijn ouders, toen ze zeiden dat ik alles zou kunnen doen

19-01-2021, 11:08


Trump heeft dit ook geroepen.