Bekijk volle/desktop versie : Uit het oog verloren Mensen word wakker hier de waarheid achter deze coronashit!!!!

10-01-2021, 22:26
Beste broeders en zusters,

Ik ben hier niet om het volk tot opruiing te brengen. Hierbij wil ik mijn mede broeders en zusters wakker schudden waarom we op allah swt moeten vertrouwen en niet bang moeten zijn voor het coronavirus.

Voorbeeld 1: Uit onderzoek is gebleken dat er een virus is, maar dat het niet dodelijk is.
Bij mensen die ik ken waarvan hun familieleden overleden zijn aan een hartinfarct of kanker dat ze een stempel corona hebben gekregen. Dit is alweer de eerste voorbeeld waarom we niet bang moeten zijn voor corona.

Voorbeeld 2: In de farmaceutische wereld gaat er zoveel om ivm vaccins en allerlei geneesmiddelen. Dan beweren ze nog dat ziekenhuizen nu overvol zitten, ik kan jullie allemaal uit de droom helpen dat het altijd zo is geweest. In de zorg is altijd extra behoefte aan personeel dat is wat de mens allang had zien moeten aankomen. Mensen worden ziek door allerlei andere dodelijke ziektes en wat krijgen ze?? Ja hoor de stempel corona.
Dit is een pure geldkwestie waar het tegenwoordig alleen om gaat!!!
Het is alweer de 2de voorbeeld!!!!

Voorbeeld 3: Er wordt beweerd dat het virus zich sneller verspreid in het huis. Waar komt die belachelijke bewering vandaan???
Meeste ouders hebben al een ziekte zoals suikerziekte of hartproblemen en ja die krijgen dan makkelijker de stempel corona.

Het gekke van het verhaal is, dat wanneer iemand besmet is met corona die gene geen ziekte verschijnselen toont!!!!
Dit is allemaal pure politiek en zieke propaganda!!! Dat dit de hele wereld bereikt heeft zegt al genoeg!!!!!

Met al deze voorbeelden wil ik hierbij aangeven mensen word wakker dit is pure propaganda deze corona gedoe wordt enkel alleen overdreven!!

Wie het er mee eens is word niet gezien als een zombie, maar wie er niet mee eens is wollah jullie zijn zombies en jullie zien ook nog eens spoken. Besef dat de overheid jullie kei en keihard uitlacht!

Dit is wat ik wou mededelen fijne avond allen.